1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

prednisolon en Paddo's of LSD

Discussie in 'Farmaceutische drugs' gestart door DrippTone, 2 dec 2008.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. DrippTone

DrippTone Badass junkie Tripreporter

Ben nu aan een prednisolon kuur, iemand een id of ik moet uitkijken als ik nu ga trippen?
    Wil geen dubieuze schouwspelen :beer:

2. speeseend

speeseend Wijs gebruiker

Ik zou (achteraf gezien) geen middelen door elkaar gebruiken. Daar kunnen wisselwerkingen van komen, waardoor je Prednison-kuur niet (goed) aan zal slaan.

Gr.,

Eend

3. caatje

caatje Badass junkie

Hoelang duurt zo een kuur nou helemaal? Het is triest als je niet even kunt wachten totdat de kuur voorbij is.

4. speeseend

speeseend Wijs gebruiker

Toen ik zestien was en weekend... Heel moeilijk om twee weken te wachten.

5. DrippTone

DrippTone Badass junkie Tripreporter

Sorry hoor maar triest?
    Heb gewoon zin om dit weekend te trippen, en als het toch geen kwaad kan waarom niet.
    Ik trip hoog uit 1 keer in de 2 maanden, toevallig dat dit samen valt, had de trip min of meer al gepland met vrienden, dat ik aan die kuur moest kwam later pas.
    Nou begin ik wel te twijfelen door wat speeseend zei, zou jammer zijn als de kuur niet aanslaat, dan neem ik het voor niks.

Maar in ieder geval als ik er niet dood bij neer val kan ik het nog overwegen. :beer:

6. Dumpy

Dumpy Wijs gebruiker Tripreporter

Ik heb niet gek veel kennis over medicijnen maar als je kan wachten zou ik dat sowieso doen. Mocht je toch perse willen trippen zou ik geen paddenstoelen doen, ik heb het idee dat die eerder reageren met jou medicijn dan lsd.

7. caatje

caatje Badass junkie

Zoals ik al schreef: ALS je niet kunt wachten.

8. steelpad

steelpad Experimenterende gebruiker

Zal zoveel wel niet uitmaken, verder is het een sluimerend goedje en zou ik het zeker niet langer dan de aanbevolen kuur innemen! Na een lange tijd (bv 2a3maanden) wordt je bloed armer, breken je spieren af en krijg je vochtophopingen in je buik en/of nek.
    Maar het werkt wel goed :wink: wou je niet bang maken ofzo :grin:

Azarius vaporizers and accessories
Laden...