Psy Fi 2020

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
Psy Fi 2020, nu al legendarisch!

Om 12.00 vandaag ging de early bid kaartverkoop alweer van start en ik heb er meteen eentje gehaald.

Ik hoop uiteraard weer op een grote opkomst vanuit het Drugsforum, en er zal ook wel weer een meet georganiseerd gaan worden.

My god, wat heb ik er al een zin in!

Als je een kaartje hebt/van plan bent om te gaan kan je dat hier aangeven. Geef ook meteen even aan of je op de meeting aldaar wil komen!

Gaat en hebben al kaartje:
- @acht.zes
- @NiandraLades
- @Psilocyloner
- @verwondering

Heeft kaartje maar weet nog niet:
- @Zinnentuimel

Edit;
Voor wie onder een steen leeft, Psy Fi is een 5 daags (camping is 9 dagen open) psytrance annex Hippie festival voor 12.000 mensen in augustus in Leeuwarden, het grootste psy festival in Nederland als ik me niet vergis.

Laatst bewerkt:

Zinnentuimel

Belezen gebruiker
Ook kaartje gekocht. Weet alleen nog niet 100% zeker of ik ga aangezien het tegelijk valt met een ander festival waar we altijd heen gaan. Maarja, er is in Nederland maar één festival zoals Psy-Fi natuurlijk! :redheart: Zeker interesse in de meet, maar wel afhankelijk van wanneer deze gaat plaatsvinden en of ik op dat moment niet te hard aan het trippen ben. :nomouth:

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter

Ralou

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dit ga ik zeker bespreken , lijkt me enorm vet! Als ik niet in Italie ben wil ik zeker eens gaan:grin: Zijn de tickets snel uitverkocht?

Laatst bewerkt:

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Dit ga ik zeker bespreken , lijkt me enorm vet! Als ik niet in Italie ben wil ik zeker eens gaan:grin: Zijn de tickets snel uitverkocht?
Tickets zijn afgelopen jaar een aantal dagen voor het festival zelf uitverkocht. Wat dat betreft heb je tijd zat. Maar waarschijnlijk alleen vandaag nog zijn de tickets 23 euro goedkoper.

Edit: vergeet die 23 euro goedkoper. 2nd phase tickets zijn nu ook uitverkocht. Dus haast is er niet meer bij. :wink:

TripJess

Experimenterende gebruiker
Kan iemand er wat meer over vertellen. Ervaringen enzo? Ik ben best benieuwd en kan misschien wat mensen overhalen mee te gaan.

TripJess

Experimenterende gebruiker
Zo ik ben erdoorheen. Super interessant om allerlei verschillende ervaringen te lezen en hoe ook iedereen in elkaars report staat. Fijn dat alles goed is afgelopen en ook top dat jullie meetings organiseren om zo ook een beeld te krijgen van die personen online.

Zelf denk ik dat ik nog wat aan de jonge kant ben om me tussen jullie te mengen al hou ik zeker van een goed feestje, lekker dansen en gezelligheid. Als ik over de zaterdag lees heb ik precies die dag een festival bij mij in de buurt gehad en dat was tot nu toe de beste ervaring, ik lees over schuilen en inpakken en daarnaast het totaal niet boeien van de regen en lekker doordansen en nog gekker om warm te blijven. Ja, mijn groepje en ik kozen ook voor het doorstampen in de modder :upsidedown:

Nog wel een aantal vraagjes. De eerste vraag die in me opkwam was, kun je gemakkelijk met je drugs op en bij je binnenkomen?( Later las ik dus nee er is controle en het kan afgepakt worden. Al vraag ik me af hoe goed die controle is als meneer met sprays in zijn coole broek met zijzakken door kan lopen.) En ik lees veel over blote voeten. Laten jullie je schoenen bij de camping en is het grootste deel daar bezig op blote voeten? Als laatste, worden er allerlei muzieksoorten gedraaid of vooral tripmuziek?

GroetJess:tongueout:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Yay! :hearteyes:

Is het al bijna augustus 2020? Nee niet echt hè. :disrelieved:

Nu nog even een gepast roze olifanten attribuut/accessoire scoren natuurlijk. :’)

Ik kom er in principe alleen naartoe - angst overwonnen - maar ken mensen van het forum en ook wel RL die gaan dus zal me daar niet alleen voelen (hoop ik ^^). Lijkt me leuk om langs te komen op de meet!

Fenrir

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Tickets zijn afgelopen jaar een aantal dagen voor het festival zelf uitverkocht. Wat dat betreft heb je tijd zat. Maar waarschijnlijk alleen vandaag nog zijn de tickets 23 euro goedkoper.

Edit: vergeet die 23 euro goedkoper. 2nd phase tickets zijn nu ook uitverkocht. Dus haast is er niet meer bij. :wink:
Mobile home tickets verkopen wel altijd uit, dus als je een caravan oid wil meenemen zou ik daar vast een kaartje voor halen.

