1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Post vaccinaal syndroom

Discussie in 'Voeding, gezondheid, liefde, seks en relaties' gestart door 420.038, 8 nov 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. 420.038

420.038 Experimenterende gebruiker

Heyy,

Uit onderzoek door dokteren en psychologen is gebeleken dat ik door de BMR vaccinatie als kind een post vaccinaal syndroom heb gekregen, wat heeft geleid tot een hersenvliesontsteking, en die hersenvliesontsteking heeft geleid tot hersenbeschadiging, waardoor ik ADD heb overgehouden.

Mij werd advies gegeven om een homeopaat te bezoeken, die speciale middelen zou hebben de vaccinatie te zuiveren? Dit zou moeten leiden tot herstel in de hersenen als ik het moet geloven. Het zou gaan om de cease therapie.

Zijn er mensen die hiermee bekend zijn? Ik hoor het graag!

420.038

2. KropSla

KropSla DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Je mag je geld ook aan mij geven. Ik zal het dan middels een speciale eeuwenoude origamitraditie vouwen en dan neerleggen op de open heide onder het licht van de volle maan, terwijl ik in mijn blote reet er meerdere rondjes omheen dans (alvorens ik het gewoon weer ontvouw en uitgeef bij de dealer). Deze methode is ongeveer net zo effectief en bewezen als het laten zuiveren van je vaccinatie door een homeopaat.

3. 420.038

Hahaha mijn visie hierover hebben we dan gemeen. Ik geloof ook niet in die onzin maar toch werd het mij aangeraden en verteld dat het bij menig mensen helpt. Ik zelf vind het eigenlijk een beetje een vaag verhaal, hoe zou door middel van ´speciale´ drankjes je lichaam gezuiverd worden van een vaccinatie die ik heel lang geleden heb gehad.

KropSla vindt dit leuk.
  4. KropSla

KropSla DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Haha, gelukkig, geen tenen geraakt dus. Nee joh, als je het zo neer zet, dat klinkt toch volledig ongeloofwaardig? (Voor mij in elk geval). Welke dokter of psycholoog gaf je zo'n advies, of stelde de diagnose dat het kwam door post vaccinaal syndroom? Dat laatste is nl. ook nooit bewezen als bestaand syndroom/probleem.. ADD natuurlijk wel, maar dat het komt door een vroegere vaccinatie is nooit te traceren, er zijn geen aanwijzingen die dat lijken te bewijzen, en zoiets impliceren zou mij geen vertrouwen geven in de behandelaar.

5. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Mag ik vragen met wat voor soort/welke doktoren/psychologen je advies geven voor zulk soort kwakzalverij?

Zoals kropsla al zegt, hier zit geen wetenschappelijke basis achter en ik kan me niet voorstellen dat dit advies vanuit de reguliere geneeskunst gegeven wordt.

oftewel:
    Je ADD proberen te genezen door het drinken van een drankje gaat hem echt niet worden hoor.

6. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Kunnen we heel kort over zijn: niet.

Geen geld uitgeven aan dit soort oplichterij, dit soort mensen verdienen hun brood door misbruik te maken van andermans wanhoop/ellende.

Ik ben ook wel benieuwd wie je dit advies gegeven heeft, hopelijk geen professionele hulpverlener.

Sterkte!

acht.zes vindt dit leuk.
  7. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Laatst bewerkt: 9 nov 2019
    Ikbeneenfiets vindt dit leuk.
  8. Ikbeneenfiets

Ikbeneenfiets Belezen gebruiker

Ik ben het met iedereen hierboven eens. Zal er niet over uitweiden verder. Maar als iemand het woord "zuiveren" of "uitdrijven" in de mond neemt, snel wegrennen. Naar de dokter die dit heeft gezegd zou ik niet meer terug gaan. Als het legaal was zou ik homeopaten cannibaliseren voor ontbijt.

Fiets

9. 420.038

Juist wel door een professioneel hulpverlener, mijn psychiater namelijk.

Wordt het niet vergoed door de verzekering?

Maar bedankt voor jullie info, mijn standpunt een homeopaat was al negatief maar ik wou toch nog even anderen meningen horen. Ik ga hem zeker niet opzoeken, wat een onzin eigenlijk pfff. Leven met ADD is kut maar je moet het gewoon accepteren ipv een te willen 'genezen', het lijkt mij dat genezing niet mogelijk is

10. 420.038

Ik ben op mijn 12 jarige leeftijd naar Amerika geweest voor een hersenscan. Hier hebben ze door middel van een machine ( vraag mij echt niet hoe, ik heb er helemaal geen verstand van) de oorzaak gevonden omdat ik niet geboren ben met ADD, ik ben eigenlijk een speciaal gevalletje hierin.

In Amerika kwamen ze met de conclusie dat ik door de BMR vaccinatie hersenvliesontsteking (toen ik 1 jaar was) heb opgelopen, en die heeft een deel van mijn hersenen doen beschadigen wat onder andere ADD heeft gegeven. Mijn ouders hebben mij vaak verteld dat ik een rustig kind was, maar na mijn ziekte ontzettend druk ben geworden wat nooit meer is veranderd.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...