Probleem; effects een week na gebruik

omfg

Belezen gebruiker
SWIM heeft een 4tal pillen gedaan afgelopen weekend alleen heeft SWIM op dit moment nog steeds wegtrippende ogen (af en toe) en kaken die soms heen en weer gaan. Is dit normaal? SWIM heeft tijdens de trip een soort van schokken gehad, als in een epileptische aanval.

Hoe kan dit? Gaan deze verschijnselen nog weg? SWIM is er dan ook niet erg blij mee zoals je je kan voorstellen. Misschien ook relevant om erbij te vermelden dat SWIM weinig gegeten heeft na het weekend.

Elke input wordt gewaardeerd.

TrippyShit

Badass junkie
Wat is SWIM?

Verder gaat dit wel over. Waarschijnlijk heeft hij in zijn lichamelijk conditie gewoon wat teveel genomen. Weinig of niet gezond gegeten, niet uitgerust voor/na de mdma. Zulke dingen. Als de klachten blijven aanhouden zal ik toch even naar een huisarts ofzo gaan. Laat SWIM(?) gezond eten. Zijn reserves moeten goed bijgevuld worden. Vitamine en dingen met l-tryptofaan zoals bananen en dergelijke zijn goed. Ook moet SWIM goed uitrusten. Veel rust en het goed/gezond eten zal de trick doen. Helpt dit niet, dan is er wat mis en zal ik langs de huisarts gaan..

Kigh

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
Wat is SWIM?

Verder gaat dit wel over. Waarschijnlijk heeft hij in zijn lichamelijk conditie gewoon wat teveel genomen. Weinig of niet gezond gegeten, niet uitgerust voor/na de mdma. Zulke dingen. Als de klachten blijven aanhouden zal ik toch even naar een huisarts ofzo gaan. Laat SWIM(?) gezond eten. Zijn reserves moeten goed bijgevuld worden. Vitamine en dingen met l-tryptofaan zoals bananen en dergelijke zijn goed. Ook moet SWIM goed uitrusten. Veel rust en het goed/gezond eten zal de trick doen. Helpt dit niet, dan is er wat mis en zal ik langs de huisarts gaan..

@Trippy, SWIM: Someone Who Isn't Me. Op buitenlandse fora wordt dit vaak gebruikt en is echt FUCKING irritant als je probeert een tripreport te lezen en om de 3 woorden SWIM tegen komt. (Heb het vandaag dus weer gehad en kan me er zwaar over irriteren, leuk report wordt kapot gemaakt door zo'n onzin, no offence omfg)

@omfg, Op dit forum zijn we gewoon eerlijk :wink:. En als je dat niet wilt, schrijf dat in 't begin van je bericht SWIM: De beginletter vanje nick ofzo; O. Verder had een bekende op m'n school dat ook. Hij had redelijk wat gezopen en toen voor de eerste keer X en mdma kristallen gehad. Weken later kreeg hij ongeveer dezelfde effecten wanneer hij naar een feest met redelijk soortgelijke muziek ging. Maar het is over gegaan ondertussen. :) Weet alleen niet precies na hoelang.

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Gewoon goed eten, water drinken, genoeg slapen en eventueel extra vitamecaps slikken.
Misschien kan je ook L-tryptofaan/5-HTP nemen.

En als het blijft duren een arts raadplegen

:wave:

henkie84

Bewuste gebruiker
Tijdens de trip schokken? Erna ook? Een soort *buzz* in je hoofd? Die komt voort uit de serotonine aanmaak die nodig is omdat hij dat zwaar heeft aangesproken door middel van die 4 pillen.

Mocht dit nog langer duren, kun je het verminderen met het eten van banaan, chocola, en zoals eerder vermeld L-Tryptofaam en die ander.

kotssmurf

Belezen gebruiker
Kigh zei:
@Trippy, SWIM: Someone Who Isn't Me. Op buitenlandse fora wordt dit vaak gebruikt en is echt FUCKING irritant als je probeert een tripreport te lezen en om de 3 woorden SWIM tegen komt. (Heb het vandaag dus weer gehad en kan me er zwaar over irriteren, leuk report wordt kapot gemaakt door zo'n onzin, no offence omfg)

Sorry voor de off topic: maar hier heb ik ook een grondige hekel aan.
Waar je in een normaal trip report nadat je de naam eenmaal hebt vermeld de volgende zinnen gewoon 'hij' of 'ze' of 'ik' gebruikt, zijn er mensen die er blijkbaar een sport van maken om ieder persoonlijk voornaamwoord te refereren naar SWIM.

On topic: Ik heb al tamelijk veel MDMA gebruikt (tegenwoordig veel minder) maar nog nooit zulke symptomen ervaren. Als het na een weekje nog niet weg is kan ik je aanraden even langs de huisarts te gaan.

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Je serotonine levels zijn gewoon uitgeput. Eet veel bananen en ontbijt in de ochtend heel goed.
Je ontbijt is belangrijk steek je helemaal vol want door xtc ga je eigenlijk een beetje op je reserves leven. Drink veel water eet als een beest en eet extra fruit en groente. Ga ook op tijd slapen. Na een weekje zal dit wel weg zijn hoor.

Ghanzibaldhi

Experimenterende gebruiker
Het is een mentale grens die je moet overbruggen; dat eten. Heb daar zelf ook altijd moeite mee maar gewoon doorbijten, al komt het er weer uit, gewoon weer een keer slikken. Ik drink altijd de dag erna veel vitamine C, een pak goedemorgen! van campina en eet minimaal 2 boterhammen met kaas als ontbijt, zelfs als ik niet heb geslapen. Belangrijke tip; SLA HET ONTBIJT NOOOOIT OVER, je vult hier je aangesproken reserves mee aan die je nodig hebt om 1. de drugs te verwerken en 2. normaal te kunnen functioneren de dag(en) erna. Geloof me als er iets belangrijk is na zo'n begaai avond, is het wel om goed te eten de dag erna! Het middag eten kan je opzich wel overslaan, maar ook avondeten is belangrijk! Bij mij is dat meestal een kinderpizza shoarma speciaal :grin: !

Bovenaan