Psychedelische kunst

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Geïnspireerd door een prachtige afbeelding die ik tegenkwam op internet dit topic om je favoriete psychedelic art te posten.

Hier die afbeelding:

Voor mij geeft dit fantastisch weer hoe de materie van de wereld en het licht hetzelfde zijn, dezelfde substantie. Dit geeft voor mij heel goed het gevoel weer van net voor een ego-oplossing tijdens een trip. De wereld van materie wordt dunner en dunner, totdat het gezien wordt als het licht zelf.

Post ook jouw favoriete afbeelding! (en eventuele toelichting) :)

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Hm, ik kan niet goed kiezen. Heb 2 favo's. De eerste geeft vooral aan voor mij hoe het visuele is, heel erg druk (met gesloten ogen.)
De tweede vind ik vooral heel mooi door de kleuren, en geeft aan hoeveel meer kleuren ik zag, dan dat er zijn.

trippy-wallpapers-iphone-6.jpg

59047_568868723267_290601547_3894874_7397862_n.jpg

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Die tweede vind ik erg sprekend. Volgens mij was dat ook iemand's visie van hoe de DMT entiteiten er voor hem/haar uitzagen, maar kan het mis hebben.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Die ken ik wel. Prachtige art en een heel eigen stijl.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Akex Grey maakt echt geweldige kunst inderdaad. Heb het een en ander van zijn werk op mijn laptop staan, zodat ik er tijdens het trippen naar kijken als ik daar zin in heb. Doet het altijd goed op zo'n moment.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Wow, Die zijn prachtig Elpee. Ik zou die best in groot formaat willen uitprinten en dan lekker kinderlijk inkleuren. Haha! Echt heel mooi.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Die zijn echt goed Elpee! Wat een werk zal daar in hebben gezeten...

Gaat hij ze ook nog inkleuren? En weet je misschien of hij z'n inspiratie ook uit eigen trips haalt?

Ik geloof dat hij enkel met pen werkt. Ik ken hem niet goed, ik vond het wel een fascinerend persoon, zoals de meesten btw. Zijn inspiratiebron? Dat is gewoon zijn levensstijl. Deze jongen heeft altijd een onorthodoxe levensfilosofie gehad en is daarbij, in de letterlijke zin van het woord, een uniek persoon. Hij heeft zeker geëxperimenteerd met drugs: DMT en LSD, wat ik weet, daarvoor had hij voor mijn gevoel dezelfde gedachtenbron btw. En je kent het ongetwijfeld; in het begin vond men hem raar (waaronder ik). Maar naarmate hij zich ontwikkelde begon men zijn authenticiteit te zien (waaronder ik). Prachtig!

KropSla

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Ongelooflijk allemaal, wat een werk. Die uit de beginpost spreekt mij toch het meeste aan, ook gevoelsmatig.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Mooie plaatjes psychedelic!

Maar wil je voortaan wel even de bewerkknop gebruiken?

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Oeh, ik ontdek nu pas dit topic! Ga ik even volgen, ook leuk om er even bij te pakken tijdens het trippen. :confused:mile: Wat een plaatjes zitten er tussen!

@Mindless nooit geweten dat je profielfoto in het groot zo prachtig was. Deze is het meest herkenbaar voor mij, hij doet me heel erg denken aan mijn eigen OEV's tijdens trips. Die krullen, die lichtpuntjes en die layer met figuurtjes over het beeld.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
@Mindless nooit geweten dat je profielfoto in het groot zo prachtig was. Deze is het meest herkenbaar voor mij, hij doet me heel erg denken aan mijn eigen OEV's tijdens trips. Die krullen, die lichtpuntjes en die layer met figuurtjes over het beeld.
Mooi he!

Ik vind veel psychedelische plaatjes vaak mooi, maar er zijn er maar weinig die echt het gevoel van een trip terug kunnen brengen. Misschien omdat deze zo organisch voelt.

Edit:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Thanks guys voor deze plaatjes, ben een mapje aan het maken met space-afbeeldingen en er zitten echt pareltjes bij, ga 'k nog veel plezier van beleven denk ik. ^^

Bovenaan