pupillen van truffels

Hallo,
Ik heb vorige week truffels besteld via het internet en zijn vandaag pas aan gekomen (7dagen :openmouth: ) doordat het zolang duurde is onze planning verstoord (we gingen ze normaal vrijdag avond doen)
Ik vertrek namelijk woensdag 6 uur s'ochtends op 3daagse met school en ik kan ze moeilijk bijhouden. Nu vroegen we ons af als het bepaald slim zou zijn om ze dinsdag om 6 uur s'avonds te nemen en te hopen dat ze uit werken tegen 12 uur en dan wachten dat onze ogen normaal zijn tegen 6 uur s'ochtends. we zijn eerder is gepakt met wiet en hebben een leercontract, we worden ook in de gaten gehouden.

nu de vraag luid: zijn onze ogen normaal tegen 6 uur in de ochtend? of gooi ik de truffels in de "drank frigo" waar niemand in ZOU moeten zitten

Al vast bedankt
Grtz

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Als het allemaal zo'n gedoe is, waarom stel je de trip niet gewoon nog een paar dagen uit? Dan kun je het op je gemakje doen op een vrije avond als je de dag erop niets hoeft te doen. Lijkt me stuk relaxter. En veiliger.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Waarom zo moeilijk doen inderdaad. Beter stel je het gewoon een paar dagen uit. Daarbij is trippen ook helemaal niet chill als je in je achterhoofd hebt dat je de dag erop weg moet met school en in de gaten wordt gehouden door school. Dat kan je trip alleen maar negatief gaan beinvloeden en dan heb je al snel een niet zo aangename of zelfs bad trip te pakken.

Bovenaan