Psychedelics

flippertje

Newbie
Hoi!

Na een lange tijd geen drugs geconsumeerd te hebben, heb ik er wel weer zin in. Binnenkort woon ik weer in Nederland en in mei komt een Schotse vriend langs om samen van psychedelica te smikkelen. Ik stelde 2CB voor, daar ik er redelijk wat verstand van heb. Heb in het verleden (naast wat andere middelen) ook truffels gedaan en dat vond ik niet relaxed. Veel te chaotisch en weinig grip. Resulteerde dus in een bad trip. Vind wat dat betreft 2cb beter stuurbaar, ook met een hogere dosis ja. Ik hoor vaak dat LSD beter stuurbaar is, wat is jullie ervaring hier in? Ik ben met namelijk opzoek naar psychedelica die wat minder verwarrend zijn dan truffels, maar anders dan 2cb. Ik ga bij 2cb voornamelijk heel erg in mijn hoofd zitten (niet op een vervelende manier, maar het voelt daardoor meer een interne trip) Thanks!

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik denk meteen aan 4Ho-Met, die gaf me een heel vrolijke truffelachtige trip met mooie visuals maar dan zonder dat mentale van truffels en ook wel LSD.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
LSD zegels kun je net als truffels niet laten testen op potentie in gewicht.
Je zult dus nooit weten hoeveel je precies neemt wat pak hem beet ongeveer 50% van de tripjes bij voorbaat al verpest.

Als je al de hele dag gaat trippen op een nieuwe substantie zou ik er even fatsoenlijk de tijd voor nemen om het rustig te kunnen ervaren, zul je geen spijt van krijgen.

Mijn tip is dat je die hipster meuk genaamd LSD lekker vergeet en een net gelegd 1P-LSD blottertje voor nog niet de helft van de prijs online besteld vanuit je luie zetel thuis waarvan je ook exact weet wat er op je blotter zit.

flippertje

Newbie
What about mescaline? Ik hoor dat het vaak beter stuurbaar is en een wat milder karakter heeft en meer gebaseerd is op introspectie? Ook als ik afga op de tripreports..

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
De meest realistische/betaalbare manier om een fatsoenlijk tripje mescaline te bekomen is waarschijnlijk door een meter San Pedro cactus uit Spanje te bestellen. Synthetische Mescaline betaal je een fortuin aan in ieder geval. Van de Mescaline analogen wordt gezegd dat Methallylescaline en DOM de enige twee zijn die de moeite waard zijn. Of in ieder geval betaalbaar en te vinden.

Introspectief is denk ik niet perse het juiste woord voor Mescaline, voor interne chaos kun je beter bij de tryptamines wezen. Het wordt eerder als een rustgevend en 'natuurlijk/zachtaardig' aanvoelend psychedelica omschreven. Ik heb zelf echter nog nooit de moeite genomen om een cactus te extraheren en enkel ervaring met een paar analogen (Allylescaline & Escaline).

Alexander Shulgin noemt Mescaline in zijn magisch half dozijn, wat hij als de 6 meest bijzondere substanties ('binnen zijn carrière') beschouwd. Hij heeft destijds veel onderzoek gedaan naar mescaline houdende cactussen en mede dankzij zijn fascinatie hiervoor heeft hij vervolgens (o.a.) vele honderden gelijkende substanties gecreëerd. Wel een goed verhaal in ieder geval.

Maar van Mescaline heb je minimaal zo'n 400mg nodig voordat het fatsoenlijk effect wilt produceren, grotendeels vanwege de grote benodigde hoeveelheden Mescaline zal het nooit erg beschikbaar of populair worden. Het is nogal een collectors dingetje.

Bovenaan