Promethazine 50mg ICM Kratom

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Practuna

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Ik weet dat Kratom niet officieel een opiaat is maar het werkt in vrij lichte maten ook op de opioïden en mu receptoren. De enige opiaat die ik heb gehad is 'U-47700' (een designer drug die nu illegaal is.) Mijn kratom gebruik was een paar maanden geleden extreem hoog, 150+gram per dag, ben naar Dimence geweest voor een detox van 2 weken en zou Naltrexon gaan proberen tegen de gigantische trek die ik constant heb voor dempende middelen, in dit geval voor Kratom.

Ik had de Naltrexon niet geprobeerd omdat ik toch wel stiekum een deurtje open wou houden om weer 'een keetje wat kratom' te gebruiken 'mocht ik te klote voelen'. Maar ik ben toch echt gemotiveerd om m'n leven draagzaam leren te maken en daarvoor moet ik niet zo maar kunnen ontsnappen, val steeds terug. Hoop dat het mij gaat helpen, het duurt helaas waarchijnlijk nog wel een paar weken of zelfs maanden voordat ik één of twee weekjes kan ontgiften en dan wel ga starten met Naltrexon.

Helemaal niet de bedoeling dit verhaal.. mijn vraag is; Ik gebruik nu kratom en ik slik altijd 25mg Promethazine voor het slapen gaan, mijn vraag is; weet iemand of dit een gevaarlijke combinatie is? Kan er niks over vinden op internet.

АЛ-90

Experimenterende gebruiker
Hm dat is wel een extreem hoge dosering kratom, succes met het afkicken!

Of de combinatie kratom + promethazine gevaarlijk is? Waarschijnlijk niet. Promethazine heeft van zichzelf ook een sederend effect en kan het effect van de kratom iets potentiëren, maar als je de dosis promethazine laag houdt zal dit niet echt meer gevaar opleveren. In farmaceutische setting wordt promethazine ook combineerd met opiaten, namelijk in hoestdrank, gecombineerd met codeïne.

Of het handig is om dagelijks een middel met anticholinergische werking te nemen om te slapen is een andere vraag, mogelijk verhoogt chronisch gebruik van anticholinergica de kans op dementie...

Salvia

Bewuste gebruiker
Hoe sterk is het sederende effect van de Promethazine? Want als dat heel sterk is dan lijkt me dat een gevaarlijke combinatie, vanwege een mogelijke ademhalingsdepressie die je daardoor kan krijgen. Als je het vrijwel niet of maar heel mild merkt, dan denk ik niet dat het gevaarlijk is, mits je niet dusdanig hoog doseert dat de kratom heel erg sederend werkt, want dan zou ik ermee oppassen. Verder weet ik niet of er sprake is van een synergische werking en hoe sterk die dan is, maar dat is ook zeker iets om rekening mee te houden als je dus zo hoog kratom doseert om er een sterk effect van te voelen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan