probleem met Heroïne

eddy b.

Newbie
hoi...eerst en vooral " gelukkig nieuwjaar aan iedereen".
ik ben iemand die werkt en (meestal) in het weekend eens wat drugs neemt...ben nu echter 2 maanden werkloos geweest,doordat het minder goed (minder werk)ging waar ik werk. woensdag aanstaande mag ik terug beginnen...doordat ik thuis was en mij gauw verveelde(zoiets) ging ik steeds vaker gebruiken...heb nu een probleem met Heroïne ,helaas iets teveel genomen...heb nu last om ermee te stoppen..ik heb namelijke last van volgende symtonen 1. enorm lui(vooral in de benen) en wat depressiviteit(herkenbaar?). ga naar de dokter gaan overmorgen en praten erover...iemand ervaring met medicatie die het afkick minder erg maakt ?
dank u bij voorbaat !!!!

Datwel

Experimenterende gebruiker
Zo te horen valt het allemaal nog reuze mee met de ontwenning, gewoon uitzitten en binnen een paar dagen ben je weer ok. Je zou evt. wat paracetamol kunnen nemen indien je wat pijn in je benen krijgt en s' avonds wat wijn o.i.d. om je even wat beter te voelen (maar mocht je denken dat je daardoor weer naar de dope grijpt moet je het laten). Verder... bewegen, sporten, sociale interactie, jezelf aan de gang houden, praten over wat je dwars zit etc. etc., niet jezelf in de luwte zetten want dan is de kans op verder gebruik in deze situatie heel groot. Ik weet niet in hoeverre je al gevorderd bent in je verslaving maar ga er vanuit dat je er veel dichter tegenaan zit dan je denkt. Dat is eigenlijk een veel grotere kopzorg dan de klachten waar je nu advies over vraagt. Bespaar jezelf de ellende nu het nog kan, mogelijk sta je op een belangrijke turning point van je leven. En, mocht je de komende weken succesvol zonder dope doorbrengen, wees er dan op voorbereid dat de behoefte weer aan je deur klopt met een heel listig verhaal waar je vroeg of laat intrapt. Herken deze smoezen die je aan jezelf gaat verkopen, label ze als de taal van de verslaving en geef ze een rot schop.
:kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:

L

Lid 30310

Gast
eddy b. zei:
hoi...eerst en vooral " gelukkig nieuwjaar aan iedereen".
ik ben iemand die werkt en (meestal) in het weekend eens wat drugs neemt...ben nu echter 2 maanden werkloos geweest,doordat het minder goed (minder werk)ging waar ik werk. woensdag aanstaande mag ik terug beginnen...doordat ik thuis was en mij gauw verveelde(zoiets) ging ik steeds vaker gebruiken...heb nu een probleem met Heroïne ,helaas iets teveel genomen...heb nu last om ermee te stoppen..ik heb namelijke last van volgende symtonen 1. enorm lui(vooral in de benen) en wat depressiviteit(herkenbaar?). ga naar de dokter gaan overmorgen en praten erover...iemand ervaring met medicatie die het afkick minder erg maakt ?
dank u bij voorbaat !!!!
Nou als dat alles is waar je last van hebt dan kan ik dat niet echt afkicken noemen. En als je alleen van heroine af hoeft te kicken en niet van methadon dan is dat na 1 week wel voorbij,en na een dag of 4 ga je je al beter voelen. Dus in jouw geval gewoon ff doorzetten. Maar die afkickverschijnselen van je stellen nu weinig voor. En dat is ook het gevaar van heroine. Mocht je weer eens zin in heroine krijgen dan ga je namelijk makkelijk denken kan wel want dat afkicken stelt niet veel voor. Maar elke keer dat je opnieuw af moet gaan kicken wordt het erger,en de perioides dat je kan gebruiken voordat je ontwenningsverschijnselen krijgt worden ook steeds korter. En echt afkicken is dit niet wat je doet maar omdat te voorkomen kan ik je alleen maar aanraden,gewoon vanaf nu geen heroine meer gebruiken. Want nu is het voor jou nog mogelijk om er zonder veel problemen af te komen. Maar dat blijft dus niet zo.

eddy b.

Newbie
bedankt voor de reacties,ja je went inderdaad nogal vlug aan heroïne..het voelt heel heerlijk aan,maar de kans op gewenning is heel groot...vooral het feit dat ik een te grote periode werkloos ben geweest.in de periode dat ik werk is mijn gebruik 1gram in het weekend...had geen last ervan..helaas teveel gebruikt...gelukkig kan ik terug gaan werken maandag.
mijn huisarts heeft mij matrifen voorgeschreven (25 ug/h)...5 morfine klever: 2x 3dagen 2 klevers op de borst,laatste dag 1.
weet iemand waarvoor ug staat?
heb echter een vraagje omtrent mijn gebruik: als ik het hou bij 1 gram per week als ik terug werk...is dit erg? wat zijn de gevolgen? schade aan het lichaam?...is wat advies vragen...dank u als ik hieromtrent wat duidelijkheid ofzo krijg.
groeten eddy.

L

Lid 30310

Gast
eddy b. zei:
bedankt voor de reacties,ja je went inderdaad nogal vlug aan heroïne..het voelt heel heerlijk aan,maar de kans op gewenning is heel groot...vooral het feit dat ik een te grote periode werkloos ben geweest.in de periode dat ik werk is mijn gebruik 1gram in het weekend...had geen last ervan..helaas teveel gebruikt...gelukkig kan ik terug gaan werken maandag.
mijn huisarts heeft mij matrifen voorgeschreven (25 ug/h)...5 morfine klever: 2x 3dagen 2 klevers op de borst,laatste dag 1.
weet iemand waarvoor ug staat?
heb echter een vraagje omtrent mijn gebruik: als ik het hou bij 1 gram per week als ik terug werk...is dit erg? wat zijn de gevolgen? schade aan het lichaam?...is wat advies vragen...dank u als ik hieromtrent wat duidelijkheid ofzo krijg.
groeten eddy.
Je bent nog maar net gestopt of je denkt alweer erover om opnieuw te gaan gebruiken.En zoals al eerder gezegd elke keer dat je opnieuw begint wordt het afkicken moeilijker,niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk.En ook is het zo dat de periodes voordat je ontwennningsverschijnselen krijgt steeds korter worden plus dat je tolerantie snel toeneemt,dus met 1 gram per week ga je het na een tijdje ook niet redden.En dat lekkere gevoel wat heroine je geeft zal ook niet lang duren en dan gebruik je op den duur alleen nog maar om normaal te kunnen functioneren.Je hebt 2 keuzes,gewoon vanaf nu eraf blijven,zal moeilijk zijn maar nog niet onmogelijk nu.Of je begint weer opnieuw te gebruiken en dan zal je erachter komen wat een heroineverslaving echt inhoudt en zou je wensen dat je er nooit aan begonnen was.

eddy b.

Newbie
johhny blijkbaar heb je mijn eerste mail niet goed gelezen.
alles had ik onder controle ( en dit is gedurende ongeveer 1 jaar heroïnegebruik),maar aangezien ik 2 maanden (ietske meer) werkloos was,had ik mijn gebruik niet meer onder controle.

morgen mag ik terug werken,maar zal toch maar ermee kappen met mijn heroïnegebruik heb ik besloten.
want het is mij te gevaarlijk,door mij onroekeloos gebruik deze 2 maanden...injecteren..meer zin naar snowball (1 x maal gedaan)...ben mijn leven niet beu.

raad iedereen aan om hetzelfde te doen!!!

Bovenaan