project gifsla opium

mattskovic

Wijs gebruiker
goede middag beste dfertjes heb zoals in ander vernoemd topic gepost dat ik vandaag een gifsla etract je ging maken en hier schrijf ik de stappen op die ik: al heb gedaan en de stappen die volgen.

stap1: pluk de gifsla voor dit extract ehb ik enkel de bladeren gebruik maar in theorie gaat heel de plant ook

stap2: na zo'n 50gr bladeren de hebben geplukt heb ik een kommetje met lauw water (ongeveer 50ml) een uurtje laten weken.

stap3: heb de bladeren fijn gemixt met een mixer in het lauwe water

stap4: heb een koffiefilter genomen en een glas en heb het donker groene sap met het gemixte bladafval gefiltert het bladafval dat in de koffiefilter bevind uitgewronge boven het glas

stap5: heb nu een donker groene massa water in een glas die op natuurlijke wijze gaat verdampen (dus niet op een vuurtje geduurende 8uur zoals op meeste site's te lezen valt want volgens bronnen kan je de stoffen waar je van gaat "spacen laat ons het zo even noemen", kapot koken als je het vuur te warm zet.

stap 6: volgt nog als het extract van het water extract is overgebleven.

stap7: oproken natuurlijk :tearsofjoy:

edit: foto geplaatst

mattskovic

Wijs gebruiker
na enig ongeduld heb ik toch maar de helft op een zacht vuurtje gezet om het water te laten verdampen en de slopium die overblijft op te gebruiken.

het ziet er nu amberkleurig tot zwart uit.

eerste helft van de ongebruikte kleine hoeveelheid slopium

mattskovic

Wijs gebruiker
heb het gisteren avond gebruikt buisje gerold van een papiertje,en dan boven het metalen potje waar ik de extractie in heb gemaakt verwarmd, in het begin dacht ik an dit word niks maar, dan begonnen me lippen te tintelen en heb me dan nog maar een uurtje wakker kunne houden en dan als een roosje geslapen. :grin:

heb het vandaag nog eens verwarmd en dat gene dat terug sort van vloeibaar werd laten in trekken in een vloeitje dat nu aan het drogen is. (omdat ik er geen balletje van kon rollen ofzoiets hoef ik nu maar van dat vloeiblaadje aftescheuren als ik het in een jtje of op een zilverpapiertje wil roken)

zeker de moeite waard om eens te proberen vind ik persoonlijk en als je niet goed slaapt zeker aanteraden : :P

greetz matti

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
heb van de sjamaan een zakje opium lettuce gekocht ( droog)

in water geweekt ( tegen kook aan - 15 minuten) gezeefd, en weer terug in pan op laag vuur

na enkele uren mooi ingedampt( af en toe roeren om de ingedroogde randen op te lossen in de pan)

het laagje op de bodem was hier en daar vloeibaar ,en op sommige plekjes ingekoekt.

alles in een bakje gedaan.
ik smeer een stuke op begin sigaret , of smeer aan binnenkant vleoi

joint naar beneden houden , net als bij opium en het wil wel in de fik blijven.

al met al een mooie en voordelige aanwinst dit recept

je kan het prima voor een joint uit gebruiken

drunkenmonkey

Experimenterende gebruiker
Ik ga al zeker de gifslaopium proberen maken.En wil ook graag de kratomsubstantie proberen .
Zijn er overigens geen kruiden te extracteren waardoor het effect zeker zal optreden?

Bovenaan