Psylocybe Azurescens

Birdo

Experimenterende gebruiker
Hey,

Ik was benieuwd of iemand weet waar ik sporen / een sporenspuit van de Psylocybe Azurescens zou kunnen krijgen..? Bij Azarius zijn ze al tijden niet beschikbaar, en voor zover ik kan ontdekken ook niet bij andere shops. Aangezien ik een perfecte plek heb om ze buiten te kweken zou ik deze soort graag bemachtigen.

De ideale tijd om de houtsnippers te 'bebroeden' is pas over een flinke tijd, dus misschien dat ze dan al lang weer beschikbaar zijn maar aangezien sporen / sporenspuiten lang houdbaar zijn zou het geen probleem zijn om ze nu al in huis te hebben..

Alvast bedankt,
Birdo

JJJ

Bewuste gebruiker
Het beste lijkt me om in contact te komen met iemand die ze zelf heeft groeien. Vanuit een handje spawn is het heel makkelijk verder kweken. Er zijn best wel liefhebbers die het met plezier gratis weggeven, misschien wat rondkijken op forums over kweken.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik denk inderdaad dat de fsre de beste optie is als je niet met een particulier in contact kunt komen die ze wil sharen.

Birdo

Experimenterende gebruiker
Jah had de fsre lijst al doorgekeken, veel leuke strains worden helaas niet aangeboden op
dit moment.. Maar heb er geen problemen mee om sporen via een particulier te verkrijgen, heb alleen geen ruilwaar op het moment, moet even de hobby weer oppakken =).

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Hey Bobjons,

Welkom op dit forum!

Het bericht is al wel een aantal jaartjes oud, probeer hier op te letten bij het reageren.

Met mp bedoel je marktplaats?

Bovenaan