Project: cactus groeien met amazon groeilamp.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Martinus

Wijs gebruiker
Ik heb vorig jaar februari wat cactus zaadjes gekocht en gezaaid met het idee om mijn eigen psychedelische cactus te groeien.
Eerst stonden deze onder een monster van een groeilamp. Ik heb 3 quantum boards op een heatsink ooit aangeschaft voor de grap en voor de wiet. Deze koste mij 20 euro per maand om te draaien dus dat was een beetje overkill voor een paar kleine cactus.

Sins dien staan ze in de vensterbank maar naar een jaar schoot het echt niks op.

Dus heb ik deze lamp gekocht van amazon:
77d74cff-0e90-4d46-80bf-dc62ca36bf88.jpg
Met 35watt valt dit nog wel te doen. En ik heb het idee dat ik ze bijna kan zien groeien.

bd33659f-cc12-4470-865f-532bc615ddf4.jpg8540e698-9e0a-4b19-82a8-ce6ff6c97a78.jpg03d90f60-180e-4c7d-936b-3986c3402aa9.jpg

Ik dacht laat ik eens kijken of je ze kan zien groeien door om de zoveel tijd wat foto's te maken. Het zijn san pedro en bolivian torch jonkies.
Welke wat is weet ik niet meer :P hoop dat ik verschil kan zien als ze groter zijn

Ben bang dat ik nog wel een paar jaar bezig ben. Misschien dat alle liefde ze wel extra potent maakt :P

Martinus

Wijs gebruiker
Ja, als ze lang genoeg intens licht krijgen dan groeien ze het hele jaar door. Natuurlijk heeft temperatuur en watergeven ook invloed. Maar ik zie na een week met deze lamp er boven al dat ze wat groener ogen en ze lijken wel meer water op te nemen.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Wow mooi hoor! zien er erg goed en gezond uit :hearteyes:
Het zijn san pedro en bolivian torch jonkies.
Welke wat is weet ik niet meer :P hoop dat ik verschil kan zien als ze groter zijn
Diegene in de vierkante potjes moeten haast wel de San Pedro'tjes zijn.

Martinus

Wijs gebruiker
Ik heb toch maar eens de grote groeilamp uit de berging gehaald. Kijken of ik er een dimmer op kan installeren. Jammer genoeg past hij niet in mijn oude groeitentje dus heb ik de frames van de tent maar gebruikt in een andere configuratie. Nu alleen nog iets verzinnen om er omheen te maken tegen al het licht.
40e1de35-eedf-4de6-b18e-990a353ae8d4.jpg075ba27f-7894-447e-8835-6fcb086b7104.jpg

JC86

Newbie
Komt het dan door het licht of omdat het warmer wordt? Ik ben vorige week begonnen. Nu is warm tussen de 22 en 28 graden zouden ze het beste gaan. Maar ik weet niet of ik dus genoeg licht heb.

Martinus

Wijs gebruiker
Het is vooral licht. Nu met zomer zon groeien mn cactusen op de vensterbank als een wilde. Ik zie ze letterlijk groeien deze afgelopen week.

De temperatuur is nog niet zo heel extreem. Maar een paar graden hoger dan normaal in mijn huis.

• Like
Waarderingen: JC86

JC86

Newbie
Het is vooral licht. Nu met zomer zon groeien mn cactusen op de vensterbank als een wilde. Ik zie ze letterlijk groeien deze afgelopen week.

De temperatuur is nog niet zo heel extreem. Maar een paar graden hoger dan normaal in mijn huis.
Oké ik heb er een extra lamp bij gehangen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan