Psylân festival

Kwak

Bewuste gebruiker
Hola Psy-fi liebhebbers,

Gaat er nog iemand naar het Psylân festival op 23-27 augustus?
Misschien leuk om dan beetje bij elkaar te zitten.

Ik zit nog in de overweging en weet niet of ik vier dagen psy fi muziek trek :).
Het duurt tot 0200 uur en het is binnen met de koptelefoons dat zijn beetje de nadelen voor mij...
Beter iets dan niets natuurlijk....

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Hola Psy-fi liebhebbers,

Gaat er nog iemand naar het Psylân festival op 23-27 augustus?
Helaas had ik al een vakantie geboekt die periode. Maar wellicht ben ik er volgend jaar wèl bij.

Ik zit nog in de overweging en weet niet of ik vier dagen psy fi muziek trek :).
Daar was ik bij psy-fi zelf ook een beetje bang voor. Maar het is me prima afgegaan. Ik weet niet of er meerdere stages zijn en misschien ergens ook wat 'normale' aardsere muziek is?

Het duurt tot 0200 uur en het is binnen met de koptelefoons dat zijn beetje de nadelen voor mij...
Beter iets dan niets natuurlijk....
Een groot deel van de festival beleving zal 'm ook in de community zitten. Ik had die beleving ook zoals @Eik die omschrijft. Het is zo'n warme en open community. Net alsof je thuis komt.

Alleen al de mensen, maken het waard om naar psytrance festivals te gaan haha

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Een groot deel van de festival beleving zal 'm ook in de community zitten. Ik had die beleving ook zoals @Eik die omschrijft. Het is zo'n warme en open community. Net alsof je thuis komt.

Alleen al de mensen, maken het waard om naar psytrance festivals te gaan haha
Ja echt he?! In eerste instantie toen ik nog moest wennen aan de psy-trance muziek dacht ik dat mensen misschien wel 'ondanks' in plaats van dankzij de muziek naar dit soort festivals gaan. Dat de muziek een soort van barriere was om 'pottenkijkers' buiten te houden. Ondertussen ben ik de muziek ook echt gaan waarderen voor wat het is. Maar een vergelijkbaar festival met andere mooie muziek zou voor mij ook mogen. Het zijn echt de mensen die me aantrekken. Zoals jij het zegt Lucy: het voelt als thuiskomen. Hoe cringe dit ook mag klinken...

Kwak

Bewuste gebruiker
Jammer. Ga je naar dergelijke festivals? Misschien komen we elkaar ooit eens tegen 😇
Aah jammer. Ik heb dit berichtje te laat gelezen. Stonden jullie met tenten in een kring na de hoofdingang in de buurt van het water? Beetje achteren?

Bovenaan