Maar vind hallucineren op zichzelf een interessant fenomeen dus ben altijd benieuwd naar welke verschijningsvormen hiervan bij verschillende drugs voorkomen.
Er zijn meer mensen die dit interessant vinden, ik ben stiekem ook nog altijd nieuwsgierig naar Afrikaanse droomwortel al ligt dat ook weer in een compleet andere hoek qua psychoactieve werking.
13:15 - T0:00 - MDPV 19mg oraal
15:15 - T 2:00 - MDPV 18mg oraal
10,5 uur na laatste inname om 1:00 's nachts probeer ik te slapen wat met moeite lukt na consumptie van enkele biertjes (enige coping op dat moment al in verband met bijwerkingen in de staart). Die nacht slaap ik zeer onrustig en heb ik zeer realistisch aanvoelende en intense dromen. Om 7:30 schrik ik wakker nadat ik droomde dat ik in de voortuin van mijn ouderlijk huis wordt achtervolgd door reuze bijen ongeveer 2-3x het formaat van een tennisbal. Uiteindelijk vliegen de bijen in mijn haar en ik krijg ze ook niet meer uit mijn haar. Ik schrok dermate intens wakker op dat moment dat ik letterlijk recht overeind ging zitten. Op het moment dat ik wakker schrik voel ik de pijn op mijn hoofd nog van de bijensteken die ik ervoer in mijn droom. Om nog maar eens te benadrukken dat de droom levensecht aanvoelde. Ik merkte dat mijn hart op dat punt nog een verhoogde hartslag had en ik voelde mij dermate gestimuleerd / opgejaagd dat ik wist dat het mij niet meer zou lukken om in slaap te vallen.
De volgende 2 uur dat ik in bed lig begin ik hallucinaties te bemerken. Aan de rechter kant naast het matras / bed lag een kussen die aanhoudend groter en kleiner werd in formaat, dat was nog de minst bizarre hallucinatie maar zeker een die opviel.
Kort daarop ging ik op mijn rug liggen en boven het matras waar ik op lag hing een muggennet / klamboe. De bovenste cirkel van het muggennet / de klamboe waar het muggennet op hangt veranderde in dikke grote rimpelige lippen. Deze dikke grote rimpelige lippen begonnen ook een beetje vieze smakkende bewegingen te maken waarbij ik bij mijzelf dacht: 'dat zijn waarschijnlijk de meest smerige lippen die ik ooit heb gezien'.
Hierop volgend draaide ik naar mijn linkerkant waar het vriendinnetje lag te slapen met haar rug naar mij toe gekeerd. Het vriendinnetje had ineens insectoïde voelsprieten op haar hoofd zitten.
Ik heb het vaker gehad op RC Reddit over dit onderwerp met andere mensen en die rapporteerde soortgelijke ervaringen. Er bestaat een sterk vermoeden dat als je MDPV oraal inneemt je lichaam metabolieten creëert die zeer bizarre hallucinaties teweeg brengen. Met A-PVP soortgelijke ervaringen maar iets minder intense en meer abstracte hallucinaties waar 'schaduwen' eerder het hallucinatie thema leek te wezen waar MDPV toch wel meer fantasierijke tastbare hallucinaties leek te veroorzaken. MDPV heeft zogezegd een meer interessant hallucinogeen trippy randje. Compleet anders ook dan wat ik gewend ben van psychedelica.
Rapportje uit de prehistorie (2015).
drugsforum.info
en.m.wikipedia.org
Toch echt wel iets meer dan een typische stimulant psychose, van zichzelf psychoactieve hallucinogene eigenschappen veroorzaakt door metaboliet(en).
Zijn er nog pyro's legaal die de moeite waard zijn om te vapen? En kan je het zout gewoon vapen of moet je perse freebasen?
Ik heb dezelfde vraag wel eens gesteld en toen kreeg ik als reactie A-PHP. MD-PHP en 3F-PVP zouden ook de moeite kunnen wezen.
Ik heb mijn verbazing over 3F-PVP uitgesproken in deze context omdat ik er vanuit ging dat het fluoratoom binnen de kortste keren je keel en longen verneukt zoals ik had ervaren met 4F-PVP maar er is mij benadrukt dat dit met 3F-PVP niet het geval zou wezen. 4F-Methamfetamine was naar mijn ervaring verrassend genoeg ook verrassend goed te vapen nog dus wellicht zijn wonderen de wereld nog niet uit. Hyrdochloride (HCL) / zoutvorm laat zich prima vapen ja.
Op gebied van PVs vapen is A-PVT het vermelden ook nog wel waard. Deze had niet dezelfde sterke dopamine rush die A-PVP gaf maar deze was wel net als A-PVP opvallend prettig om te vapen.