prijzen

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
oke bedankt, ik heb 1 topic gevnden toen ik ernaar heb gezocht, maar die was ook van erg lang geleden en niet erg duidelijk :wink:, maargoed, verder weet ik nu dat ik gister hard ben afgezet :wink: ik betaalde voor 20 ml 15 eu, eigenlijk 10 eu en een pakkie peuken :P maargoed, ik had ong 6/7 ml genomen en heb er niet veel van gevoeld, een vriend van me had ong 15 ml genomen, en voelde er ook niet veel van.. kutzooi dus :wink:
:wave:

Flugeltje

Wijs gebruiker
psychopsychedelic zei:
oke bedankt, ik heb 1 topic gevnden toen ik ernaar heb gezocht, maar die was ook van erg lang geleden en niet erg duidelijk :wink:, maargoed, verder weet ik nu dat ik gister hard ben afgezet :wink: ik betaalde voor 20 ml 15 eu, eigenlijk 10 eu en een pakkie peuken :P maargoed, ik had ong 6/7 ml genomen en heb er niet veel van gevoeld, een vriend van me had ong 15 ml genomen, en voelde er ook niet veel van.. kutzooi dus :wink:
:wave:

- Als je zulke kleine hoeveelheden koopt zul je bereid moeten zijn om die prijs te betalen.

- Als je van 15ml niets voelt, daar betaal ik nog geen 5 cent voor

Robdebob

Bewuste gebruiker
Ik zou wel oppassen als je het neemt als je uitgaat. Als je de volgende keer 7 ml goede ghb neemt lig je geheid nokkie. Zorg dat je een redelijke hoeveelheid koopt waarmee je kan testen wat de ideale dosis is. Je kan het ook laten testen maar de meeste mensen vinden dat te lang duren. Zorg er voor dat je niet voor verrassingen komt te staan :)

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
bedankt voor je reactie,,
ik weet dat 7 ml bij goede ghb teveel is, ik had eerst 5 gedaan, en vond dat al genoeg, maar omdat ik er niks van voelde:confused:., en die maat van me voelde ook niks met 15 ml,, dusjah even goede ghb opsporen:wink:

Bovenaan