1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Psy fi aankomstdag: 100mg Deschloroketamine plus ballonnen, vallen en weer opstaan.

Discussie in 'Trip reports' gestart door acht.zes, 9 sep 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Een klein rapportje van de dag van aankomst op Psy Fi, en wel de avond/nacht voor dag 1 van het festival.

Wie: Ik, man, 82,5 kilo
    Waar: Camping Psy Fi
    Wat: bier, thc-olie, 100mg deschloroketamine en tig ballonnen

Wat een gedoe en wat een gesjouw!

Het was al een tijdje geleden dat ik op een meerdaags festival ben wezen kamperen, en was dan ook les 1 vergeten: zorg dat je spullen op wieltjes staan zodat je je niet suf hoeft te sjouwen. Gelukkig betreft het Psy Fi, iedereen helpt elkaar en ik kreeg flink hulp om mijn spullen tot op de camping te krijgen. Maar helaas was de camping al stampvol afgeladen, het plekje in de berm die ik uiteindelijk gevonden had bleek niet bestemd voor tentjes dus moest ik de snel opgezette tent weer afbreken van mensen die tot de organisatie bleken te horen.
    Gelukkig had V, die een dag eerder was aangekomen, met veel pijn en moeite wat ruimte vrijgehouden, en van 2 aardige dames mocht ik een karretje lenen zodat ik mijn spullen uiteindelijk op wat het laatste vrije plekje leek te krijgen. Snel mij tentje opgezet, handig zo'n bivvy die in 3 minuten staat en het karretje weer teruggebracht bij de hulpvaardige dames.

Na een biertje opengetrokken hebben en wat THC olie op mijn tong gelegd te hebben toch eens nadenken over iets van drugs, je zit niet voor spek en bonen op psy fi natuurlijk. Al snel viel de keuze op een disso (nu al psychedelica-tolerantie opbouwen is uit den boze lol), en wel Deschloroketamine, een ketamine-analoog waar ik nog niet bekend mee was. 100mg nasaal werd mij geadviseerd, een stevige dosering zo bleek later. En nu lekker chillen, morgen begint het festival!

Ik herinner me een redelijk snelle opkomst, en al snel besloot ik om mijn 2kg lachgastank te voorschijn te toveren. Na een paar ballonnetjes te hebben genomen en uitgedeeld bleek het geluid van het vullen een nogal aanzuigende werking te hebben op de buren, binnen no time stond ik balonnetjes te verkopen a 2 euro per stuk lol! Ach, er schijnen er 250 uit zo'n tank te gaan, en een beetje extra zakgeld is wel meegenomen dus waarom niet! Inmiddels begin de DCK er in te hakken, en ik flikker van mijn stoel af, vol op een halve liter bier.

Weer overeindgestrompeld excuseer ik me, beetje zonde om bier te verspillen. Ik neem zelf nog een ballonnetje en kom in een totaal andere wereld terecht! Wow, leuke wisselwerking die DCk en die ballonnen! Dan strompel ik mijn tent uit en ga wederom tegen de vlakte. Oei, een en ander komt de motoriek schijnbaar niet ten goede, en ik ben al lomp van mezelf lol!.

Vanaf dan wordt het nogal wazig, ik herinner me vaag dat ik ballonnetjes verkoop terwijl iemand anders zich over het geld ontfermd, dat ik keer op keer tegen de vlakte ga en weer opsta, dat er kennis wordt gemaakt met de buren die Israeliers blijken te zijn en ontzettend goeie en lekkere jointjes kunnen draaien, en dat ik nog een paar keer naar de tent terugstrompel om nieuwe ballonnetjes te halen die me elke keer weer in andere werelden brengen. Ik val nog maar weer eens, en dan houden de herinneringen op.

Dan wordt ik wakker, het is al weer licht, en ik lig gewoon in mijn slaapzak in mijn tent, geen idee hoe ik dat voor elkaar heb kunnen krijgen. Ik kom de slaapzak uit en blijk onder de blauwe plekken te zitten, en vaag herinner ik me de avond er voor. Ik probeer de chaos in de tent wat te organiseren en ik vind overal geld, ah ja, ik had ballonnetjes verkocht. Nou, dat begint dus goed, flink van t pad geweest en nog geld verdiend ook nog! Die blauwe plekken trekken wel weer weg.

Van een kater is geen sprake, ik voel me goed. De eerste avond is overleefd, zin in dag 1 van Psy Fi!

2. verwondering

verwondering Bewuste gebruiker Top Tripreporter

Een goed begin is het halve werk! :thumbsup2:

En ja, gedurende het festival is er nog heel wat bier verspild. Liters bier die volkomen zinloos gebrouwen zijn. Voor jou zouden ze hersluitbare bierflesjes moeten uitvinden. :wink:

Niet slapend, doch trippend rijk worden. Wie wil dat nu niet? :grin:

Fenrir, Perenijsje, acht.zes en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. acht.zes

@verwondering
    Ik ben niet alleen in deze, jij gooide bier over mijn telefoon :tonguewink:

verwondering vindt dit leuk.
  4. verwondering

verwondering Bewuste gebruiker Top Tripreporter

Da's waar. Ik vond het wel een mooi ritueel dus ik deed even mee. :wink:

acht.zes vindt dit leuk.
  5. acht.zes

Hij doet t gewoon nog hoor, niks aan de hand :sunglasses:

6. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Hahahaha. Nee, dat bleek dan wel. :wink: Ik probeer niet eens om rechtop te gaan zitten na een stevige dosis ketamine joh.

acht.zes vindt dit leuk.
Laden...