1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Psychedelica, what's next?

Discussie in 'Drugs' gestart door Hoxyz, 11 jun 2019.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. Hoxyz

Hoxyz Experimenterende gebruiker

Ik heb ondertussen al redelijk wat Psychdelica gebruikt . Eerste keer was zo'n 100ug lsd met hele lichte visuals. Daarna 20,9mg 2-ce, redelijk visueel (niks heftigs/donker overigens) maar prima te handelen. +-30mg 2cb icm 6-apb op een feest, hier en daar nog een aantal keer 2cb. Reeds gecandyflipt op een feest met 150ug 1p-lsd, leuk maar ook prima te handelen. Truffels een keer geprobeerd maar dat braakte ik helaas allemaal uit waardoor het amper effect had. DMT heb ik weten te bemachtigen, nog niet extreem veel succes mee gehad op wat visuals (vooral CEV) na, niks mentaals. Met DMT ga ik zeker nog verder experimenteren, maar dat komt nog wel.

Ik ben niet zozeer op zoek naar het mentale aspect van trippen. Vooral visuals en vage dingen zien vind ik leuk. Iets in de richting van deliriants (ga ik niet doen, wil niet compleet de realiteit zijn, maar zoek wel stevige hallucinaties/visuals).

Dus de vraag, what's next? 2-ci staat nog hoog op m'n verlanglijstje. Volgens vrienden moet dit geniaal zijn icm 4fa, maar lijkt helaas onvindbaar.

2. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

Je hebt allemaal psychedelica geprobeerd die extreem visueel kunnen zijn. Maar je lijkt te hoppen van de ene naar de andere, zonder echt een middel goed te leren kennen door het een flink aantal keren te proberen, te experimenteren met (goed overwogen en verantwoorde) verhoging van de dosering en de juiste mindset (mindfulness) toepassen om een visuele ervaring te manifesteren.

Dat is maar mijn observatie/interpretatie hoor. Het enige waar ik op af kan gaan is een stukje tekst, dus neem dit niet persoonlijk op.

Om even per middel een toelichting te geven:

- LSD en 1P-LSD
    Het kan voorkomen dat het visuele geweld nog niet losbarst op 100 ug. Probeer eens voorzichtig de dosering wat op te voeren. Daarnaast, visuals worden juist meestal sterker in een rustige omgeving, omdat je geest de afwezigheid van externe activiteit compenseert zeg maar. Probeer eens wat minder stimulatie van buitenaf te laten komen door een rustige plek op te zoeken. (1P-)LSD kan naast visuals wel ook heel makkelijk een erg mentaal actieve trip opleveren.

- Truffels
    Zeer, zeeeer visueel onder de juiste omstandigheden. Word je misselijk, dan kun je bijvoorbeeld proberen er thee van te zetten. Net als bij LSD zal minder externe stimulatie de visuals aanwakkeren. De ongelofelijke visuals die mogelijk zijn met psilocybine (truffels/paddo's) wil je niet missen. Dit vereist echter soms enige voorbereiding en de juiste mindset. Truffels en paddo's brengen je op iets hogere doseringen wel makkelijk in een heel andere en vreemde state of mind. Wees je hier bedacht op als je enkel maar een visuele ervaring zoekt.

- DMT
    Hoewel ik hier zelf geen ervaring mee heb, is deze nog extremer qua visuals dan truffels.

- 2-CB
    Ook zeer visueel. Heb deze zelf nog maar 2x gedaan en vond er niet zoveel aan. Als je enkel visuals wilt zien en geen moeilijke of vreemde trip wilt hebben, is dit wel een geschikte.

Kortom, misschien eens wat meer experimenteren met deze zelfde middelen, want deze middelen zijn potentieel extreem visueel. Zou zonde zijn als je na 1 keer proberen steeds doorgaat naar wat nieuws.

Fenrir, SuperSilverHaze en Hoxyz vinden dit leuk.
  3. Hoxyz

Dank voor je antwoord. Dat ik van middel naar middel ging was vooral omdat ik wou weten wat A tegenover B deed. 2cb ken ik onderhand wel, lsd vond ik op low dose prima te handelen dus schroefde ik het wat op. Truffels ga ik zeker nog eens de kans geven als ik het zo hoor.

Ik zat zelf te denken om de volgende keer 300ug 1p-lsd te doen, of 2-ce nasaal. Mede omdat ik 8-10 uur net iets te lang vind.

Mindless vindt dit leuk.
  4. Zonnetje

Zonnetje Experimenterende gebruiker

@Mindless
    Dit lijkt me wel iets voor jou om te proberen maar dan wel met een lage tot medium dosis psychedelica.

@Hoxyz
    Verder hoor ik veel goeds over 4-Ho-Met.
    Is een RC dus hoef je ook geen toegang te hebben tot een exotische dealer. (ken zelf echt niemand hier die aan illegale psychedelica kan komen. Alleen xtc, pep, keta en miauw)

Wil ook een keer psychedelica proberen denk dat ik met bovenstaande maar eens ga beginnen.
    Ben erg benieuwd.

Mindless en Hoxyz vinden dit leuk.
  5. Hoxyz

Ik kan in principe overal aan komen, alleen dmt was een helse zoektocht. Ik ga me even lezen over 4-ho, van wat ik me kan herinneren Was het een beetje zoals truffels.

Beetje off topic, heb je jouw miauw ooit laten testen? Overal om me heen roept iedereen miauw te hebben maar ik blijf sceptisch aangezien de mijne teste als 3mmc

6. Zonnetje

Gebruik zelf geen miauw maar dat zouden die mensen idd maar eens moeten doen.

Hoxyz vindt dit leuk.
  7. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Als je van vette visuals houdt dan kan je nog meer combis proberen met LSD. Ik vind zelf de NBOMe-s (o.a. 25i-Nbome) interessant en ook beetje keta-analoog er bij (3Meo-PCP of PCE) geeft extra visuals. LSD cobineert ook al leuk met de psilo-analogen (bijvoorbeeld de al genoemde 4Ho-MET maar ook 4AcO-DMT) en ook DOC vind ik veelbelovend in combinatie met LSD. Of gewoon een uit de 2C groep, zijn ook aanraders. Ach, doe er dan ook wat lachgas bij, dan heb je het plaatje helemaal compleet.

Hoxyz vindt dit leuk.
  8. Mindless

300 ug is wel een gigantische stap hè, komende van 150.

Haha!

Ik ben helemaal geen knutselaar. Bovendien, waarom al die moeite doen als ik gewoon een tripmiddel kan nemen. :wink: En wanneer ik trip, heb ik denk ik al helemaal geen interesse meer in dat soort dingen. Helaas, niet iets voor mij. :wink:

Hoxyz, Zonnetje en acht.zes vinden dit leuk.
  9. acht.zes

Helemaal mee eens. Ik zou 25ug ophogen per keer, misschien 50ug per keer max. Dan zal je al hele grote verschillen merken en waarschijnlijk je sweet spot vinden ver voor 300ug.

Hoxyz en Fenrir vinden dit leuk.
  10. Zonnetje

Bedoelde in combinatie. @Mindless
    Haha verkeerde aanname gemaakt dan :tonguewink:

Mindless vindt dit leuk.
  11. Mindless

Ja begreep ik. Ik raak altijd mijn interesse in geplande dingen kwijt tijdens trippen en laat wat ik doe liever spontaan opkomen tijdens een trip.

Geeft niet hoor, misschien brengt het een ander op ideeën. :grin:

Zonnetje vindt dit leuk.
  12. Hoxyz

25ug klinkt in mijn ogen als een kleine stap. Al helemaal meenemend dat ik niet elke week ga trippen, als het al voor komt is het eens in de X maanden. Dus als ik het doe, wil ik het ook goed doen. Maar goed, ik hou het in m'n achterhoofd en zal eens wat reportjes van 150-200ug gaan lezen en dat reflecteren op mijn eigen 150ug.

13. Psilocyloner

Psilocyloner Belezen gebruiker

Let wel dat het visuele aspect van trippen (evenals al het andere van trippen, overigens) sterk persoonsgebonden is. De een ervaart simpelweg meer visuele trips dan de ander. Ik heb op diverse psychedelica in uiteenlopende doseringen van redelijk bescheiden tot zeer hoog eigenlijk nooit echt intens visuele trips gehad, zelfs geblinddoekt na meerdere schenkingen ayahuasca niet. Daarbij heb ik beslist niet minder intens getript. Bij mij manifesteren trips zich gewoonweg meer op andere vlakken dan het visuele, zo lijkt het. Dit zou bij jou ook zomaar het geval kunnen zijn. Los hiervan wil ik toch gezegd hebben dat ik persoonlijk vind dat je psychedelica ernstig tekort doet wanneer je louter de intentie hebt ''visuals en vage dingen te zien'', maar goed...

psycel en Eik vinden dit leuk.
  14. Hoxyz

Vanwaar dat laatste? Ieder z’n ding toch. Ik zou bijvoorbeeld best wel eens ayahuasca willen doen om te kijken wat voor “antwoorden” daar uit komen. Maar niet in een typische setting, voor m’n gevoel ben ik daar te nuchter voor.

15. Psilocyloner

Omdat psychedelica zo veel meer dan visuele veranderingen te bieden hebben.

Dat sowieso. Mijn mening is ook maar gewoon een mening. Ik bedoelde er verder ook niks mee.

Haha, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Een ''ceremonie'' klinkt ook zo groots, maar het stelt feitelijk eigenlijk maar weinig voor. Het zal wat verschillen per aanbieder, maar in mijn ervaring is het vooral diep in jezelf gekeerd onder begeleiding van muziek (instrumenteel, mantra's of gewoon muziek via speakers) in een innerlijke reis zitten, waarbij de muziek je op momenten mee kan voeren en waarbij doorgaans weinig interactie is met andere deelnemers, met iedereen vooral stilletjes op het eigen matrasje opgenomen in de eigen ervaring.

16. Hoxyz

Dan moet ik die nog mee maken, tot nu toe eigenlijk altijd redelijk nuchter kunnen blijven. Zelfs op LSD met enkele duizenden mensen op een festival.

Ik las inderdaad dat het erg verschilt per aanbieder. Sommige pakken het ook redelijk religieus aan dacht ik, daar ben ik absoluut niet naar op zoek en zou mijn trip ook niet ten goede komen denk ik.

Psilocyloner vindt dit leuk.
  17. Eik

Eik DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

25 ug is inderdaad een bescheiden stap. Ik ben het wel met de anderen hier eens dat van 150ug in 1 keer naar 300 ug wel echt een enorme stap is. Dit wil uiteraard niet zeggen dat het niet goed kan gaan maar het is wel risicovol gedrag. Lijkt me verstandiger om een keer 175 of 200 ug uit te proberen. Als dat nog steeds te mild is voor jou dan neem je de keer daarop 250ug.

Zelf heb ik nog niet hoger dan 220ug gedoseerd. Ik vond het belangrijkste verschil met 150-175ug dat ik toch echt wel wat verder van de "normale realiteit" af stond en minder greep op de werkelijkheid had. Verder ging het meer richting ego-vervaging (het verliezen van het contact met je eigen ego/persoonlijkheid). Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen!

Hoxyz vindt dit leuk.
  18. Hoxyz

Alright dan ga ik denk ik voor zo'n 200ug volgende keer, wanneer geen idee. Denk dit weekend wel een DMT tripje proberen te maken.

Echter een vraagje, 1p-lsd tabs zijn zo extreem klein dat je ze eigenlijk niet kan breken. Hoe zou ik +-200ug moeten doseren er van uit gaande dat een tab 150ug is. Is oplossen in een vloeistof een idee? Of lost lsd niet op / gaat het kapot in vloeistof?

19. Eik

Eik DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Oplossen in vloeistof is wel mogelijk maar ik heb het zelf nog nooit gedaan. Ik loop altijd met een nagelschaartje kleine stukjes van zo'n zegel af te prutsen... :sweatsmile:

Oooh spannend hoor! Is het gelukt?!

Hoxyz en Mindless vinden dit leuk.
  20. Mindless

Hehe me too.

Te lui om dat allemaal uit te zoeken :sweatsmile:

Hoxyz vindt dit leuk.
  21. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Een beetje vent neemt 400ug en loopt een donker bos in. ^^
    Blottertje een paar uur in water is genoeg om (1P-)LSD volumetrisch te kunnen doseren dus dat kan een optie wezen. LSD opgelost in water zal echter wel relatief snel potentie verliezen.
    De meeste mensen met interesse naar DMT extraheren deze zelf. Gewoon wat Mimosa Hostilis en Nafta online bestellen, kind kan de was doen. Zonder NaOH toe te passen wordt het extract 'slechts' zo'n 70% zuiver maar dat is al voldoende om er een fatsoenlijk tripje uit te halen.
    Mensen hebben altijd een vrij romantisch beeld bij Ayahuasca, mijn persoonlijke interesse is altijd al vrij nihil geweest. Ik betwijfel oprecht dat Ayahusca veel te bieden heeft bovenop DMT. Het doet mij te veel denken aan mensen die specifiek LSD moeten hebben omdat als ze een prodrug nemen ze niet kunnen meepraten met de massa.

Wanneer ik stevig wil trippen voeg ik een dissociatief toe aan mijn psychedelica trip. Van wat je beschrijft kun je denk ik nog wel wat marge halen uit psychedelica op zichzelf maar het kan een optie wezen.

Laatst bewerkt: 17 jun 2019 om 17:12
    Hoxyz vindt dit leuk.
  22. Hoxyz

Ik heb 1p-lsd tabs, dus afknippen gaat wat moeilijk, maar blotters moeten ook te vinden zijn.

En yes gelukt, m'n plan was 50mg en had nog precies 50mg over. Drie hits genomen en pijpje weggelegd, prima tripje maar niks speciaals. Toch riep er iets om mij om te kijken of er nog wat restant DMT in het pijpje zat, en jazeker. Ik dacht dat er instant tolerantie opgebouwd werd; niet dus. Ik knalde direct weg en ben zo lang doorgegaan als ik kon. Denk dat ik zeker nog wel een hijs of 6-10 heb kunnen nemen. Soms een minuutje er tussen wat de trip daadwerkelijk wel verlengde.

Vooral genoten van OEV om eerlijk te zijn, was een punt dat ik m'n kamer amper meer herkende. Mentaal doet het vooralsnog helaas niks bij mij.

Ik weet dat zelf extraheren een mogelijkheid is maar toch brand ik me er liever niet aan. Ik woon nog thuis dus dat zou sowieso al wat moeilijker gaan. Het moet kinderspel zijn, maar toch kan er wanneer je onsecuur werkt het een en ander mis gaan.

Wat zou de vervanger voor NaOH zijn? Of wordt de stap dan helemaal overgeslagen?

Een dissociatief ga ik onthouden, maar gok dat wanneer ik dat doe ik het eerst eens met een simpele 2cb trip zou testen in plaats van een wat sterker middel.

Hoop nog altijd een keer 2-ci tegen te komen :grin:

23. Jmths

Dan sla je die stap geheel over. NaOH vervangen gaat lastig omdat die zich specifiek richt op aromatische verbindingen.
    2C-I heb ik ervaring mee maar al heel lang niet meer tegen gekomen. Op een gegeven moment heb ik een paar gram 25I-NBOMe gekocht. Dat is plat vertaald een paar duizend doseringen van een meer potente analoog op 2C-I.

2C-I lijkt heel veel op 2C-B, bijna zelfde potentie in gewicht en duratie ook. 2C-I legt meer nadruk op kleur waar 2C-B meer nadruk legt op geometrische patronen. 2C-E krijg je wel een sterkere mindfuck van aangezien je aangeeft dat de nadruk op intensiteit ligt. 2C-B en 2C-I zou ik wat meer beschrijven als sociale pret psychedelica. Ook erg leuk en vallen op hogere doseringen ook nog wel te respecteren, maar relatief bekeken in ieder geval.
    Ohja, als je daar 2C-E overheen snuift staat je alsnog wel wat te wachten hoor. :')
    Persoonlijk bevalt de combinatie dissociatieven met psychedelische phenylethylamines ook beter. Wanneer ik een dissociatief tegelijkertijd combineer met een tryptamine (of NBOMe) schiet dit gevoelsmatig al snel door naar een half coma. 2C-B met een dissociatief is wel een van mijn favoriete combinaties.

Hoxyz vindt dit leuk.
  24. Psilocyloner

@Jmths Wat voegen dissociatieven dan precies toe aan een psychedelische trip? Dat het intenser zal worden snap ik, maar in welk opzicht? Geeft het ook meer inzichten bijvoorbeeld, of spirituele ervaringen, of je ga dan toch vooral gewoon heel hard naar de klote vanuit louter een recreatieve intentie?

25. Hoxyz

Ik dacht dat 2C-I wel iets sterker was dan 2C-B, ik was vooral benieuwd naar de combinatie van 2C-I met 4FA, vrienden van me hebben daar vroeger gouden tijden van beleefd op feesten. Maar ik ben niet actief op zoek, her en der heb ik wel eens wat aangeboden gezien op het darkweb, maar na tweemaal opgelicht te zijn met het bestellen van DMT via het darkweb ben ik wat sceptisch geworden, al helemaal met zo'n exotische stof zoals 2C-I.

Dat 2C-B zich goed leent voor sociale activiteiten ben ik wel achter. De eerste keer 2C-B Was 30mg + 160mg 6-APB op een techno festival, was redelijk hard maar prima te handelen. Geen mindfucks, goeie tijd gehad. Daarna her en der nog wel eens 2C-B only op een feest gedaan. 2C-E heb ik een keer gedaan en dat was in een thuis setting, erg leuk en veel visuals maar dat zou ik inderdaad niet zo snel op een feest doen. Ik kan me voorstellen dat wanneer je 2C-E redelijk hoog doseert (>20mg) + een dissociatief je een flink vage trip kan krijgen.

NBOMe's heb ik geen ervaring mee en ook nog niet zoveel onderzoek naar gedaan. Hoe onderscheidt zich dit tot de ander gangbare middelen?

26. Jmths

De inzichtelijke of spirituele intensiteit van de combinatie durf ik zo niet te benoemen, maar intensiteit staat niet altijd gelijk aan wijsheid gok ik. :')
    Maar satire terzijde, ik kreeg het gevoel tussen de zinnen door te lezen dat Hoxyz een stukje intensiteit zoekt. Mensen zijn vrij om daarover te denken wat ze willen. Ik denk echter dat er vroeg of laat grenzen verlegd gaan worden. Het combineren van was niet mijn eerste suggestie maar waar TS verder op in ging. Ik ga er vanuit dat mensen in staat zijn hun eigen keuzes te maken en verantwoordelijk zijn voor hun eigen handelen. Maar de vraag die je stelt vind ik niet onterecht.
    Een 'voordeel' van dissociatieven ten opzichte van psychedelica is dat ze zich beter lenen voor dagelijks gebruik natuurlijk. Je gaat er dus fysiek minder snel van naar de klote maar daar zit eerder de keerzijde. Dissociatieven gebruik zal eerder in het ontwikkelen van 'een 3e oog' resulteren, of in ieder geval doen geloven in. :tongueout:

De mensen die ik gekend heb die de combinatie ervaren hadden omschreven deze wel als bijzonder in ieder geval. Ik denk dat de combinatie eventueel relatief snel in een ego dood kan resulteren, maar in hoeverre dat inhoudelijk meerwaarde heeft durf ik echt niet te zeggen. Een hole ervaring op een dissociatief is heel anders dan een hoge dosering psychedelica in ieder geval. Een hole ervaring ontneemt je alle fysieke sensaties. Het begrip holen komt dan ook letterlijk van het gevoel dat je door de grond heen valt (en vervolgens in open ruimte zweeft) zodra de effecten opkomen. Holen voelt aan als ultieme rust en gaat vaak gepaard met een hoog gehalte van acceptatie in de brede zin van het woord. Ik heb wel eens benoemd dat ik het jammer vind dat je van dissociatieven gebruik vrij nihilistisch kunt worden.

Wat dat betreft voelt psychedelica voor mij als een vrij sterk tegenovergestelde. Het vergroot eerder uit wat voor mij belangrijk is waar dissociatieven meer nadruk leggen op berusting waarbij ik van beiden geloof dat ze hier wel lange termijn invloed op kunnen hebben.

De combinatie voelt vrij letterlijk als een combinatie van beiden wat een zeer mooie synergy kan geven in de manier waarop de effecten samen komen. Psychedelische phenylethylamines in combinatie met tryptamines kan al een zeer mooie synergy geven maar voor psychedelica in combinatie met dissociatieven gaat dit nog wel meer op naar mijn ervaring.

De effecten stapelen dus exponentieel op wat al snel resulteert in 1+1=3. Dit heeft voor mij eens ongepland geresulteerd in een ego dood. En in tegenstelling tot wat de meeste mensen denken ben je op moment van ego dood eerder een wild dier. Het is niet iets waar je als ongelukje aan wilt beginnen in ieder geval.
    Dat dissociatieven en psychedelica elkaar exponentieel potentieren kan op bepaalde manier praktisch wezen. Je hebt minder nodig van beiden. Je kunt sterkere effecten op een kortere duratie bekomen. Daarnaast ontneemt een dissociatief ook veel fysieke ongemakken die kunnen samen gaan met psychedelica gebruik.

Maar het grote nadeel aan dissociatieven is ook wel benoemd. A. Shulgin was er altijd vrij stellig in dat dissociatieven geen therapeutische meerwaarde hebben omdat ze een te groot misbruik potentieel hebben. In het VICE interview met meneer die vrijwel alle RC dissociatieven heeft ontwikkelt werd dit nog eens benoemd en bevestigd. Als mensen iedere dag psychedelica konden gebruiken, dus als er minder tolerantievorming plaats zou vinden en de effecten als minder vermoeiend ervaren zouden worden. Dan zou psychedelica absoluut misbruikgevoelig wezen. En beide aspecten gaan op voor dissociatieven natuurlijk.

En daarbij komt ook wel het grootste nadeel aan de combinatie van psychedelica met dissociatieven kijken. Dissociatieven hebben niet alleen op zichzelf verslavingspotentieel. Maar je kunt met behulp van dissociatieven ook meer effecten uit psychedelica halen en fysieke ongemakken er mee ontnemen. In andere woorden, je voegt en verslavend element toe aan psychedelica die het normaal niet zou hebben. Ik heb mij in het verleden ook fel uitgesproken tegen het combineren van benzodiazepines met psychedelica om soortgelijke redenen.

Als je benzodiazepines combineert krijg je wel de euforie van psychedelica, je ontneemt de mogelijkheid op negatieve gevoelens / een bad trip, je ontneemt fysieke ongemakken zoals spierspanning, je ontneemt de sederende aspecten van benzodiazepines, je kunt beiden aanzienlijk hoger doseren en hiermee sterkere euforische effecten opwekken, je koppelt zeer sterke associaties aan beide middelen. Zodra je begint met het combineren van benzodiazepines met psychedelica is de kans zeer groot dat je op korte termijn een zeer aanzienlijke toename in benzodiazepine gebruik zult observeren.

Ik acht de risico's van dissociatieven aanzienlijk lager dan die van benzodiazepines maar ze zijn er zeker en in bepaalde context kunnen deze ook zeker ingrijpend wezen. Ik heb wel een verhaal gelezen van iemand die wat jaren eerder dan ik in de RC wereld actief was en door middel van MXE gebruik zijn studie door het toilet heeft gespoeld. Ik maakte vroeger wel eens grapjes over 'paddoprofeten', het risico dat je doorslaat op dissociatieven met een aanzienlijk groter misbruik potentieel is natuurlijk nog sterker aanwezig.

Aja, ik heb 2C-B en 2C-D wel eens gecombineerd met 4-FA, combinatie met 2C-D staat een rapportje van online. Als ik een serotonine releaser neem combineer ik die toch wel vrij standaard met wat psychedelica.
    Het zijn de 2C-X met een NBOMe groep aan de staart geplakt waardoor ze zo'n 15x meer potent in gewicht worden, submiligram potent meer precies. De NBOMes lijken plat uitgelegd vrij veel op hun 2C-X tegenpolen. Echter door aanzienlijk sterker agonisme lijken de NBOMes een aanzienlijk breder spectrum aan effecten te produceren. Veel mensen zullen wel stellen dat de NBOMes wel iets meer te bieden hebben ten opzichte van de 2C-X.

De NBOMes zijn echter ook vrij controversieel omdat er sterfgevallen rondom zijn gerapporteerd in het nieuws. De NBOMes hebben een minder solide veiligheidsprofiel dan bijvoorbeeld LSD en zijn gerapporteerd meer dodelijk te wezen op meer extreme doseringen. NBOMes werden korte tijd zeer goedkoop in poedervorm verkocht online en 2mg blotters (25B of 25C-NBOMe) zijn zelfs relatief veel voorkomend wat zich qua intensiteit grof toch wel vertaald naar zo'n 400mcg LSD. Al is sublinguaal doseren onbetrouwbaar en oraal doseren met NBOMes inactief. Er is destijds ook vrij massaal gerapporteerd dat NBOMes als LSD verkocht is.

De NBOMes zijn in verband met wetgeving moeilijk nog te vinden behalve dan op de Darknet. De NBOH series die vergelijkbaar zijn kunnen echter wel al langere tijd online (clearnet) teruggevonden worden. Van de NBOMes is bekend dat ze vaak een sterkere werking aangaan met andere psychoactieven vergeleken met meer traditionele psychedelica.

Laatst bewerkt: 17 jun 2019 om 22:14
    Fenrir en Hoxyz vinden dit leuk.
  27. acht.zes

Hier nog een liefhebber van de combi psychedelica en disso's. Je trip gaat toch wel next level met een flinke waas, wat extra bodyload en de visuals krijgen ook nog een upgrade.

Dit alles vergt wel wat ervaring want kan wat overweldigend zijn. ALs je puur voor de inzichten gaat dan denk ik dat je beter geen disso's kan nemen bij je psychedelica, dan blijf je een stuk helderder denk ik zo. Desnoods verhoog je gewoon de dosering van het betreffende psychedelicumvoor meer diepgang dan.

Het heeft iets decadents, psychedelica met disso's combineren, je moet er van houden denk ik. Lekker over the top!

Fenrir, Hoxyz en Psilocyloner vinden dit leuk.
  28. Hoxyz

Hoe vond je 2C-C en 2C-D? Ik ben eigenlijk ook nog wel op zoek op wat milderen tripmiddelen die ik "op een saaie zaterdagavond in m'n eentje kan doen". 2C-E en LSD Leent zicht daar niet echt voor imo doordat het te lang duurt. 2C-B zou uiteraard kunnen maar RC's zijn makkelijker toegankelijker.

Ik laat de NBOMe serie lekker achterwegen als ik het zo lees. Sowieso ben ik redelijk sceptisch over het darkweb geworden sinds ik daar twee keer gescammed ben en een hoop markets offline zijn gehaald, ook door de sterfgevallen.

En begrijp me niet verkeerd, ik vind visuals super tof. Maar als er wat mentaals bij komt kijken kan ik dat ook zeker appreciëren, ik ben alleen vrij nuchter van mezelf. Ik heb toevallig nog 500mg MXE liggen, wie weet leent dat tegen die tijd zich daar voor :grin:

29. acht.zes

Ik ben wel fan van NBOMEs, als je het niet al te gek maakt dan zijn die echt wel veilig hoor. En dat betekent dus geen 2mg blotters maar sprays van 75-150ug, en daarmee kan je zonder enig risico tot de mg gaan desnoods. Leuke interactie ook met LSD.
    Je hoeft er niet het darkweb voor op, een aantal varianten zijn nog gemakkelijk aan te komen legaal via vendors en duur zijn die ook al niet.

Ik heb nog wat 25i en 25c, en waarschijnlijk wordt er binnenkort wat 25e aan de stash toegevoegd.

30. Hoxyz

Ah, heb ook niet heel hard gezocht. Ik ga eens even googlen dan. RIP the good old SI vendor, die had letterlijk alles voor m'n gevoel.

31. Jmths

Die had ook 25D-NBOMe en 25N-NBOMe en die heb ik dan weer niet. #kutleven :angry:

Laden...
Vergelijkbare Topics - Psychedelica what's next
  1. PsychedelicMagic
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    694
  2. BelgischeKarel
    Reacties: