Probleempje uit België

___Yoshi

Newbie
Goedemiddag

'k zal het hier maar kort zetten, kwestie van tijdsnood.
Vanavond is het dus oudejaarsavond, alles goed en wel.

Heb me hier (kust van België) kapot zitten zoeken achter een deftige zak,
maar valt rond deze periode blijkbaar niet erg mee.
Heb nu een vriend, die samen met iemand de grens oversteekt om naar jullie coffeeshops te komen.
Hij heeft ondertussen al een aardig bestellijstje waarvan hij zo goed als alles hier doorverkoopt voor dezelfde prijs, ik denk alles in totaal 50 gram. Ik vroeg me nu af, kan een coffeeshop zoveel weed in 1x aan dezelfde persoon verkopen? Ik dacht dat het niet legaal was, maar die gast verzekert me van wel en blijft maar herhalen 'kerl chillt eki da kom wel in orde'.
Jammer maar helaas, ik kan niet zo goed betrouwen op de woorden van mijn allerbeste vriend daar, en besloot dan maar mijn toevlucht te zoeken tot drugsforum.nl

Kan iemand mij hierbij helpen?

btw, de soorten die gevraagd werden zijn Strawberry Cough, Cherry Blossom, Santa Maria,... Goeie soorten?

grtz Yoshi

Wietje

Belezen gebruiker
Fout, je kan echt maar 5gram kopen /persoon /shop

Mss dat je vriend een shop weet waar het wel zou gaan.. maar ik denk het niet ..
je kan natuurlijk wel allemaal verschillende shops binnewandelen kom je ook wel aan aardig wat gram..

nuja, Alvast een happy newyear!!

Peace! :stoned:

___Yoshi

Newbie
Dacht ik al. MAAR no worries, 't word geregeld.
Wat toeren met de auto, naar wat mensen met planten.

Bedankt voor het vlugge antwoord trouwens (:

Ben vandaag 3 bluntwraps gaan kopen, nieuw pak tabak, 2 pak blaadjes, filters,...
Weet iemand misschien iets meer over de bovengenoemde soorten?
Heb gehoord dat Santa Maria echt de moeite is.

Gelukkige nieuwjaar :stoned: :beer:

Extisi

Wijs gebruiker
Hier zitten wel 5 coffeeshops in de buurt.
Haal je over een tientje, en dan verkoop je het door. :stoned:

buzzrider

Wijs gebruiker
Je kan gewoon in verschillende shops gaan...
Of als je vriend overtuigend kan acteren kan hij ook wel eens meer dan 5gr. per shop krijgen.

greenpower

Bewuste gebruiker
Je hebt shops waar je ook bijvoorbeeld 200 gram kan kopen, of meer natuurlijk :P. Maar die mogen natuurlijk nooit op df komen.

Opa

Bewuste gebruiker
1) Meeste shops in de grensstreek doen niet moeilijk over meer dan 5 gram, als je maar een beetje discreet bent en gelijk na de koop oprot.
Oja mocht je nou toch gepakt worden: zeg dan dat je het van een straatdealer hebt, dat kan een paar mensen hun baan schelen!!!

2) Al die namen is alleen omdat het beestje een naampje nodig heeft. Ik heb al regelmatig gezien dat exact dezelfde wiet (dezelfde "bron" dus) in 2 shops onder verschillende namen verkocht wordt. Het belangrijkste is uiteindelijk dat de plantjes mooi gedroogd zijn; water weegt door:wink:

Bovenaan