Psychedelica op Festivals/Raves

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Yo!

XTC, Molly, m'n schatje, heb ik te vaak gebruikt. Maar ik heb alsnog 3 festivals staan komende 3 maanden waar ik wel zou willen gebruiken / lijp gaan. Maar ik wil het leuk houden met X, dus geen XTC!

Ik wil experimenteren met psychedelics op festivals. Ik was vorig weekend nog op een festi en had toen een halve pil 2cb gebruikt (10mg) om het uit te testen. Ik wachtte 3 uur lang just in case, maar ik wist niet wat ik me moest voelen.

Dus ik dacht fuck it, ik pop gewoon XTC en toen ging ik heel lekker. Maar het weekend daarvoor had ik ook al X gebruikt en het wordt een beetje teveel, ik wil me bij de spelregels houden dus vandaar het detoxen voor nu.

Maar ik denk dat psychedelics op een festival lekker kunnen zijn. Alleen ik kan me voorstellen dat je de juiste drug met de juiste dosering moet hebben.

Ik ga binnenkort naar een hard techno festival en ik dacht om 100ug 1P-LSD te droppen. Is dat verstandig of niet echt? Ik heb al ervaring met 1P-LSD (1x 100ug gedaan en veel geblowd erbij)

Ik wil best nog een keertje 2cb proberen op een festival maar of een grotere dosis, of dezelfde dosis maar blowen erbij.

Ik hoor ook dat 5g truffels lekker kunnen zijn.

Cocaine is misschien ook een alternatief maar weet niet, ik wil er niet aan beginnen. Hetzelfde geldt voor 3mmc.

Whatchu guys think?

Gemberthee

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hi! Ik heb zelf een keertje 10 gram 4-ho-met genomen tijdens een festival. Hoewel XTC veel makkelijker is, vond ik het toch best geinig. Ik werd er enthousiast door (hoewel ik dat eigenlijk van nature al wel ben trouwens... het versterkt dus), had veel zin om te dansen en ik was erg gevoelig voor visuals. Ik werd wel iets minder empathisch.... Maar dat bleek geen probleem, omdat alle andere mensen super empathisch waren :wink:. Ik had wel wat moeite met gesprekken volgen en zelf de juiste woorden vinden. De dosis was dus te hoog voor mij. Als er een volgende keer komt, dan zou ik voor 7 gram gaan. (Ik weeg 64 kg).

5 gram truffels zou ik persoonlijk niet doen. Ik denk dat je er weinig van gaat voelen. 7 gram komt meer in de buurt, maar je hebt ook kans op misselijkheid en zou ik om die reden ook niet doen eigenlijk.

Ik heb diezelfde vraag ook een keer gesteld en ik kreeg als antwoord idd ook 2-cb en een lichte LSD dose, maar ook Kratom. Daar heb ik allemaal geen ervaring mee.

Een ander idee: gewoon eens niks proberen. Beetje alcohol. Klinkt natuurlijk meteen super stom. Maar ik heb gemerkt dat de festival vibe (mits de muziek goed is) al voldoende "drugs" voor mij is om in de mood te komen. Zeker als anderen op mij heen lekker gaan. Zo ben ik gisteren op een bruiloft helemaal uit mijn plaat gegaan, super veel energie, op water. Ik denk dat dat komt omdat de herinnering aan XTC (inmiddels al 3 maanden geleden) zo intens sterk was. Ik vermoed dat ik via een soort déjà vu (of iets anders) een beetje XTC beleving terug kon ophalen.

Paracetamolletje

Experimenterende gebruiker
Ik heb zelf ook een keer LSD-25 gedaan (begon met 95ug en nam later bij tot 190ug), in combi met MDMA wel) bij een technofestival, ging helemaal top. Ik wilde liever niet te hard trippen en eerder het gevoel van LSD willen hebben zonder al te veel visuals. Wel was het buiten met voldoende ruimte en stond ik niet opgekropt met andere mensen, dat lijkt me niet echt chill met LSD. Ik ben bij een ander festival ook een keer begonnen met LSD (100ug) maar dat viel toch wel even anders. Was een zegel van een andere bron en het was toch even te heftig.

gewoon eens niks proberen. Beetje alcohol. Klinkt natuurlijk meteen super stom.

