Pragabaline rectaal

Practuna

Belezen gebruiker
Hey allemaal, goede avond (hoop in :P)

Heb al een tijd Lyrica (Pregabaline) voorgeschreven, erg weinig maar hoor, zou je deze vier beige-kleurige 25mg capsules rectaal kunnen innemen of zou dit geen enkele meerwaarde toevoegen kwa effect (Met veel alcohol, veel gedronken) heb nog NOOIT iets op die manier iets ingenomen maarja misschien dat ik er met deze aardige hoeveelheid alcohol in m'n systeem wel IETS van zou kunnen merken ookal is het ECHT HEEL erg minimaal.
Ja ik weet het 'Jesus wtf wat een hopeloze overdreven poging om toch iets te kunnen merken door zo'n lage dosis medicatie in je r**t te douwen', zal het werken op deze manier, zal de shit smelten of gewoon.. nou ja, niet werken? :shrugman: :joycat:

Ja, heb aardig wat op anders zou ik dit NIET vragen op het forum maarja zolang ik geen regels overtreed :hundred100::bride1:

Als het mensen van het forum irriteert, sorry :P
Mvg, Erwin

Zweevteev

Wijs gebruiker
Het is maar wat je meerwaarde noemt. Als je met meerwaarde bedoelt dat je bovenop de alcohol nog extra sedatie zal ervaren met 100mg pregabaline rectaal: ja, vast wel, maar het is extreem onverantwoord om dat aan te raden aan iemand die al zwaar onder invloed is van alcohol. Pregabaline is een gabapentinoïde, dus de combinatie van alcohol en pregabaline zal waarschijnlijk een synergetisch effect creëren, dus als je naar jouw inziens een aardige hoeveelheid alcohol op hebt en dan ook nog pregabaline erbij gaat gebruiken, dan is het lastig te voorspellen hoe jouw staat van zijn daarna zal zijn. Het kan resulteren in gevaarlijke situaties.

Practuna

Belezen gebruiker
Het is maar wat je meerwaarde noemt. Als je met meerwaarde bedoelt dat je bovenop de alcohol nog extra sedatie zal ervaren met 100mg pregabaline rectaal: ja, vast wel, maar het is extreem onverantwoord om dat aan te raden aan iemand die al zwaar onder invloed is van alcohol. Pregabaline is een gabapentinoïde, dus de combinatie van alcohol en pregabaline zal waarschijnlijk een synergetisch effect creëren, dus als je naar jouw inziens een aardige hoeveelheid alcohol op hebt en dan ook nog pregabaline erbij gaat gebruiken, dan is het lastig te voorspellen hoe jouw staat van zijn daarna zal zijn. Het kan resulteren in gevaarlijke situaties.
Thanks voor je snelle reactie, kan helaas enorm veel downers tot mij nemen dus moet ook vaak echt best belachelijk veel innemen voor een gewenst efffect, heb een raar lichaam dat het echt niet snel begeeft (nog niet, ben nog jong.)

Maar je stopt de capsules er gewoon in en dan uh, ja, smelt het? Sorry voor ranzige idee maar wil het niet verkeerd doen.

Zweevteev

Wijs gebruiker
Thanks voor je snelle reactie, kan helaas enorm veel downers tot mij nemen dus moet ook vaak echt best belachelijk veel innemen voor een gewenst efffect, heb een raar lichaam dat het echt niet snel begeeft (nog niet, ben nog jong.)

Maar je stopt de capsules er gewoon in en dan uh, ja, smelt het? Sorry voor ranzige idee maar wil het niet verkeerd doen.
Het menselijk lichaam kan sowieso heel wat verdragen. Denk ook niet dat je dood gaat als je het wel doet hoor, maar het aanraden is niet goed te verantwoorden, vind ik.

Maar om je vraag te beantwoorden: ik dacht eerst "ja, waarschijnlijk wel," maar bij nader inzien denk ik dat je beter de inhoud van de capsule in een spuit kan doen, dat vervolgens mengt met water (of iets anders dat niet schadelijk is waar pregabaline in oplost) en dan dat je anus in moet spuiten.

Misschien dat je hier wat aan hebt:
https://www.addictionresource.net/plugging/gabapentin/
https://drugsforum.nl/threads/pluggen-voor-dummies.31765/

Laatst bewerkt:

Practuna

Belezen gebruiker
Het menselijk lichaam kan sowieso heel wat verdragen. Denk ook niet dat je dood gaat als je het wel doet hoor, maar het aanraden is niet goed te verantwoorden, vind ik.

Maar om je vraag te beantwoorden: ik dacht eerst "ja, waarschijnlijk wel," maar bij nader inzien denk ik dat je beter de inhoud van de capsule in een spuit kan doen, dat vervolgens mengt met water (of iets anders dat niet schadelijk is waar pregabaline in oplost) en dan dat je anus in moet spuiten.

Misschien dat je hier wat aan hebt:
https://www.addictionresource.net/plugging/gabapentin/
https://drugsforum.nl/threads/pluggen-voor-dummies.31765/
Ah ok, thanks, ik heb geen spullen daarvoor enzo, dan neem ik het maar gewoon in op normale manier en dan een keer als ik heel wat meer heb op gespaard. Het is apart spul op dosis van ongeveer 800-1200mg, hele rare space krijg je er dan bij. Niet te vaak doen natuurlijk 💀

Bovenaan