Puurpijp vraagies.

Hallo dames en heren,

Ik zit er over na te denken om een puurpijp te kopen aangezien ik zelf nooit de handigheid erin heb gekregen om te leren draaien.

Op t moment ben ik aan t onderzoeken waar ik een stenen pijp kan kopen in utrecht.

ook zal ik graag wat meer willen weten voor het gereedmaken van zo een ding, weet er echt geen klont vanaf dus vandaar dat ik hier terecht ben gekomen om eindelijk men vraag te stellen ^^

groetjes,

Paperplane.

Wijs gebruiker
Stenen pijpjes zijn zeker fijn voor thuis, geen metaal wat je smaak verpest/verandert, geen glas wat moeilijk schoon te maken is. Meestal gebruiken mensen gewoon een zelfde soort filtertje als in een metalen pijpje, gewoon ronde metalen(zilver of goudkleurige) gaasjes van een 1-1,5 cm in diameter ofzo.

Voor onderweg neem ik meestal gewoon mijn metalen mee, als hij valt pak je hem op en is er niks aan de hand.

Te koop zijn ze in headshops/smartshops, en goeie stenen pijpjes, die uit 1 stuk steen gemaakt zijn mogen wel wat kosten, heb voor mijne van 11 cm ongeveer een tientje betaald. Kijk bij het schoonmaken uit met zure schoonmaakmiddelen(schoonmaakazijn etc), die kunnen soms steen poreus maken, waar makkelijker vuil in kan gaan zitten, en je smaak verpesten. Het beste werkt 70% alcohol van de drogist, daar lost het vuil prima in op.

Rookse, :stoned:

henkdevries

Belezen gebruiker
als ik het goed begrijp rook je altijd jointjes.
Besef wel dat puur roken een totaal andere high geeft.
Bij de meeste shops heb je al een houten puur pijpje voor een euro of 4.
Ik zou dar mee beginnen.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik blijf zweren bij glas, vind het het lekkerst roken.
Enige nadeel is wel dat 'zoals al vermeld' het snel stukgaat, zeker na een salvia hit :grin:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Glazen pijpen zijn waardeloos bij het salvia roken, meedere gesneuveld.

In utrecht overal te vinden, smartshops/headshops/coffeeshops/tabakswinkels/van die turkse waterpijpwinkeltjes...

Bovenaan