Klinkt helemaal niet super stom! Alcohol is altijd geinig. Maar als ik een veilig (soort van) alternatief kan vinden voor MDMA, dan heb ik liever die. Ik denk dat 2cb een hele goeie kandidaat is.

Ik heb gekeken naar 4-HO-MET en lijkt me wel wat. Ik ga het een keer wel proberen. Alles voor de wetenschap!

Mdma of keta erbij zijn ook fijn.
Als ik MDMA kon gebruiken dan zou ik alleen maar die gebruiken tbh. Misschien een keer candyflippen op een festival maar voorlopig even niet.

Ik heb geen interesse in kets of snuiven in het algemeen :). Lijkt me wel een interessante drug maar momenteel geen interesse om erachter te komen hoe interessant het echt is (of niet is), vooral niet op een festival.

Ik wilde liever niet te hard trippen en eerder het gevoel van LSD willen hebben zonder al te veel visuals.
Dit is precies wat ik wil! Body high en de euforie van psychedelics zonder visueel te gaan trippen.

Ik ben bij een ander festival ook een keer begonnen met LSD (100ug) maar dat viel toch wel even anders.
Oh wat was er gebeurd? Was het te heftig? LSD is moeilijk te doseren want als je 1P-LSD hebt, je weet dat het echt 100ug is. Maar normale LSD niet. Ik ben van plan om gewoon 1P-LSD te droppen, dus echt 100ug. Of 11mg 2cb.

Paracetamolletje

Experimenterende gebruiker
Dit is precies wat ik wil! Body high en de euforie van psychedelics zonder visueel te gaan trippen.

Oh wat was er gebeurd? Was het te heftig? LSD is moeilijk te doseren want als je 1P-LSD hebt, je weet dat het echt 100ug is. Maar normale LSD niet. Ik ben van plan om gewoon 1P-LSD te droppen, dus echt 100ug. Of 11mg 2cb.
Ik had eigenlijk nog even moeten wachten totdat de rest van de groep er was waar ik mee was, ik was namelijk al een tijd aanwezig op het festival en nam de LSD al. Toen ze er uiteindelijk wel waren was ik best wel ver heen en niet echt in staat om een gesprek te houden. Dat vond trippende-ik niet echt leuk en frustrerend gaf me het gevoel van buitensluiting (was niet het geval natuurlijk). Ook lichtelijk schaamtegevoel dat ik zo vroeg al helemaal naar de tering was. Ik wist ook niet echt precies wat ik moest doen daar op het festival of wat het nut was, maakte me zorgen over hoe ik mij gedaagde.
Uiteindelijk toen ik meer naar de stages ging voor de muziek (ja duhh!) ging het wel een stuk beter, alleen merkte ik dat ik tijdens het dansen veel aan het denken was (abstracte gedachtes, lichtelijk paniekerig ook waar ik tegenin moest gaan) wat niet echt fijn was. Normaal als ik alleen aan de MDMA zit bij muziek leef ik volledig in het moment en neem ik de muziek volledig tot me, maar toen zaten mijn gedachten ergens anders.
Toen nam ik paar uurtjes later MDMA en ging het het weer helemaal top en verder heb ik het wel naar mijn zin gehad, maar minder LSD was toen wel beter geweest voor mij of het beter moeten aanpakken.

Gemberthee

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik had eigenlijk nog even moeten wachten totdat de rest van de groep er was waar ik mee was, ik was namelijk al een tijd aanwezig op het festival en nam de LSD al. Toen ze er uiteindelijk wel waren was ik best wel ver heen en niet echt in staat om een gesprek te houden. Dat vond trippende-ik niet echt leuk en frustrerend gaf me het gevoel van buitensluiting (was niet het geval natuurlijk). Ook lichtelijk schaamtegevoel dat ik zo vroeg al helemaal naar de tering was. Ik wist ook niet echt precies wat ik moest doen daar op het festival of wat het nut was, maakte me zorgen over hoe ik mij gedaagde.
Uiteindelijk toen ik meer naar de stages ging voor de muziek (ja duhh!) ging het wel een stuk beter, alleen merkte ik dat ik tijdens het dansen veel aan het denken was (abstracte gedachtes, lichtelijk paniekerig ook waar ik tegenin moest gaan) wat niet echt fijn was. Normaal als ik alleen aan de MDMA zit bij muziek leef ik volledig in het moment en neem ik de muziek volledig tot me, maar toen zaten mijn gedachten ergens anders.
Toen nam ik paar uurtjes later MDMA en ging het het weer helemaal top en verder heb ik het wel naar mijn zin gehad, maar minder LSD was toen wel beter geweest voor mij of het beter moeten aanpakken.
Hahah sorry ik moet zo lachen omdat je het zo grappig schrijft. Ik kan me dit ook zo goed voorstellen! Maar helemaal niet leuk voor jou natuurlijk. Chill wel dat het toch goed is gekomen.

Gemberthee

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Heb nu eindelijk ook een lsd ervaring, maar ik weet niet of ik dat op een festival aan durf hoor. Misschien heel lichte dosis ofzo? Ik kreeg er wel een klein beetje grootheidswaanzin van om eerlijk te zijn en ... ben nog nooit stoned of high geweest ... maar ik had precies wat die wietgebruikers ook hebben... zo'n never ending lachkick alleen dan dus veel langer, omdat de trip heel lang duurt... inclusief alle verwarring om 1001 gedachten, nauwelijks iets in woorden kunnen uitdrukken, dat het ineens oneindig lang 16.00u is, dat soort dingen.... echt allemaal helemaal niet handig op een festival :grin:.

Met de visuals weet ik inmiddels wel raad trouwens, dat zou mij echt niet uitmaken, vind ik wel lachen juist. En dansen, eten en alles gaat ook goed op lsd. Hmmm misschien zou een lichte dosis best kunnen? Nu ben ik ook benieuwd.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Jammer dat DOC laatst verboden is, want als je lang de tijd wakker en energiek wil blijven maar niet al te verward of hard wil trippen dan is die echt perfect.
Blijft wel 24-30 uur aanhouden, dus je moet goed plannen, vroeg innemen en zorgen dat je daarna lang genoeg nog wat te doen hebt. Maar verder ideaal omdat je helder blijft maar wel een licht psychedelisch randje ervaart.

Neo-Shulginist

Badass junkie

Als je dit zoekt dan zou 2C-D ook wel wat voor je kunnen zijn. Duurt wel maar kort. Hetzelfde geldt voor 4-AcO-DET. Daar vond ik geen fluit aan omdat het deze effecten had die jij nu zegt te zoeken 😅

Oh en misschien nog wel veel beter is methallylescaline. Die psychedelic heeft net als mescaline een heel accepterende en rustige vibe (mss niet het beste als je springend wil dansen), maar zeker geen verwarrend of zeer visueel effect.

Laatst bewerkt:

Chillax

Bewuste gebruiker
Ik heb veel ervaring met LSD op festivals. Het is soms hitt-or-miss. Ik heb er geweldige festivals mee beleefd maar ook minder goede. Als je te veel neemt wordt alles veel te raar en vooral de mensen zijn dan erg intens. Ik zie dan overal echt vreemde snuiters en krijg lachkicks waardoor je totaal niet vibed met alle mensen die aan de X zitten. Ik ga daarom het best als ik met vrienden ben die ook aan de LSD zitten zodat je elkaar snapt.

Als ik het alleen doe dan begin ik meestal maar met 40ug en neem ik later nog 20ug bij. 100ug lijkt mij echt veel te veel. Ik vind LSD op een festival ook heel wat anders dan thuis. 40ug thuis is niks, maar op een festival heb je zóveel meer prikkels en input en al dat verwerken er van kost me dan gewoon veel te veel moeite als ik meer lsd neem dat het er niet leuker op wordt.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan