pure mdma vs blue 69

troebadoer

Bewuste gebruiker
ok mensen vanavond word voor mij de eerste keer een flesje blue 69. Ik vroeg mij alleen af, is dit niet belachelijk duur?

- *modknip* voor gem. 200-250 mg mdma
- *modknip* voor 1 gram pure mdma

Is het effect van blue 69 soms heftiger door de combinatie met de alcohol ?

Snap niet goed waarom men zon flesje zou kopen voor *modknip* terwijl het 4 x zo weinig is als een pure gram..

Gr

Prijzen noemen is niet toegestaan

Laatst bewerkt door een moderator:

erwin krol

Bewuste gebruiker
nooit van gehoord. Foto?

Als het zo duur en en jij koopt het dan is dat toch precies de reden waarom het nog zo duur kan zijn? Er zijn mensen die het kopen....

troebadoer

Bewuste gebruiker
Nou ik koop het dus niet :grin: Vriend van mij dealt erin en die zei laatst een keer als je dit wil proberen mag je het hebben.

Het is een klein blauw flesje met (gemiddeld) 200-250 mg mdma, en blue curacau. Per flesje is de dosis mdma verschillend, maar dat is het gemiddelde. Voor de rest zouden er nog wat andere stoffen inzitte, maar dat weet ik niet zeker ( las ergens dat er ook amfetamine in zaten ).

Dus: ik koop het niet, maar ga het wel uitproberen.

Mensen die wel weten wat dit is en die ook de andere stoffen wete wat erin zitte, andere effecten ?

Gr

Wacky

Badass junkie
Er zit zover ik weet inderdaad mdma en speed in de blue curacau.

Ik moet ze ook niet, als ik mdma, speed en alcohol samen wil nemen dan kan ik het zelf ook wel in een glas drank mikken. Dit is lijkt me meer iets om het aantrekkelijk te maken voor de trend gevoelige jongeren.

Als je het zo vergelijkt met mdma is de prijs wel hoog ja, maar jij hebt dan ook wel een mooie prijs voor je mdma, er zijn ook mensen die er 25e voor betalen. En het is nog een kleine markt met weinig aanbieders natuurlijk. Gewoon mdma gebruiken is goedkoper, maar een tientje voor zo een flesje is wel verklaarbaar.

Djo

Badass junkie
Mij niet gezien voor dit goedje. Maar in elk geval veel fun vanavond/vannacht! :wave:

SperSIZEboon

Badass junkie
Ik heb ooit eens 1 flesje gehad ervan maar wist ik veel dat je er voor de rest niks anders bij moet nemen qua drugs. ik voelde dr dus helemaal niks van :confused:

Santatrip

Belezen gebruiker
Toen ik laatst mn boodschappen weer ging doen werd me dit ook aangeboden. Leek me wel leuk, maar denk toch teveel trend-achtig verschijnsel en lijkt me zeker niet de bedoeling hiervan! Maar toch, binnenkort wel even proberen...

troebadoer

Bewuste gebruiker
Ja, ik dacht al dat mijn prijs voor pure mdma goed was, aangezien ik dicht bij de laborant zit die zelfs kilo's van dat spul maakt.

Lekker drumnbasse vanavond :grin:

Ik laat jullie morgen wel weten wat ik ervan vond !!

Gr

flashkop

Bewuste gebruiker
In blue 69 zit geen gewone mdma, het is nog een base wat wil zeggen dat het niet in zoutvorm is en bijgevolg kristalliseerd maar een vloeistof.
Het is veel heftiger omdat het sneller wordt opgenomen of zo iets...

zaagmans

Bewuste gebruiker
troebadoer zei:
ok mensen vanavond word voor mij de eerste keer een flesje blue 69. Ik vroeg mij alleen af, is dit niet belachelijk duur?

- 10 euro voor gem. 200-250 mg mdma
- 15 euro voor 1 gram pure mdma

Is het effect van blue 69 soms heftiger door de combinatie met de alcohol ?

Snap niet goed waarom men zon flesje zou kopen voor 10 euro terwijl het 4 x zo weinig is als een pure gram..

Gr

Laat even weten hoe het was. Ben benieuwd

troebadoer

Bewuste gebruiker
Helaas helaas, op t eind kon ik er toch niet aan komen. Toen heb k maar mitsubishi's gekrege ( 3 voor 5 euro !! :beer: )

Was niet helemaal lekker gegaan in het begin, eerste keer ( SPONTAAN ) moeten overgeven, echt binnen een seconde zat t opeens in me mond , naar buiten gegaan en vanaf dat moment ging alles weer lekker.

DreamWeaver

Badass junkie
troebadoer zei:
Ja, ik dacht al dat mijn prijs voor pure mdma goed was, aangezien ik dicht bij de laborant zit die zelfs kilo's van dat spul maakt.

Lekker drumnbasse vanavond :grin:

Ik laat jullie morgen wel weten wat ik ervan vond !!

Gr

DnB feestje in A'hem toevallig? En laboranten zijn altijd handig in je vriendenkring :9

J0rrit

Badass junkie
troebadoer zei:
Nee in Heerlen:grin:

En die laborant zit net 1 stap verwijderd van mijn persoonlijke vriendenkring :wink:

Uhm, ik woon ook in Heerlen, zou eig ook naar drum n bass gaan, zoals altijd, maar was naar i love techno, hoe heet je in het echt dan als ik vragen mag?

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Ik was zaterdag ook naar I(L)techno geweest en heb daar ook blue69 aangeboden gekregen, maar heb het niet gedaan omdat ik al genoeg anders op zak had. Heb erna in de bus nog wel wat mensen van zien nemen maar aangezien ze al genoeg hadden gespaced die avond had het volgens mij niet heel erg veel effect, alleen dat ze allemaal zwaar draaierig werden. Gingen ook toevallig 1 voor 1 naar de wc erna dus vond het een strak plan om hem maar gewoon lekker uit te spacen :smoke: Maar er zit volgens mij idd ook nog wat speed in dat spul, en lijkt me idd een trendje dus ik houd het gewoon op xtc/mdma, kan ik beter mixen en weet de gevolgen :P

lmbrgg

Experimenterende gebruiker
komen de mitju's ook uit limburg (h) haha vet.. mja blue69 komt ook uit limburg en nee er worden geen kilo's meer van gemaakt

L

Lid 6909

Gast
Heet dat niet Original 69, een drankje met MDMA, Amfetamine en Blue Curaçao?
En ja is inderdaad iets duurder als normaal als je bekijkt dat men voor de gemiddelde pil met +/- 100mg MDMA ongeveer 2~4 euro betaald?

Maarja als ik jou was zou ik toch voor die 15 euro voor de MDMA gaan :wink:

troebadoer

Bewuste gebruiker
Zover ik weet heb je Blue69 en Original69

Beide verkrijgbaar in het blauw en in het rood.

Maar dit is mij verteld, dus ik weet niet of dit echt zo is.

Mijn naam is Maris.

lmbrgg

Experimenterende gebruiker
ja rood is weer een andere maar 15eur vor n flesje?? hahaha laat je niet oplichter het is 7,50 per flesje en het is t geld waard :beer:

_Kat_

Bewuste gebruiker
Je moet amfetaminen drinken? Dat is al gelijk een reden om het niet aan te raken. Ongelofelijk hoeveel mensen dat nog doen zonder door te hebben hoe extreem slecht dit voor je is.

caatje

Badass junkie
_Kat_ zei:
Je moet amfetaminen drinken? Dat is al gelijk een reden om het niet aan te raken. Ongelofelijk hoeveel mensen dat nog doen zonder door te hebben hoe extreem slecht dit voor je is.

Waarom is dit extreem slecht volgens jou? Pillen slikken is ook niet gezond, snuiven zit een ook een luchtje aan, spuiten is eng en van roken worden je longen geasfalteerd. Wat is volengs jou de minst belastende manier?

Soma

Bewuste gebruiker
Ik denk dat hij gewoon wil zeggen dat amfetamine drinken superslecht is voor je tanden. Er zijn veel betere manieren om het in te nemen.

Bovenaan