Ik ben er uiteraard ook weer bij! Kaartje haal ik over een paar weken, als de geldkraan weer opengaat, maar da's een formaliteit :)

Zinnentuimel

Belezen gebruiker
De eerste vraag die in me opkwam was, kun je gemakkelijk met je drugs op en bij je binnenkomen?( Later las ik dus nee er is controle en het kan afgepakt worden. Al vraag ik me af hoe goed die controle is als meneer met sprays in zijn coole broek met zijzakken door kan lopen.)
Ik weet niet hoe het voor anderen was, maar ik kon vorig jaar gewoon doorlopen, werd niet gefouilleerd, er werd alleen heel kort in m’n tas gekeken.

En ik lees veel over blote voeten. Laten jullie je schoenen bij de camping en is het grootste deel daar bezig op blote voeten?
Veel mensen lopen inderdaad op blote voeten. Zelf heb ik ook vooral op blote voeten gelopen. Ik had slippers mee, dus die kon ik gemakkelijk in mijn tas stoppen. Omdat bezoekers allemaal een peukenpot krijgen en er statiegeld zit op de bekers, ligt er eigenlijk helemaal geen afval op de grond.

Als laatste, worden er allerlei muzieksoorten gedraaid of vooral tripmuziek?
Het meeste van de muziek is wel redelijk psychedelisch. Vorig jaar hadden ze vier stages: de mainstage waar ze psytrance draaiden, de freak floor waar ze hi-tech/darkpsy/psycore draaiden, de chill-out met meer ambient/progressive muziek en de 4th floor waar ze techno draaiden.

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Veel mensen lopen inderdaad op blote voeten. Zelf heb ik ook vooral op blote voeten gelopen. Ik had slippers mee, dus die kon ik gemakkelijk in mijn tas stoppen. Omdat bezoekers allemaal een peukenpot krijgen en er statiegeld zit op de bekers, ligt er eigenlijk helemaal geen afval op de grond.
Vergeet ook de Psyclean niet! Dat is een groep vrijwilligers die gedurende het festival elk dingetje afval opruimt dat er onverhoopt toch is komen te liggen, zodat het festival van begin tot eind echt brandschoon blijft.

Natozlato

Bewuste gebruiker
Het viel mij wel op dat er op zaterdag en zondag strenger gecontroleerd werd. Ik ben niet gefouilleerd maar er werd wel uitgebreider in tassen gekeken.
Doordeweeks kon bijna iedereen zo doorlopen als je geen tas bij je had.

Bij een eettentje raakte ik aan de praat met een beveiliger (ik was onder invloed van 6apb :tearsofjoy:) die zei dat de organisatie niet wil dat er streng gecontroleerd wordt.

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Het viel mij wel op dat er op zaterdag en zondag strenger gecontroleerd werd. Ik ben niet gefouilleerd maar er werd wel uitgebreider in tassen gekeken.
Doordeweeks kon bijna iedereen zo doorlopen als je geen tas bij je had.

Bij een eettentje raakte ik aan de praat met een beveiliger (ik was onder invloed van 6apb :tearsofjoy:) die zei dat de organisatie niet wil dat er streng gecontroleerd wordt.
Dat geloof ik best. Vorig jaar werd er helemaal niet op drugs gecontroleerd. Sterker nog, toen stond er specifiek op de website vermeld dat alles probleemloos het terrein op mocht, in gebruikershoeveelheden dan. Vrij uniek, maar helaas van korte duur.

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Dat geloof ik best. Vorig jaar werd er helemaal niet op drugs gecontroleerd. Sterker nog, toen stond er specifiek op de website vermeld dat alles probleemloos het terrein op mocht, in gebruikershoeveelheden dan. Vrij uniek, maar helaas van korte duur.
Alles behalve keta en GHB, stond er specifiek nog bij. Vond ik ook vrij bijzonder...

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Klopt. Ik weet niet meer exact hoe dat er stond, maar ik dacht dat het meer iets was in de trant van: "die twee hebben niet zo onze voorkeur".
Zie FAQ
Are all drugs legal in Holland?

-No, just certain ones and we sell most of them in our head shop. We do not tolerate GHB or Ketamine. Psylocibine containing Truffles are tolerated and so is weed. We do tolerate per person a maximum amount of 5 grams of softdrugs (weed for example) . Any kind of hard drugs is not allowed by law and you are required to voluntarily dump it in one of the canisters at the entrances. If hard drugs is found in your possession, you will be removed off the festival grounds.
Eerder stond er volgens mij dat ook voor harddrugs (behalve GHB en ketamine dan) kleine gebruikershoeveelheden getolereerd worden. Dat is nu dus niet meer.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan