1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Purple flow green

Discussie in 'Trip reports' gestart door Miran0495, 24 nov 2018.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Miran0495

Miran0495 Newbie

Wij : ik vrouw 44 78 kg 1,71 mtr, mijn vriend man 43 70 kg 1,93 mtr .. gebruikt "Purple Flow "

Wat een super spul is dat .. althans voor mij ..

Een half uurtje na inname (door een glas cola gegooid) begonnen de tintelingen in armen en benen. Me vriend keek me met grote ogen aan want ik honderduit aan t vertellen over de dag van vandaag. Alleen t verschil nu was dat ik alles eruit ratelde terwijl normaal rustig praat.

Wij hadden ons avondje zonder de kinderen, dat is om de vrijdag en dan is t ook maar hopen dat geen van beide een middag dienst heeft.

Nu was dit bij ons wel t geval, ik ging lekker shoppen met een vriendin en me vriend moest werken tot 22:00.

Maar daarna .. was t feest .. nadat ik heel erg praterig was werd ik een half uurtje later steeds handtastelijk, begon met kriebelen over zn handen armen nek en rug ..

Toen ben ik op gesprongen .. "Ik ga een sigaretje roken en dan gaan we richting bov3n" .. nou als een man lammetje achter me aan .. Me vriend wist even niet waar ie t had. Een dominante vrouw vind hij wel wat en dat ben ik eigeijk helemaal niet .. dus ja wij hebben zeker wel een nacht van ons leven gehad. En ik was vanavond de enige die de flow gebruikt heeft omdat me vriend morgen al een pil neemt naar een feestje. Ja gek zullen wij als beginners maar niet doen.

Echt alle remmingen waren weg .. ik zei alles en ik deed alles waar ik zin in had, niets tegen me zin .. verder heeft me vriend wel eens naar mijn fantasieën gevraagd .. En die wist ik niet vertelde ik m altijd .. En dat was ook zo dacht ik .. nou er is een waslijst uitgekomen .. Wij kunnen onze lol nog op.

Kan t heel veel kwaad als ik voor een keer morgen nog zo'n buisje neem voor dat feestje .. ik had me glas al leeg toen hij met dat feest kwam

Tot zover mijn eerste ervaring met Purple Flow .. de Green heb ik tijdje terug al eens gehad maar die hakte er veel meer in dan de Purple, en met de Green kon ik slapen .. met de Purple niet .. is geen punt ik vermaak me wel tot 730 en dan de auto in orde moet maken voor t werk

2. Vallinor

Vallinor Newbie

Klinkt spannend :blush: Maar uh, wat is purple flow eigenlijk? Nooit van gehoord.

3. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Klinkt als een upper, zou het niet 2 avonden achter elkaar doen. Helemaal niet als je niet geslapen hebt.

4. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Hoi.
    Ik heb geen idee wat Purple flow (flower?) of Green is. Koop je dat bij de smart shop? Wat zit er allemaal in precies?
    Het klinkt idd een beetje als een upper zoals Prison zegt. Uppers meerdere dagen achtereen nemen is niet verstandig.
    Je zegt de auto klaar maken, mag je wel deelnemen aan het verkeer zo kort na deze drugs? Denk aan de veiligheid van zowel jezelf als anderen.
    Vroeger (jaa im old, i know) zaten er in die smartshop rommeltjes vaak “echte” drugs gemengd. Geen flauw idee hoe dat nu zit hoor.

5. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Ja, wat is 'purple flow' en 'green' dan? Zelfs google weet het niet.

6. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Idd, google weet er ook niets over. Lijkt mij eng iets te nemen als je niet eens weet wat het precies is.

7. Lytje pole

Lytje pole Bewuste gebruiker

Inderdaad, die rommeltjes van de smartshop onder het mom van “natuurlijk” neem ik ook niet.

Gewoon keihard chemisch is de manier.

8. Miran0495

Miran0495 Newbie

Nee komt niet uit een smartshop .. mdma shotje .. paars of groen .. beide t zelfde alleen paars is de mildere variant .. ik vond t top spul .. waar ik me spullen haal heeft toen eens 2 buisjes bij een gedaan om t uit te proberen en dat was toen goed bevallen .. maar daar waren de groene nu de paarse geprobeerd ..

Eens in de zoveel 6 a 7 weken hebben wij 1 avondje zonder kids .. En dan is t echt onze avond en even t gelazer van het dagelijkse leven naast ons neerleggen, even niet denken aan t gezever maar echt lekker gezellig samen zijn, en aangezien ik best erg terughoudend en verlegen kan zijn is het wel eens lekker om eens in de zoveel tijd geen remmingen te hebben ... En toch nog zo helder blijven dat er geen dingen gebeuren .. ben er niet padje af van .. En de volgende dag nergen last van, ben zo fris als een hoentje .. heb toch nog even geslapen vanmorgen en vanavond ga ik nog eventjes plat voordat we naar dat feestje gaan .. ik eet altijd gezond en alle soorten fruit in huis en drink verder alleen maar water.

Tot op heden altijd in een thuissetting gedaan .. althans ik .. mijn vriend heeft wel wat meer ervaring op dit gebied .. maar die neemt toch liever een X ..
    En er gaan 2 vriendinnen mee die niets gebruiken maar wel weten dat wij war gebruiken en die letten dus op en rijden ook vanavond.

9. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Mdma shotje? Wat zit er precies in dan? Alleen mdma? Hoeveel? Is het getest?
    Er bestaan geen mildere of verschillende varianten van mdma namelijk. Mdma is mdma. Net zoals dat xtc ook hetzelfde is als mdma. Xtc is mdma in een pil gedrukt, meer niet.
    Zeker als het echt mdma is kun je beter vanavond niet nemen. Bij mdma/xtc is het het beste om 3 maanden tussen elk gebruik te laten.

10. Miran0495

Miran0495 Newbie

Dat was dan ook mijn vraag of dat erg zou zijn .. dus dan beter van niet

11. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Maar wat is het dan precies? Ik ben oprecht geinteresserd. Niet om te gebruiken persee maar ik ken het niet en vind er ook niets over. Je mag mij niet vertellen hoe je er aan komt, ivm met de forumregels maar wat is het nou precies? Wat zit er allemaal in? Is het een illegaal product of een legale vorm van mdma (een RC of iets dus).
    Word het veel gebruikt?

Verstandig dat je niet neemt straks. Dat houd het ook leuker als je het niet te vaak doet.

Greetz

12. Miran0495

Miran0495 Newbie

Van degene van wie ik t heb gaf deze beschrijving:

"Green flow is een buisje met mdma en 2 soorten amfetaminen"

"Flow; geeft een euforische sfeer en daarvan ga je elkaar heel erg leuk vinden. En dat is een soort xtc maar dan iets meer passie erbij"

Voor mij werkt dit fantastisch. Heb t gisteren toch maar niet genomen en hou t alleen voor die zeldzame momenten die we hebben een alleen voor thuis. Eenmaal op dat feest was ik blij niets genomen te hebben, volgens mij zou ik geen geworden zijn met die hitte, lichten en herrie.

13. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

Klinkt als mooie marketingpraat.

Een vleugje passie erbij, een schepje genot er bovenop en sprinkels van heerlijkheid eroverheen voor die onmiskenbare purple flow feeling.

:wink:

Fenrir en acht.zes vinden dit leuk.
  14. Psychedelic-experience

Psychedelic-experience Experimenterende gebruiker

Hm, 3 uppers bij elkaar gegooid lijkt me nou niet echt een verantwoorde combinatie. Flanst je dealer dat zelf in elkaar dan?

Fenrir en De Dunne vinden dit leuk.
  15. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

:tearsofjoy: wat mensen al niet geloven van hun dealer zeg.

Ik zou zeggen laat het testen dan weet je ten minste wat er in zit, nu is het een soort Russisch roulette wat je speelt. Het is uitzonderlijk dat we in een land leven waar je überhaupt kan testen, maak daar ook gebruik van ipv random drugsmixjes naar binnen te werken.

Laden...