Prepair & Repair

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Hebben jullie wel eens gehoord van dit goedje? Het is te kopen bij Azarius voor 3,50 en ook vaak in je lokale smartshop. Er zitten 2 zakjes vitaminepillen in, een voor vooraf het gebruik van MDMA en eentje voor daarna. Het schijnt de schadelijke effecten te verminderen en de downer.
Ikzelf heb vorige week voor het eerst in 2 jaar weer xtc gedaan en heb het toen ook gedaan, geen idee of het effect had. Onthoud gewoon dat je lichaam een tempel is. :wink:

Northawke

Wijs gebruiker
Ik slik zowiezo altijd al vitamine pillen als ik wat gebruik en ik maak een goed gevulde soep voor de dag erna. Hoef je niet veel te doen, maar je kan wel goed eten. Dat word je echt minder brak van.

3970

Wijs gebruiker
Ik heb met mijn vrienden dit ook wel eens gebruikt, evenals afterE. Ik kan niet echt zeggen dat het super werkt, de ene voelde zich geweldig nadien, de ander zo brak als maar kan....ik denk ook dat een gezonde voeding, genoeg slaap, wat multivitamines, eventueel 5HTP, en genoeg sex voldoende moeten zijn. :mrgreen:

Hemi
(waarom die sex? Tja, waarom niet? :hearteyes: )

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Zelf zorg ik er altijd voor dat ik vantevoren goed (voedzaam, dus geen trekmuur) heb gegeten met een banaan en vruchtendrank en erna weer vruchtendrank, merk het verschil altijd goed met een vriend van me die van tevoren altijd slecht eet, paar frikandelbroodjes ofzo dat hij altijd veeeel brakker en fuckt up is als ik maar hij doet dan trouwens ook wel meer pillen op een avond dan ik.. combinatieverschil denk ik

nutsss

Wijs gebruiker
St.Janskruid is een natuurlijke anti-depressiva. Één van de weinige die ook echt effect hebben. Ik las laatst een stuk van een Amerikaanse arts die van mening was dat het veel gezonder en even effectief is om st.janskruid te nemen dan dat je aan de echte anti-depressiva gaat.

Toch heeft ook st.Janskruid effect op je serotonine, ik kwam destijds ook artikelen tegen die het even gevaarlijk noemde icm xtc als dat gewone antidepressiva is.

:smoke:

Bovenaan