• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Psy Fi report DEEL 1 - wiet, speed, xtc/mdma, MXE en LSD

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Vermilion

Experimenterende gebruiker
Wie:
Ik (vrouw, 24 jaar, 1.67m, 68kg)
Mijn vriend (man, 24 jaar, groter en zwaarder)

Ervaring:
3x truffels (17,5g), 2x LSD, aantal joints/zelfgemaakte spacekoekjes, maar over het algemeen niet erg veel ervaring.

Waar:
Psy-Fi 2017

Het volledige report is te lang voor 1 topic (meer dan 30000 tekens xD) dus ik zal het proberen te verdelen over meerdere.

Voorwoord:
Ik ben erg onder de indruk van psychedelica sinds de eerste keer truffels. Steeds wil ik graag naar buiten om rond te lopen, kijken hoe dat is, maar eigenlijk voelen we ons daar niet echt op ons gemak mee. We hebben wel 1x een rondje gelopen met LSD, maar andere mensen tegenkomen (midden in de nacht) is toch niet zo fijn haha.
Toen hoorde ik van een festival waar je lekker je gang kan gaan, waar ze truffels verkopen en waar zelfs een psy care is voor als je bad gaat. Iedereen die daarheen gaat weet daarvan en weet daarom dat er genoeg trippende (of onder invloed van andere drugs) mensen rondlopen. Het maakte me weinig uit dat ik nog niet erg veel ervaring had opgedaan, ik wist het zeker, daar wil ik heen!

Mijn vriend en ik hadden een paar vrienden die eerder naar psy fi zijn geweest verteld dat wij zouden gaan. Omdat we zelf verder geen drugs hebben of dealers om van te kopen kregen we wat speed, 2x half xtc pilletje en ong halve gram mdma kristallen. Zelf namen we wat jointjes en zelfgemaakte spacecakjes mee.

We wilden heel graag aan lsd komen voor een mooie dag, maar dat konden ze helaas niet meer voor ons regelen. Maar volgens die vrienden zou er wel een overvloed aan zijn op het festival, maar daar had ik geen 100% vertrouwen in omdat mijn vriend en ik normaal ook niet echt hele erge sociale feestbeesten zijn. Maar ach, als het niet zou lukken dan konden we daar altijd nog truffels kopen en daar plezier van hebben.

Ik had een heel goed gevoel over het festival. Ik verwachtte een soort modern hippie feest, waar je opzich makkelijk met mensen kan praten, totaal geen schaamte om te praten over drugs of hoe je functioneert als je iets op hebt. Er is zelfs een psy care, dit festival draait om goede trip ervaringen meemaken. Iedereen gebruikt wel iets. Met al deze gedachtes voelde ik me al op m'n gemak.

Maandag, 14 aug - jointje + Dinsdag 15 aug - spacecakejes
Eigenlijk wisten we pas de dag van te voren dat de auto niet in de buurt geparkeerd kon worden en onze bagage wat compacter meegenomen moest worden. Gelukkig maar, want hoe we het nu hadden was al mega zwaar, maar het had nog veel zwaarder en onhandiger gekund.
We waren erg vroeg aangekomen en het was nog erg rustig. We hadden geen idee waar we onze tent het beste konden opzetten en hebben minstens een uur met de zware bagage heen en weer gelopen om m uiteindelijk voor de ingang van het festivalterrein op te zetten. Beetje in de drukte met de supermarkt, douches, psy care etc naast ons, maar goed we stonden daar wel prima verder. Er zouden geen vrienden van ons naar het festival komen, dus toen de tent eenmaal stond verveelden we ons best wel. We hebben maar een jointje gerookt en ik moest langzaam wennen aan steeds meer mensen die kwamen en of al zoiets kleins als een jointje in het openbaar oke was. Ik zag er nog weinig andere mensen mee, en normaal doe ik dat ook niet zo vaak dus ik voelde me wat ongemakkelijk, vooral met hier en daar wat kinderen die voorbij liepen. We hebben een rondje gelopen over het campingterrein om te kijken of er mensen stiekem leuke dingen verkochten, maar helaas. We hebben maar veel geslapen. De volgende dag vestigde er een verkooppunt van Zamnesia zich recht naast ons, leuk zo'n truffelshopje naast ons, psy care in de buurt, steeds meer joint rokende mensen te zien en ik voelde me weer helemaal op m'n gemak. We hebben de helft van de spacecakejes gegeten, terwijl ik ze eigenlijk had gemaakt met het idee om ze in 1x op te eten. Ik was bang dat ze toch sterker zouden zijn dan verwacht, maar de helft was toch echt niet sterk genoeg en we hebben er uiteindelijk niks van gemerkt. Weer een rondje gelopen en weer niks interessants tegengekomen. Het was echt vreselijk saai om daar 2 dagen op het campingterrein te zitten zonder vrienden.

Woensdag, 16 aug - spacecakejes, joint en speed (2 mespuntjes)
Eindelijk, het begon! Het was super mooi weer en ik kon niet wachten om rond te lopen. We wilden het de eerste dag rustig aandoen om het festivalterrein te verkennen. We hadden de rest van de spacecakjes gegeten, maar daar is uiteindelijk weer niks mee gebeurt. We hebben er toch wel een uur of 3 op gewacht. We zijn toen bij de jamstage een jointje gaan roken, beetje zitten chillen en na een tijdje teruggegaan naar de tent om de speed uit te proberen. Eerste keer speed, het zou best oke speed moeten zijn, niet geweldig maar best oke werd er gezegd nadat hij zijn laatste puntje nam en ie het aan ons gaf. Gewoon een klein beetje proberen en aanvoelen was de tip, het was genoeg om de dagen leuk door te komen zeiden ze. Ik voelde me meteen wat opgewekter bij het pakken van de speed, het is toch spannend de eerste keer snuiven. Ik durfde echt niet hard te snuiven, ik vind neusspray al vreselijk, maar zo viel het mee. Ik vond het niet echt branden of echt heel naar en pas bij het 2e beetje in het andere neusgat kwam de vieze smaak in mijn keel, bah. Ik had geen idee wat ik moest verwachten en we gingen maar weer lekker naar het festivalterrein. We hadden wel het idee dat we beter konden ruiken en ook niet zo'n trek hadden. Soms een kleine tinteling in m'n hoofd, maar verder niks speciaals. Morgen maar wat meer dmv een bommetje proberen was het plan. Vond het wel erg jammer, ik had er veel meer van verwacht. We hebben het voor de rest rustig aan gedaan, vuurshow en lasershow gekeken en 's avonds bij een rustig kampvuurtje gaan zitten op een stukje strand bij de chill out stage. Het is leuk dat het daar zo makkelijk is om te socializen met mensen. Iemand kwam op het idee om het dierenspel te doen, met de laatste letter van een dier een nieuw soort dier op te noemen etc. Het was erg grappig, vooral nadat sommigen erg lastig konden nadenken na hun jointje haha. Voor ons zaten 3 vrienden van elkaar. Mijn vriend en ik vonden dat 1 van die 3, een jongen die van rond onze leeftijd leek (noem hem P) erg bekend voorkwam. Soort Dejavu, geen idee. Het werd laat en iedereen ging weg, dus wij maar ook. De spacecakejes en speed vielen helaas erg tegen, maargoed morgenavond stond xtc gepland!

Donderdag 17 aug - speed, halve xtc pil, mdma kristallen (~0,2g)
We hadden lekker uitgeslapen, ondanks het gedreun van de bass van de mainstage. Ik vond het erg spannend vandaag, weer wat nieuws uitproberen vanavond en het is al een speciale dag voor mij en mijn vriend. Vandaag, 10 jaar geleden hadden we elkaar voor het eerst in real life ontmoet na een paar maanden internet contact (we zijn geen 10 jaar samen, we hebben een aantal jaar geen contact gehad). Vanwege deze gelegenheid vonden we xtc wel de passende drug, zoals mensen het beschrijven met het knuffel gevoel, alles lief vinden etc. Het was al middag voor we het festivalterrein op gingen en hadden een banaan gegeten en toen het overgebleven speed verdeeld over 2 bommetjes, 1 per persoon. Hmm, ze zeiden dat we hier best wel lekker mee konden gaan doen, maar het is nu al opgemaakt.. Vreemd, ik hoop maar dat er deze keer wel echt wat te merken is. We zijn weer lekker gaan rondlopen door het mooie gebied en we ontweken nog steeds het magic forest, dat was voor wanneer we lekker aan het trippen zouden zijn. We zijn een tijdje gaan zitten bij de chill out stage om samen wat te praten en beetje naar andere mensen te kijken. We waren erg nieuwsgierig naar andere mensen en waar ze mee bezig waren, vooral omdat we ons afvroegen bij welke mensen wij zouden moeten wezen om wat leuks te kopen. Voor ons kwam een groepje vrienden zitten die ik rond de 35 schat, ze waren aan het praten over drugs en leken vrij makkelijk om contact mee te maken. Uiteindelijk was het 1 van hun die tegen ons begon te praten. Ze hadden net hun xtc genomen en wilden al snel weer een stukje gaan lopen. Ik vroeg of zij ergens LSD verkopers hadden gezien, het antwoord was op het andere campingterrein. We hebben ons telefoonnummer gegeven, mochten ze nog iemand tegenkomen dan konden ze het ons laten weten. Super, dat is tenminste iets van hoop, want verder waren we nog echt niet overtuigd dat we het zouden vinden.

Tegen zonsondergang zouden wij onze halve xtc pil nemen, dus rond een uur of 9. Tot die tijd hebben we nog wat rond gelopen, kleine lichte tinteling weer gevoeld van de speed, maar weer niet dat opwekkende of iets waar ik op hoopte. Rond 9 uur zaten we op een bankje aan de overkant van het water waar het een heel stuk rustiger was, kijkend op de drukke overkant met veel gekleurde lampjes, de winkeltjes etc. De lucht werd langzaam donker en er waaiden mooie bolle wolkjes redelijk snel voorbij. We namen allebei de halve pil en mijn vriend een beetje van de kristallen erbij omdat hij toch een stukje groter en zwaarder is dan ik. Ik staarde naar de wolken en al vrij snel zag ik even vreemde kleurige patronen in de donkerblauwe lucht. Vreemd, een beetje lsd achtig. Dat zou wel komen omdat ik gewoon heel erg onder de indruk ben van open eye visuals, vooral die van lsd en dat was toen ook het beste wat ik me nog kon herinneren. Het patroon verdween weer toen ik keek naar de wolken die over waaiden. Ik zag de wolken inelkaar en in de lucht wegsmelten tot het allemaal dezelfde kleur werd, maar als ik even wegkeek werd het weer normaal. Alle lichten om me heen kregen een grote vage gloed om zich heen en het felle van de lichten maakten een ster. Vooral de blauw/paarse blacklight lampen maakten een enorme ster om zich heen. Ik was weer erg onder de indruk van hoe mijn waarneming was veranderd. Verder voelde ik me gewoon mezelf en niet veel anders, wel een beetje chill. Het was dus tijd om ons vol te hangen met glowsticks! Dat was wel een beetje moeizamer geworden dan het normaal zou zijn en ik denk dat we er best ff mee bezig zijn geweest om er zo'n stuk of 20 per persoon om te doen. Armen, benen, nek, haha. Ik merkte aan mijn vriend dat hij wat vaagjes werd en zoals bij onze eerdere ervaringen met truffels en lsd voel ik me alsof ik de leiding wil nemen en dingen wil regelen om het allemaal in orde te maken. Misschien dat ik me ook door die instelling niet zo vaagjes voelde. We gingen lopen en merkte dat ik me best wel prima voelde om zo te gaan lopen in het donker buiten. Mijn lichaam was zich natuurlijk flink aan het opwarmen, dus dat voelde lekker comfortabel. We hadden lollies mee die ik gelukkig niet al te snel kapot beet, alleen was het niet zo heel verstandig om nog met een glowstick in mijn hand rond te lopen. Toen we bij de alternative en mainstage waren trokken we veel aandacht met onze glowsticks. De eerste kwam naar ons toe met "I dreamt about you guys, with the glowsticks! Can I have some?!" Wat leuk! Mensen die zo enthousiast over ons waren, ik werd er zelf ook erg enthousiast van. We pakten wat glowsticks voor hem en toen kwam ik er pas achter dat de glowstick niet alleen glibberig was van het zweet van mijn handen, maar dat ik m ook helemaal kapot gefrummeld had en het glowspul helemaal over mijn hand zat. Oeps, dat had ik niet door, maar die gast wilde het graag uitgesmeerd over zijn shirt hebben haha. Hij nodigde ons uit om bij zijn vrienden bij de alternative stage te dansen. Sure, en we liepen mee. Helaas duurde het niet lang voor we besloten dat we eigenlijk helemaal geen zin hadden om te dansen. Beetje bewegen was wel fijn, tijdens het praten enzo, maar zo vooraan bij de muziek staan was toch niet iets voor ons. Dus al snel zeiden we hem gedag en liepen we weer verder, we kregen daardoor wel het idee dat het een beetje begon uit te werken.

Een klein stukje verder richting de mainstage kwamen we de volgende tegen die super enthousiast ook glowsticks wilde. Dit was wel een Nederlander en ik vroeg al snel of hij misschien LSD of iets anders leuks had wat we van hem konden kopen. Hij leek veel onderzoek naar drugs te doen en veel te hebben geprobeerd en zei dat ie wel wat LSD over had wat ie wilde weggeven. Super! Ik kon wel uren met hem praten, maar hij wilde ook weer terug naar zijn vrienden en we kregen zijn nummer. Ook met hem zijn we meegelopen naar zijn vrienden die aan het dansen waren, maar weer was dat voor ons een buzzkill. Achja, we hebben ze snel weer gedag gezegd om weer wat te gaan lopen. We hebben nog hier en daar wat glowsticks uitgedeeld en het viel me op dat praten inderdaad erg makkelijk was geworden voor me, maar dat de knuffels van de andere mensen me niet enorm aantrokken. Waar is dat knuffel, lieve, liefdesgevoel allemaal? Ik snapte het niet, ik voelde me nog steeds erg normaal in dat opzicht. Het werd later en rustiger en ik merkte dat het allemaal weer een beetje afnam, of in ieder geval weer zo ging voelen als toen het net begon. Dit zou ook zou kunnen zijn geweest omdat we ook begonnen met een rustige omgeving en we daar nu weer waren. De lampen waren wel nog steeds met een grote gloed om zich heen. Mijn vriend vond ook dat het aan het uitwerken was en kwam met het idee om nu ook de mdma kristallen te nemen. Ik twijfelde, ik was opzich erg tevreden met deze lekkere en voor mijn gevoel best kalme ervaring. Het idee ook dat we de kristallen over zouden houden voor later een keer thuis was ook fijn. Daarbij konden we de kristallen niet wegen, dus moeilijk doseren. Al het verstandige in mijn hoofd zei dat het niet nodig was, maar mijn vriend wilde het zo graag en het was onze speciale dag.. Hij is gaan opzoeken of het heel erg slecht voor ons zou zijn etc en dat was niet het geval. Tja, het was onze speciale dag die we ons altijd zouden moeten blijven herinneren en hoewel ik er nu vrede mee had hoe het was, kon ik het hem niet aandoen hem zo teleur te stellen en hem met die teleurstellende herinnering te laten zitten. Oké dan, oke, ik zet mijn verstand wel een keertje aan de kant, ook moest ik van hem mezelf laten gaan, op hem vertrouwen en dat hij nu de leiding ging nemen. Goed, best spannend en misschien krijg ik dan toch nog dat gevoel dat ik alles en iedereen wil knuffelen. Deze beslissing maken kostte me een aardige tijd, denk wel minstens een uur en we verdeelden de kristallen over ons 2en rond 4 uur. Jup, ong een halve gram was het, maar dan wat minder omdat mijn vriend al wat had gepakt, dus ik gok nu 0,2g p.p. Die dingen zijn best vies, maar je spoelt ze ook zo weg. Ik vind pijnstillers eigenlijk nog veel viezer dus de smaak valt me nog best mee. Al snel merkte ik er al wat van, ik werd een stuk vager en alles ging trillen. Ik kon m'n ogen moeilijk stil houden, alles ging op en neer en lopen was ook erg moeilijk geworden. Maargoed, ik hoefde nu niet meer de verstandige persoon te zijn, ik kon lekker vertrouwen op mijn vriend en zelf lekker vaagjes zijn. Vaagjes, maar ik ben alweer vergeten hoe moeilijk of makkelijk praten me afging, maar sociaal zijn was nog steeds leuk. We hebben nog eventjes bij een eenzame gast gezeten die beveiligingsdienst had. M'n vriend vond het zo sneu dat ie daar zo alleen zat, dus ach waarom niet. Ik vond het grappig dat dingen in de verte zo anders leken dan dichtbij. Alles leek ook gewoon meer 2d te zijn en doordat ik minder diepte zag, leek het alsof ik andere dingen zag. Zoals een vrachtwagen met 2 koplampen die steeds random van kleur veranderden. We besloten dat het nu ook wel leuk zou zijn om door het magic forest te gaan lopen. Maar eerst moesten we weer over het water via het pondje, dat kostte wel eventjes extra focus want ik wilde echt niet in het water belanden haha. Eindelijk, het magic forest, al snel kwam er een jongen op ons af die zei dat hij mdma op had, een knuffel wilde en of wij drugs wilde kopen. Ik was best verward, ik vond het niet erg normaal hoe hij deed, zelfs met mdma op niet, maar ik was geinteresseerd in wat hij te bieden had. Hij had onder andere lsd, maar erg duur per zegel. Een vriend van ons had wat acceptabele prijzen verteld en daar kwam dit niet bij in de buurt, dus ik verloor al snel het vertrouwen. Ketamine had ie ook, wat we ook heel graag een keer wilden proberen. We mochten het zelfs op dat moment proberen, maar het leek me geen goed idee om dat op dat moment te doen. Achteraf vond ik heel zijn houding ook meer "gespeeld" maar ach, een telefoonnummer kan geen kwaad, we zien wel wat we er later mee doen. Voorlopig hadden we toch nog niks definitief kunnen kopen/krijgen. Ook hier in het bos leken dingen op een afstand anders dan dichtbij. Dan liepen we ergens heen wat interessant leek, zoals verlichtte grote paddestoelen, maar als we dichtbij kwamen zagen we dat het gewoon verlichtte hangende boom bladeren waren en waren we bijna meteen weer vergeten waarom we daarheen liepen. In zo'n bos stond ook een houten bunker ding. Wij liepen nog erg verward rond toen mensen vanuit dat ding ons riepen om erbij te komen zitten. Ja sure, wel een beetje bang geworden dat we dalijk weer binnen een paar minuten deze mensen zouden verlaten. Maar ach, dit ging niet om dansen bij een stage. Mijn nek was erg gespannen en deed zeer, ik was nog flink aan het kauwen, maar het vage en trillen was alweer eventjes geleden afgenomen. Ik voelde mijn voorhoofd flink zweten, had af en toe een rilling, maar voelde eigenlijk niks van warmte of kou. Langzaam konden we ons wel mengen in hun gesprekken. Naast me zat een duitse jongen die in het Engels steeds tegen me wilde praten, alhoewel dat best prima ging, vond ik het toch erg lastig om niet afgeleid te raken om het andere gesprek te volgen. Maar nogsteeds niet dat alles lief vinden en knuffelen, jammer.. Ik had het idee dat ik wel heel veel eraan miste, maar met alles wat ik al had ervaren ermee voelde ik me ook niet echt teleurgesteld. Rond een uur of 9 zijn we naar de tent gegaan, hebben we de After E pillen genomen en zijn we gaan slapen.

Vrijdag, 18 aug - MXE (per capsule 30mg)
Omdat we zo laat pas zijn gaan slapen, werder we laat in de middag pas wakker. Het was zo'n uur of 4 toen we het festivalterrein weer op gingen. We besloten wat te gaan eten en de persoon een bericht te sturen die ons wel LSD zegels wilde geven. Shit, wat was eten moeilijk zeg. We deelden een grote burrito, nou succes met dat ding in je mond proppen. Heel de binnenkant van mn mond en mn tong had ik kapot gebeten, mn tanden deden zeer van de kauwgom en mn kaken deden erg veel zeer. Maar die burrito was echt vreselijk lekker. Ondertussen hadden we afgesproken met de persoon, we kregen wel 5 LSD zegels (125ug per zegel) en omdat we vroegen of hij nog iets leuks had, kregen we ook MXE (4 capsules van 30mg per stuk). Tenminste, mijn geheugen is daar heel wazig, dus ik weet het niet 100% zeker wat het was, maar ik had de instucties goed onthouden en daar vertrouwden we op. Zijn persoonlijke fijne ervaringen was met 1,5 LSD zegel en 60mg MXE (natuurlijk niet gecombineerd). Hij wilde er geen geld voor en wenste ons veel plezier toe. Misschien dat we elkaar morgen in het magic forest zouden tegenkomen, omdat hij morgen van plan was ALD-52 te nemen. Het was de bedoeling om vandaag rustig aan te doen om morgen energie te hebben voor de LSD. Hij gaf de tip om lekker bij muziek te gaan liggen, eerst 1 capsule open te maken en de poeder onder de tong te leggen en na 10 minuten verder door te slikken. Als t goed zou voelen, dan na 1 of 2 uur de 2e capsule ook te nemen. Dat klonk prima om vandaag nog te proberen.

Het idee was om rond een uur of 10 zo'n capsule te nemen. Rond een uur of 9 kwamen we rond de chill out stage 1 van de 3 vrienden (die ik eerder P noemde dus) tegen die op woensdag tegenover ons zat bij het kampvuur. Hij was van plan om ergens te gaan zitten en zijn truffels te gaan eten. Hij zei dat zijn 2 vrienden daar geen interesse in hadden, dus dat hij dit alleen ging doen. Voor de gezelligheid zijn wij bij hem gaan zitten en hebben we een capsule een half uur eerder ingenomen, zodat we misschien wat lol konden hebben samen met hem. Het weer werd slechter en er kwamen steeds kleine regenbuien. We besloten richting de art gallery te gaan omdat dat sowieso overdekt was. Terwijl we daarheen liepen stopte de regen alweer en zijn we maar het bos ingegaan. We voelden allemaal nog niet erg veel, wel kwam weer het gevoel in me op dat ik iedereen een zo leuk mogelijke trip wilde geven, dus weer een beetje controle/leiding hebben. Denken aan alles, zoals: is mijn vriend niet jaloers dat een andere jongen met ons mee loopt, voelt P zich niet buitengesloten omdat hij met ons loopt, voelt hij zich uberhaupt wel op zn gemak nu ie ook nog die truffels op heeft? Ik weet dat m'n vriend over het algemeen best wat kan hebben qua drugs, tenminste als hij dat steeds zo verteld dan neem ik dat wel aan. Dus ik richtte me meer op P die een goede truffeltrip moest gaan krijgen, maar hij zei zelf dat hij er nog niet veel van merkte. Ik merkte dat lichten erg fel aanvoelden, maar tegelijk hadden ze ook een grote gloed om zich heen gekregen. Mijn vriend was ondertussen aardig vaag geworden en voelde zich rot dat ik er nog niet zo erg van voelde. Beide hebben me toen ook verteld dat ik niet zo op ze hoefde te letten. Het was inmiddels een uur verder en nam maar de 2e capsule en liet P de weg leiden. De lasershow was net begonnen, dus daar hebben zijn we even naar gaan kijken. Tegen het einde van de lasershow begon het weer te regenen en we hadden de poncho's niet mee, omdat we dachten dat het pas morgen ergens zou gaan regenen. Het was dus tijd om naar de art gallery te gaan om te schuilen. Al snel voelde ik me daar binnen echt enorm vaag worden. Praten werd erg moeilijk, lopen en stilstaan werd erg moeilijk, lolly openmaken was moeilijk. Maar hee, ik merkte wel degelijk iets van dat spul. Ik hoorde tijdens het rondje dat m'n vriend wel weer met z'n 2en wilde zijn, dus ik probeerde daar rustig een oplossing voor te bedenken. P wilde weer richting de chill out, toen we op een bruggetje stonden probeerde ik vaagjes te zeggen dat mijn vriend en ik wel aan de overkant wilden lopen en hij zelf verder kon naar de chillout. Het kwam er echt heel moeilijk uit en hij begreep het amper, maar hij zei zelf ook dat als we ergens anders heen wilden en onze wegen scheiden dat dat ook prima was. Dus dat deden we. Ik vond het wel een beetje jammer, vooral om hem zo in zijn truffeltrip achter te laten ookal was die misschien nog niet begonnen. Of de truffels waren echt niet sterk genoeg voor hem, maar ach, aan ons had ie toch steeds minder omdat we echt mega vaag waren. We liepen weer naar het bankje waar we gister de halve xtc pil namen. Weer hadden alle lichten echt een grote gloed om zich heen, vooral de sterren leken heel groot. Daardoor leek alles om ons heen ook erg klein in vergelijking. We konden de muziek van de overkant uit de chill out stage horen en de mensen die soms achter ons voorbij liepen. Ik had steeds het gevoel dat mensen naar ons toe kwamen en wilde het licht in mijn rechter ooghoek in de gaten houden. Maar alles was echt vaag geworden en kon dingen niet meer goed onderscheiden. Aan de overkant, de lichten bij het winkelstraatje vervormden helemaal naar een plek dat ik het niet meer terug herkende. Alsof mensen opeens via een andere kant in zo'n winkeltje konden lopen, het klopte niet meer wat ik zag, maar ik wist nog wel een beetje hoe het eruit moest zien. Mijn vriend wilde weer knuffelen, maar nog steeds voelde ik die drang niet.

Ik dacht weer een beetje terug aan de xtc waar ik dat super euforische en liefdes gevoel niet had, dat dit spul ook euforisch moest zijn werd er gezegd en dat ik me weer totaal niet zo voelde. Ik begon dus een beetje over nare dingen te denken met mijn ogen dicht. Waarom heb ik dat niet? Hou ik wel van hem? Voel ik me uberhaupt goed en euforisch? Maar wat ik voelde was steeds meer leegte, terwijl ik zocht naar vredigheid, een goed gevoel over alles, eenheid met alles, maar ik voelde me best eenzaam. Dood kwam ook weer in me op, ik wil vooral met drugs als ik aan de dood denk me goed en vredig voelen, maar dat voelde ik me niet, ik voelde bijna niks qua gevoelens. Dat vond ik best wel naar, alles leek te bestaan uit puur deze gedachte en dit gevoel, geen verleden, geen toekomst, alles wat ik zag was alles wat er was. De sterren leken echt enorm groot en het voelde alsof ik in zo'n sneeuwbol zat, een bol om dat heen wat ik zag en daarin leefde alsof de tijd stil stond. Ik wist wel dat ik mijn gedachte nog kon sturen, als ik me meer op de muziek focuste zag ik dansende figuurtjes met m'n ogen dicht. Toch ging ik me weer meer richten op het gevoel en gedachte van "houden van" wat ik anders ervaarde dan mijn vriend. Ik vond dat wij een connectie hadden, een speciale band. Dat ik op hem kan vertrouwen en dat dat voor mij belangrijker was dan zijn soort "houden van". Ik kon de dingen die ik zag/voelde ook niet zo goed plaatsen als houden van, omdat het zo leek af te wijken van zijn definitie. Dat zorgde ervoor dat ik me toch zorgen ging maken, ik kan toch niet zeggen dat ik niet voel dat ik van hem hou? Daarbij heeft hij hetzelfde op (maar veel later dan ik bijgenomen) en geen idee hoe hij zoiets nu zou opvatten, want het zou me niet lukken om uit te leggen dat ik het eigenlijk helemaal niet slecht bedoel. Ik werd dus meer vertrietig omdat ik het niet kon uitleggen wat er goed aan mijn gedachte was, verdrietig omdat ik zou weten dat hij alleen de verkeerde worden slecht zou opvatten wat ik niet zou willen. Met mijn ogen dicht zag ik ons in een leegte als 2 bolletjes met een streepje verbonden. We horen bijelkaar en deze aparte ervaringen had ik met niemand anders willen delen dan met hem, het is zo speciaal allemaal en dat is hij voor mij ook. Ik zag steeds meer vrolijke dingen om onze bolletjes heen cirkelen, zoals vogeltjes en andere leuke kleine en grote dingen wat een toren maakte. Daar was ik wel tevreden mee, ookal geloof ik best dat ik heel "bad" overkwam. Praten was ook nog steeds heel moeilijk en had daar ook geen zin in, maar ik moest wel om te laten weten dat t oke met mij ging. Mijn vriend besloot om me mee te nemen om een stuk te gaan lopen om weer in een andere stemming te komen. We wilden weer met t pondje naar de andere kant en nog steeds leek het alsof er mensen bij ons kwamen staan terwijl dat niet zo was. Met z'n 2en zijn we naar de overkant gegaan en weer even gaan zitten. Aan de overkant waar we vandaan kwamen stonden mensen te zwaaien voor het pondje, maar we voelden ons te moe en vaag om ze te helpen. Gelukkig kwamen er andere mensen die die kant weer op wilden. We zijn toen denk ik maar naar de tent gegaan. Toen ik in de tent lag zag ik de kreukeltjes en schaduwen van de tent in elkaar overlopen tot een kleurloos beeld. Eerst leek het op zo'n 3 breedbeeld schermen naast elkaar die films afspeelden, maar ik maakte er al snel 1 beeld van. Ik zag bomen, ik liep naar een bos en er kwam zelfs kleur bij. Ik keek om me heen en het was weer normaal. Grappig, ik heb wel een keer gelezen over iemand die zo filmpjes kon zien, wat apart. Dus ik probeerde het nog een paar keer en ik zag weer dingen zoals een strand met heel veel mensen die aan het spelen waren daar. Ik kon het met veel detail zien. Ik liep over het strand heen naar een pad met winkeltjes links en rechts naast me, winkeltjes verdwenen als ik verder over dat pad liep en kwamen vlaggen. Rechts blauwe en links rode, het ging steeds sneller alsof ik aan het rennen was en zag een bos dichterbij komen. Het boos had een boog als ingang en het was er erg donker, soms zag ik lichtjes heen en weer schieten in het donker, maar ik had niet veel interesse om er doorheen te lopen. Ik liet rustig de beelden gaan terwijl ik in slaap wilde komen. Pff, dit rustige dagje hadden we toch best heftig gemaakt, oeps.

[Klik hier voor deel 2]

Tijdloos

Badass junkie
Tripreporter
Tof en knap helder neergetyped :)

Dank voor het delen van deze ervaring.

Ik ga morgen deel 2 lezen nu slapen.
Peace

Vermilion

Experimenterende gebruiker
Thanks!
Ik vind het zelf heel erg leuk om ervaringen van anderen te lezen, dus bij deze mijn ervaring :grin:
Ben benieuwd of je deel 2 al hebt gelezen en wat je ervan vond ^^

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan