Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

bobby94

Newbie
Beste mensen,

De laatste weken hebben mijn vrienden en ik heel gezellige trip-avonden. Elk weekend komen er minimaal wat 2cb's te pas, nu vooraf met mdma en daarna met ketamine en ballonnen. Een paar weken geleden ook met mxe. Dit was zo prachtig, maar mxe is bijna niet te verkrijgen, dus de laatste weken met dmxe. Ook hebben we wel eens weekenden lsd erbij gedaan, maar persoonlijk vind ik dat niet echt een toevoeging. Hebben jullie misschien nog tips wat leuk is om te combineren met 2cb? Het mag gerust een RC zijn.

Alvast bedankt en groetjes! :handwaving:

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Ik zou 2cb zeker niet elke week combineren met MDMA. Neem gerust even het MDMA/XTC gedeelte door, want elke week xtc dan gaat het hard achteruit met de lol kan ik je vertellen!

Op hoeveel mg 2cb trip je meestal?

Wellicht een optie om truffels te proberen? Ik vind 2CB persoonlijk alleen leuk in een groter gezelschap of tijdens een activiteit. Truffels aan de andere kant vind ik perfect samen met mijn partner. Truffels geven een stuk meer diepgang dan 2CB.

bobby94

Newbie
De MDMA doen we nu sinds enkele weken omdat het echt lekker valt alvorens de 2cb. XTC bewust niet, ivm overige shizzle die er vaak in verwerkt is en 't je veel te alert/actief maakt. Wij nemen altijd minimaal 50mg tot 62,5mg 2cb in een dosis. Vorig weekend in totaal 100mg gehad, incl bijnemen, wat dan soms wel degelijk effect houdt. Het is hoger dan gebruikelijk, maar wij gaan er heel lekker op. 25mg heeft overigens ook geen effect op mij. Het is trouwens echt niet om mee te pronken, want ik had liever dat 25mg meer dan voldoende was. De gezelschappen zijn vaak rond de 5 á 6 personen.

Truffels heb ik nog nooit gedaan, maar staat zeker op het lijstje. Mijn maat vindt het volgens mij wel wat minder, hij ging er namelijk een keer heel slecht op. Heb jij bepaalde advies welke truffels? Zie namelijk altijd een plethora aan keuze. Ik ben trouwens ook benieuwd in welke zin het achteruit zal gaan als we elke week M blijven nemen. (Puur uit nieuwsgierigheid trouwens, omdat wij er nu nog niets van merken).

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
De MDMA doen we nu sinds enkele weken omdat het echt lekker valt alvorens de 2cb. XTC bewust niet, ivm overige shizzle die er vaak in verwerkt is en 't je veel te alert/actief maakt. Wij nemen altijd minimaal 50mg tot 62,5mg 2cb in een dosis. Vorig weekend in totaal 100mg gehad, incl bijnemen, wat dan soms wel degelijk effect houdt. Het is hoger dan gebruikelijk, maar wij gaan er heel lekker op. 25mg heeft overigens ook geen effect op mij. Het is trouwens echt niet om mee te pronken, want ik had liever dat 25mg meer dan voldoende was. De gezelschappen zijn vaak rond de 5 á 6 personen.

Truffels heb ik nog nooit gedaan, maar staat zeker op het lijstje. Mijn maat vindt het volgens mij wel wat minder, hij ging er namelijk een keer heel slecht op. Heb jij bepaalde advies welke truffels? Zie namelijk altijd een plethora aan keuze. Ik ben trouwens ook benieuwd in welke zin het achteruit zal gaan als we elke week M blijven nemen. (Puur uit nieuwsgierigheid trouwens, omdat wij er nu nog niets van merken).

MDMA = XTC en XTC = MDMA. In XTC zit MDMA als werkzame stof. Pillen zijn in NL nauwelijks vervuild. Wekelijks MDMA gaat er voor zorgen dat je katers erger worden en je ervaring met XTC minder. Binnen een korte periode zal MDMA steeds minder fijne effecten geven en meer negatieve. Resultaat is dat je meer MDMA gaat nemen om het gevoel te krijgen. Meer nemen geeft ook meer negatieve bijwerkingen. Om maar niet te spreken over de schade op langere termijn aan je hersenen als je wekelijks blijft gebruiken. Het is zeer aan te raden een pauze van minimaal 2-3 maanden tussen gebruik te laten. De eerste paar keer is er weinig aan de hand, maar al snel ga je tolerantie opbouwen en wordt die milde kater van een dagje ineens een heel vervelende midweek enz..

Verder wil ik aanraden je 2-CB te laten testen. Je gaat uit van het aantal mg wat jij van de dealer hoort. In werkelijkheid ligt het aantal milligram in zo'n pilletje in heel veel gevallen tussen de 7-13mg. Je tript dus op veel minder mg 2-CB dan je denkt.

Merk of soort truffels maakt niet veel uit. Dosering is belangrijker. Voor de 1e keer is een gram of 10-12 een mooie kennismaking denk ik. Bij truffels is de kans op "bad gaan" grote dan op 2-CB ja, aangezien 2CB vrij luchtig is en makkelijk stuurbaar. Truffels aan de andere kant zijn niet altijd te sturen. Truffels spelen een stuk meer met je emotie dan bijv. 2CB. Wel heb je zelf voor een heel groot deel in de hand of je bad gaat of niet. Dit heeft alles te maken met ontspanning, rust, goede setting, goede mindset etc. Truffels versterken je gevoel, dus als jij ergens heel erg mee zit, dan bestaat de kans dat truffels je daar hard op wijzen.

Persoonlijk vind ik die emotionele waarde aan truffels een heel groot pluspunt, aangezien je band en de gesprekken met bijv. je partner of hoe je kan genieten van muziek ongekend is. Ik ervaar op sommige momenten bepaalde euforie bij truffels als ik muziek luister, waaraan MDMA niet eens een beetje kan tippen.

bobby94

Newbie
Ik merk dat de X's die ik gebruikte mij ontzettend lieten transpireren, dat heb ik nimmer met M. Katers heb ik eigenlijk niet, alleen de eerste twee keer gehad en da's een paar jaar geleden nu. Die pauze van 2/3 maanden heb ik eerder ook altijd gehanteerd, en wil ik ergens ook omdat het inderdaad klopt dat de effecten dan uiteraard ook mooier zijn. Ik schrik nu eigenlijk wel van de gedachte dat ik het best moeilijk zal vinden om de M links te laten liggen. Pluspunt van de M vind ik nu ook dat ik alcohol links laat liggen, wat me naar mijn gevoel meer schade berokkent dan M.

De 2cb's hebben we onderzocht, en hoewel imitaties vaak op de markt zijn, zijn dit vermoedelijk vrij sterke van rond de 20/25mg. Ik heb ook wel eens 25mg verpoederde 2cb gehad, en dat had dan nul effect.

Qua setting en mood ben ik het helemaal met je eens. Wij hebben in het begin vaak gezellige en leuke gesprekken, en naarmate de tijd vordert raken we steeds meer in ons eigen met af en toe wat gesprekjes tussendoor. Daarom denk ik dat een avondje truffels niet zal misstaan. Ik sta er sowieso naast DMT erg voor open omdat de geestverruimende kracht van psychedelica me echt verrast heeft.

Hoi! Afgelopen zomer ben ik begonnen met X en heb dit een aantal maanden steeds om de paar weken gedaan en soms wel 2 weekende achter elkaar! Bij mij kreeg ik steeds vaker een negatief gevoel alsof ik heel zenuwachtig was en of alles in me in de fik stond en ervaarde ik totaaaal niet het X gevoel! Omdat ik steeds een beetje aan t kutte was met de dosering (en van de verkeerde hoeveelheid M uitging ) ben ik een keer echt bad gegaan op X. Ik raad het je af om het vaak achter elkaar te doen haalt de lol er erg af helaas! Nu ben ik over gestapt op niks of 2cb ik krijg als er een goeie setting is en vibe namelijk ook veel energie en blije gevoelens van!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik merk dat de X's die ik gebruikte mij ontzettend lieten transpireren, dat heb ik nimmer met M. Katers heb ik eigenlijk niet, alleen de eerste twee keer gehad en da's een paar jaar geleden nu. Die pauze van 2/3 maanden heb ik eerder ook altijd gehanteerd, en wil ik ergens ook omdat het inderdaad klopt dat de effecten dan uiteraard ook mooier zijn. Ik schrik nu eigenlijk wel van de gedachte dat ik het best moeilijk zal vinden om de M links te laten liggen. Pluspunt van de M vind ik nu ook dat ik alcohol links laat liggen, wat me naar mijn gevoel meer schade berokkent dan M.
Zowel elke week zuipen of elke week mdma is super slecht voor je. Wat dan slechter is, is lastig te zeggen omdat ze op heel verschillende manieren slecht voor je zijn. Dat je geen katers hebt, wil niet zeggen dat er geen schade is. Is de gedachte dat je nu misschien permanente schade aan je lichaam aanbrengt niet vele malen enger dan de gedachte niet meer wekelijks mdma te kunnen doen?

Qua setting en mood ben ik het helemaal met je eens. Wij hebben in het begin vaak gezellige en leuke gesprekken, en naarmate de tijd vordert raken we steeds meer in ons eigen met af en toe wat gesprekjes tussendoor. Daarom denk ik dat een avondje truffels niet zal misstaan. Ik sta er sowieso naast DMT erg voor open omdat de geestverruimende kracht van psychedelica me echt verrast heeft.
Ik heb sinds begin vorig jaar mdma min of meer afgezworen, omdat ik me echt zorgen begon te maken over mijn gezondheid, en dat was met 1 keer in de 2, 3 maanden meestal (soms langere pauzes). Lang daarvoor was ik al grote fan van psychedelica en dat blijf ik gewoon doen (hoewel sporadisch). Het mooie is dat psychedelica qua schadelijkheid in het niet vallen bij iets als mdma. Dus je hebt altijd de (imo) allermooiste middelen nog! LSD, DMT, psilocybine, etc. :hearteyes: Zeker truffels proberen, deze zijn zeer de moeite waard en brengen ook nog eens eigenlijk geen schade toe!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan