Problemen paddoset???

IlovetheWEED

Experimenterende gebruiker
Ik heb mijn mexicaanse paddokweekset op 09-12-10 ontvangen en heb deze gesoak'd
ik heb ze hierna trg in de zak gedaan en op een warme verlichte plaat gezet...
Ik zie nu pas 2scheutjes... is dit normaal? morgen heb ik foto's !
Mvg Ilovetheweesd :stoned:

poison drink

Belezen gebruiker
Een beetje aan de late kant lijkt me. Bij mij duurde het iets meer dan één week voor ik de eerste pin's zag (bij de 1e flush). En na een dikke 2 weken kon ik ze oogsten.

Staat de kweekset op een goede plaats? Temperatuur (23-25°C), hoge luchtvochtigheid, geen direct zonlicht, ..

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik denk dat ze te koud staan.
LV is door de zak en goed soaken vaak geen probleem, en licht (zolang ze inderdaad niet in direct zonlicht staan) is vaak geen probleem omdat je bijna overal wel een beetje indirect licht hebt.

Temp. IN de zak even meten, een dag lang. Heb je geen pieken onder de 17 en boven de 27 dan zit je wel goed. Ideaal is een constante temperatuur van, zoals Poison al zei, 23-25 graden.

lolnoob

Bewuste gebruiker
Ik moet hier wel even bij vermelden dat ik toen ik terug kwam van vakantie weer een bak met shrooms mocht begroeten. En dat terwijl het niet warmer dan 14 graden is geweest op mijn kamer. Ze zijn wel wat kleiner maar groeien nog steeds.

Als er niets komt zou ik dus terug gaan naar de smartshop waar je hem hebt gehaald en dan krijg je als het goed is wel een nieuwe.

IlovetheWEED

Experimenterende gebruiker
PepTalk zei:
Ik denk dat ze te koud staan.
LV is door de zak en goed soaken vaak geen probleem, en licht (zolang ze inderdaad niet in direct zonlicht staan) is vaak geen probleem omdat je bijna overal wel een beetje indirect licht hebt.

Temp. IN de zak even meten, een dag lang. Heb je geen pieken onder de 17 en boven de 27 dan zit je wel goed. Ideaal is een constante temperatuur van, zoals Poison al zei, 23-25 graden.

Ja hij staat op een plaats waar het ongeveer zo'n 19-22° is... ik ben zwaar teleurgesteld wat nu?! :'(
waar zetten jullie jullie paddokweekset? ik kan de foto's niet uploaden het bestand is tegroot :confused:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ongeveer 19-22 graden? Je hebt niet gemeten dus.

Als je met ongeveer 19-22 graden bedoelt, dan ga ik uit van kamertemperatuur in een huis waar de temperatuur middels een thermostaat geregeld word?

If so, meet de daadwerkelijke temperatuur dan eens. Ook s'nachts!!, en IN de zak.
Grote kans dat je dan wel dalen hebt in de temperatuur.

Leg er eens een dag en een nacht een thermometer bij, en kijk daar geregeld op.
Als het toch echt 19-22 graden is, dan moet het aan wat anders liggen.

IlovetheWEED zei:
ik ben zwaar teleurgesteld wat nu?! :'(

lolnoob zei:
Terug gaan naar de smartshop waar je hem hebt gehaald en dan krijg je als het goed is wel een nieuwe.

Bovenaan