Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Eve's drop

Badass junkie
Vroehâh had je paar leuke ontwerpen maar hedendaags zijn sommige drukwerken een heus kunstwerk.

Favoriet zonder foto, want toen hadden we nog niet de behoefte om alles op foto te zetten.

Blauwe mitshubisi, (driehoek, blauw)
Lovertjes (ruitvorm, roze)
Keltische kruisjes (driehoek, donkerpaars)

Later kwamen er wat ernstig sterke pillen bij en weet ik nog goed dat domino's aardig hard aankwamen. Ook bitcoins (goud) chupachups (rood) en heineken (groen) waren prima.

Ik ben alleen geen liefhebber meer van mdma, geniet maar wel met mate.

:smoke:

055Xtc

Experimenterende gebruiker
Hoi, nieuw hier... net aan de pillen met m’n vriendin... enig idee hoe deze pillen zijn? 90F51642-76AB-4FF8-9A4C-E5AB7D6BE60F.jpeg

055Xtc

Zonder te testen weet je niets zeker.

Ik kan je wel zeggen dat ze zwaar zijn (rond de 220-280mg spreiding) volgens diverse bronnen en testen.
Ze zijn zeker zwaar, van een 🍀 er al zeker 2 op had is dit nu zeker de helft

BraboF

Wijs gebruiker
Had je een halve of een hele gebruikt?
Eerst een halve
Ik pak normaal heel snel bij, maar nu na 2uur nog een halve gepakt (voor mij best laat), maar ik ging toen wel zo ongelooflijk hard.
Dus hele nacht maar een hele op (normaal zit ik op 2-3, dus was wel een pittige)

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Hardste die ik gehad heb😍 daamn
Echt bizar goed.
Deze heb ik half jaartje voor het laatste gebruikt, wat een avond😁
Heb ze nog niet kunnen testen maar heb me ook laten wijsmaken dat er veel mdma in zit dus verbaast me niet. Halfje lijkt me idd al meer als genoeg 🥰

Egeltje36

Newbie
Wauw Calliweed2.0, da's gewoon een kunstwerk. Die glitters ook.. :hearteyes:

Dacht altijd dat ik de enige was die al die kleurtjes en vormpjes zo interessant vind, dus ik vind dit topic echt tof!

Ik heb momenteel de 'groene granaten'. Laatst ook een keer simpele 6-hoekige gehad die een beetje een fluoroze/oranje kleurtje hadden, maar verder qua vorm niet zo interessant waren.

WhatsApp Image 2021-04-030.jpg

wapboy

Wijs gebruiker
Wauw Calliweed2.0, da's gewoon een kunstwerk. Die glitters ook.. :hearteyes:

Dacht altijd dat ik de enige was die al die kleurtjes en vormpjes zo interessant vind, dus ik vind dit topic echt tof!

Ik heb momenteel de 'groene granaten'. Laatst ook een keer simpele 6-hoekige gehad die een beetje een fluoroze/oranje kleurtje hadden, maar verder qua vorm niet zo interessant waren.

Bekijk bijlage 20864
Je zou haast denken dat ze 1 voor 1 met de hand gemaakt worden

EugeneDe24e

Iemand deze al eens tegen gekomen ? Bij toeval gekocht ergens in het noorden van het land. Ik ben benieuwd naar het effect maar durf het niet te nemen omdat ik al dagelijks een dosis speed gebruik en ik bang ben voor mega katers. Iemand hier ervaring mee ?
20210515_000207.jpg
20210515_000217.jpg

Bijlagen

• 20210515_000217.jpg
    20210515_000217.jpg
    108,4 KB · Weergaven: 0

Gympie

Badass junkie
Iemand deze al eens tegen gekomen ? Bij toeval gekocht ergens in het noorden van het land. Ik ben benieuwd naar het effect maar durf het niet te nemen omdat ik al dagelijks een dosis speed gebruik en ik bang ben voor mega katers. Iemand hier ervaring mee ?
Bekijk bijlage 22039
Bekijk bijlage 22041

speculeren is niet toegestaan op het forum.. en daar is dit topic ook niet voor.. laat ze testen zou ik zeggen 👍

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Bekijk bijlage 22039
Bekijk bijlage 22041

Regel 10!
De regels komen bij newbie’s LEVENSGROOT in beeld. Het is de bedoeling dat je ze leest ipv weg klikken.

En als je dagelijks al speed gebruikt is het beter niks anders te nemen en hulp te zoeken voor je verslaving.

EugeneDe24e

Regel 10!
De regels komen bij newbie’s LEVENSGROOT in beeld. Het is de bedoeling dat je ze leest ipv weg klikken.

En als je dagelijks al speed gebruikt is het beter niks anders te nemen en hulp te zoeken voor je verslaving.
speculeren is niet toegestaan op het forum.. en daar is dit topic ook niet voor.. laat ze testen zou ik zeggen 👍
Geachte forum politie,
Jullie begrijpen me verkeerd, heb me dan ook een beetje ongelukkig verwoord misschien. Was gewoon benieuwd of iemand anders ook deze roze gekleurde "wise monkeys" al eens is tegengekomen, had ze namelijk al eens geel van kleur gezien. Verder ben ik benieuwd naar het effect van een xtc pil opzich.. omdat ik nog nooit xtc gebruikt heb en vroeg me af of er iemand ervaring heeft met xtc in combinatie met dagelijks speed. Was niet m'n bedoeling te gaan speculeren wat er allemaal in die pillen zit !!
Verder ben ik (nog) niet aan hulp toe !
Groetjes

PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Geachte forum politie,
Jullie begrijpen me verkeerd, heb me dan ook een beetje ongelukkig verwoord misschien. Was gewoon benieuwd of iemand anders ook deze roze gekleurde "wise monkeys" al eens is tegengekomen, had ze namelijk al eens geel van kleur gezien. Verder ben ik benieuwd naar het effect van een xtc pil opzich.. omdat ik nog nooit xtc gebruikt heb en vroeg me af of er iemand ervaring heeft met xtc in combinatie met dagelijks speed. Was niet m'n bedoeling te gaan speculeren wat er allemaal in die pillen zit !!
Groetjes

Neem dit even door als je nog nooit XTC genomen hebt.

MDMA handleiding

En de voor jou zogenaamde "forumpolitie" zijn gerespecteerde leden die al een hele tijd meedraaien hier en jou er gewoon op wijzen hoe het forum werkt. Jou vraag kwam bij mij ook over als "wat zit er in de pil" en "wat is de ervaring met deze pil". Hier posten we enkel mooie plaatjes van pillen. Hoe lekker je er op gaat of wat er in zit is hier niet van toepassing. XTC = MDMA . De dosis in pillen kan je enkel weten met testen en daarmee weet je hoeveel en wat je kan gebruiken. Maar zoals ik al in het begin van mijn post aangaf, als leek zijnde neem je beter de handleiding es door.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
@EugeneDe24e , zoals door de andere leden al is aangegeven is speculeren niet toegestaan en moet je gewoon je pillen even laten testen!

Lijkt me ook wat overbodig om leden die je wijzen op de forumregels uit te maken voor “forumpolitie”. Op ons forum kan een heel veel maar op deze manier maak je geen al te beste eerste indruk. Als je toch mensen wilt uitmaken voor forumpolitie mag je mij als moderator aanspreken👮🏻‍♂️

Gympie

Badass junkie
Geachte forum politie,
Groetjes

ja, ik snap je wel hoor..

ik mocht dit topic starten bij de gratie van het feit dat het geen (ruil)handel, bravoure en speculatie thread wordt..
dus ik houd het wat scherp in de gaten..
ja, wel eens eerder gezien die aapjes.. vraag beantwoord :wink:
xtc bovenop speed vergroot de neurotoxiciteit.. maar wordt wel vaker gedaan.

enjoy!

EugeneDe24e

@EugeneDe24e , zoals door de andere leden al is aangegeven is speculeren niet toegestaan en moet je gewoon je pillen even laten testen!

Lijkt me ook wat overbodig om leden die je wijzen op de forumregels uit te maken voor “forumpolitie”. Op ons forum kan een heel veel maar op deze manier maak je geen al te beste eerste indruk. Als je toch mensen wilt uitmaken voor forumpolitie mag je mij als moderator aanspreken👮🏻‍♂️
Excuses voor dat forumpolitie
ja, ik snap je wel hoor..

ik mocht dit topic starten bij de gratie van het feit dat het geen (ruil)handel, bravoure en speculatie thread wordt..
dus ik houd het wat scherp in de gaten..
ja, wel eens eerder gezien die aapjes.. vraag beantwoord :wink:
xtc bovenop speed vergroot de neurotoxiciteit.. maar wordt wel vaker gedaan.

enjoy!
Bedankt voor je antwoord !

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan