Q-night, Q-day 2010

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Delcasa88

Bewuste gebruiker
De vraag is bij mij en vrienden weer ter sprake gekomen:
Wat doe jij met Koninginnenach(t) en/of Koninginnedag?

Ga je uberhaupt wel wat doen? Of vind je het gaar, te masaal en dus ronduit kakatoe?

Ik spotte vier feestjes op de nacht waar ik wel interesse in had,

http://partyflock.nl/party/173736:Click_to_Click.html
http://partyflock.nl/party/172305:Electric_Deluxe_9_a_klinch.html
http://partyflock.nl/party/175270:Welcome_To_The_Future.html
http://partyflock.nl/party/175031:Roodwittrouw.html

Click2Click in paradiso is helaas al uitverkocht :(

Electric deluxe in de Melkweg lijkt me ook wel vet, maar helaas moet ik dat voornamelijk op de vele positieve reacties op Partyflock baseren, aangezien ik niet zo thuis ben in de muziek om de artiesten te kunnen beoordelen... Ik heb op MySpace wat tracks van SpeedyJ gecheckt, wat toch wel dé man van de avond lijkt te zijn, echter werd ik daar niet heel warm van... aan de andere kant heb ik in het verleden wel eens de MySpace van artiesten gechecked die in Studio80 draaide en dat vond ik ook vaak niet zoveel soeps. Echter was elke avond wel degelijk een onzettend succes geworden! MySpace heeft me dus al vaker verkeerd voorgelicht...

Nu we het toch over 80 hebben... Ook nu op de 29e weer een WttF :hearteyes: Inmiddels 2 van deze avonden meegemaakt en beide keren de tijd van mn leven gehad! Ik heb echter nog nooit in 80 gestaan zonder :xtc: , en bijna al mijn xtc ervaringen waren in 80, dus ik wil eigenlijk van de gelegenheid gebruik maken en eens iets anders doen dan wéér naar Studio80...

Waar ik uitkwam bij de underdog, RoodWitTrouw. ook hier de artiesten gechecked en heb er wel een tevreden gevoel over :) Ben echter nog nooit op de locatie geweest en weet dus totaal niet wat voorn toko het is / wat voorn publiek er komt... Geloof dat Trouw de 'opvolger' van het wijle Club11 is en daar heb ik (enkel op bier) ook goeie herinneringen aan, met name leuke beelden op grote schermen :hearteyes:

Ik ben er dus nog niet uit...

En daarom mijn vraag, wat doen jullie? Heb je feesten die je onder de aandacht wilt brengen, post ze hiero :)

yaaaw

Bewuste gebruiker
Jammer dat Click2Click is uitverkocht...
Mja Speedy J en Adam Bayer is ook leuk...

Maar dit is samen met Richie Hawton nog wel de gruwelijkste line up in Amsterdam
http://partyflock.nl/party/168551:Cocoo ... erdam.html
Denk dat dit um gaat worden dan... Alleen hoor van vrienden dat de Powerzone echt een sfeerloze kuttent is, terwijl er bij de reacties juist positieve dingen staan... Iemand enig idee??

iSmokex

Bewuste gebruiker
Lekker de stad in en zuipen en blowen! (verwacht ik dan, plannen kunnen ook veranderen) Altijd erg gezellig, veel bekenden tegen komen, drankje hiet jointje daar. je kent het wel :grin:
Had nog helemaal niet aan k'nach gedacht dit jaar! Maar het duurt al niet meer zo lang meer natuurlijk.
K dag lijkt me wel grappig om een keertje in Amsterdam te vieren alhoewel ik dit niet zie gebeuren dit jaar. Vrienden van me willen ook wel naar Amsterdam, misschien gaan we toch no one knows.

TrippyShit

Badass junkie
Na mislukte pogingen in Utrecht met Qnight blijf ik dit jaar in Vianen.
Qday wordt Amsterdam. Zoiets was de planning..

overalennergens

Experimenterende gebruiker
Op koninginnenacht ben ik hier te vinden:

http://partyflock.nl/party/173232:Rotzooii.html

Lekkere line-up, beetje swingen op Carola, Sanchez, Karotte & Schneider. Prijs was ook goed te doen..

Op de dag zelf ben ik wel in Amsterdam, maar ik ga maar een beetje ronddwalen. Er zijn wel grappige dingen @ Runstraat (tekno, breakbeat), @ Oosterdokskade onder de spoorbrug (GZG) en op het fredriksplein is kitcatklub. Keuze zat dus.

knolselderij

Wijs gebruiker
denk dat ik maar ga rotten in eindhoven, vorig jaar heerlijk vermaakt (maajja toen zat ik op de pep vanaf 12 uur smiddags en was t ook nog ns 25 graden dusja) ....
dit jaar alleen iets rustiger aan, moet zaterdags alweer weer om 6:30 opstaan

Arthur King

Wijs gebruiker
Koninginnenacht gaat er ws niet zo heel veel bijzonders gebeuren.
Zoals het er nu uitziet wordt het op koninginnedag Bom Voyage.

overalennergens

Experimenterende gebruiker
De plannen voor de nacht zijn niet veranderd (Rotzooii @ Westerunie), maar overdag ga ik ws naar BOE @ de Nachtzuster. Hopelijk is dat een beetje uit de drukte...

Nathaniel

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
http://partyflock.nl/party/177722:Voorspel.html

feessie in Haarlem

Dank voor de tip daar ga ik ook maar even kijken dan. Verder bandjes kijken op het Nieuwe Kerkplein te haarlem, en een beetje lallend rond waggelen.

Avond ervoor naar de Storing waar Haarlems ska-trots The Bouncers optreed, en nog een dj'tje erachteraan.

Kheb 'r zin in :stoned: :beer: :grin:

Anon

Badass junkie
Q-night: Revolt in de Maassilo

Boemklatsch, Crookers, Digitalism, Dr. Lektroluv, Erol Alkan, Tiga, The Proxy, Zombie Nation, Fake Blood, Mehdi, Simian Mobile Disco en nog meer voor 35 euro.. dat is echt een steal.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Helaas geen tekno en goa op 't lichtplein, anders was ik daar wel naartoe gegaan. (iemand misschien de vervangende locatie gevonden voor de tekno en goa?) Dan maar zoeken naar een tekno. =)

SperSIZEboon

Badass junkie
Nathaniel zei:
Dank voor de tip daar ga ik ook maar even kijken dan. Verder bandjes kijken op het Nieuwe Kerkplein te haarlem, en een beetje lallend rond waggelen.

Avond ervoor naar de Storing waar Haarlems ska-trots The Bouncers optreed, en nog een dj'tje erachteraan.

Kheb 'r zin in :stoned: :beer: :grin:
geen dank, spreek me maar aan als je me toevallig voorbij ziet zwalken :grin:

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Beeeb zei:
TeKNoZem zei:
Helaas geen tekno en goa op 't lichtplein, anders was ik daar wel naartoe gegaan. (iemand misschien de vervangende locatie gevonden voor de tekno en goa?) Dan maar zoeken naar een tekno. =)

Bedoel je het Lichtplein in Eindhoven? Zodiak is verhuisd naar het Kennedyplein :rock:
Beeeb

Dat weet ik, maar ik wil weten waar de tekno en de goa naartoe is verhuisd, als die doorgaan. =p

azgaza

Badass junkie
Overdag op koninginnedag ga ik doen alsof het niet bestaat en gewoon mijn deur niet uit; die avond naar Ruigoord en daar dan blijven tot de volgende dag; heb daar wel zin in. Het wordt ook mijn viering van het halen van drie deadlines deze week, dus met wat geluk kan ik met een opgelucht hoofd feesten.

nicolai

Wijs gebruiker
Kan iemand vertellen hoe koninginnenacht/dag in Den Haag is? Wat zijn hotspots, wat is absoluut niet chill?

iSmokex

Bewuste gebruiker
nicolai zei:
Kan iemand vertellen hoe koninginnenacht/dag in Den Haag is? Wat zijn hotspots, wat is absoluut niet chill?
VETTTTTT. Ik vind het echt een van de leukste nachten van t jaar.. door de combinatie van de sfeer, bekenden, en drank haha.
Wat absoluut niet chill is weet ik niet. Ik loop altijd gewoon rondjes, hier en daar een drankje en een praatje. Grote markt is wel echt een chaos..
Weetje, ik bedenk me nu dat ik eigenlijk helemaal niet meer weet wat ik precies heb gedaan en waar bij k'nach. Maargoed wat ik wel weet is dat het elk jaar NICE is :grin:

TeKNoZem

Wijs gebruiker
iSmokex zei:
Wat absoluut niet chill is weet ik niet. Ik loop altijd gewoon rondjes, hier en daar een drankje en een praatje. Grote markt is wel echt een chaos..

Dus jij was die gozer in dat filmpje. ;o

iSmokex

Bewuste gebruiker
TeKNoZem zei:
iSmokex zei:

Dus jij was die gozer in dat filmpje. ;o
'ik ehh.. loop de hele avond rondjes.. en ik uh ja loop rondjes. Ik loop alleen maar rondjes. Kom iedereen tegen, blijf rondjes lopen.. elk rondje is anders'
:tearsofjoy:

Maar nee ik ben geen gozer :flushed:

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Nog hier eens mijn kop binnensteke :) Lang gelede dit forum! Ik mis het wel eigenlijk!

Anyway, Ik kom naar Nederland met een paar vrienden! Amsterdam is schijnt the place to be? We gaan naar Bom Voyage! En in de avond wil ik misschien ook wel eens een bezoekje brengen aan Ruigoord. Daar is het Trance Orient Express, altijd al eens goa wille doen daar! :hearteyes:

Misschien kom ik wat oude bekenden van DF tegen die ik eindelijk eens kan ontmoeten dan ? :grin:

Peace!
Argulas

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan