qat en ketamine combi

Moker

Bewuste gebruiker
Hallo,

Ik had even een vraag over de combi van Qat(khat) en Keta, is dit namelijk te doen of kan je dit beter laten?

Moker,

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Nog nooit van die cominatie gehoord. :)

In welke dosissen had je dit gedacht te doen ? En met welke setting ?

Moker

Bewuste gebruiker
ik heb geen weegschaal dus de exacte hoeveelheid kan ik niet zeggen, Maar ik zat te denken aan van beide gewoon een kleine hoeveelheid. Setting gewoon ergens thuis, maar uppers en downers zijn sowieso niet verstandig natuurlijk. Maar als dit nou echt afgeraden wordt dan is het het proberen niet waard :wink:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Heb je zuivere cathinone of de bladeren ?

Ik kan er eigenlijk niks specifiek over vinden op internet.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik ken wel iemand die deze combinatie al eens heeft gebruikt, maar weet niet wat hij er van vond.

Ik denk dat je wat betreft deze combinatie een proefkonijn bent. :)

Ik ga het misschien eerdaags ook eens proberen. Maar ik vraag me wel af wat het nut van deze combinatie is ? :) Ik denk dat de twee elkaar gaan tegenwerken.

Edit: Ik heb net eens gevraagd, er is niet veel speciaals aan. Van de dosis die hij gebruikt heeft heb ik geen idee.

W.F.L.

Badass junkie
Uppers en downers zijn niet verstandig?

Downers en downers zijn niet verstandig. Uppers en uppers doorgaans ook niet echt. Uppers en downers zijn juist het verstandigste wat je kunt doen bij combineren, maar gezond is het natuurlijk niet. Maar het is wel het lekkerste wat er is, dus :grin: Als je gezond wil blijven moet je maar een andere hobby zoeken.

En ja tegenwerken.. Dat vind ik onzin. Uppers en downers vullen elkaar aan en de downers nemen het kutte aan de uppers weg en omgekeerd. Ik neem eigenlijk nooit meer uppers zonder downers. Het is niet alsof je plots niets meer van de keta of de khat zal voelen ofzo.

Heb je niks beters om te combineren? Khat is zowiezo wel vrij mild geloof ik, misschien wordt de keta iets minder vaag. Maar dat gebruik ik eigenlijk nooit als downer bij upper/downer-combinaties, doel daarvan is net minder vaag te worden en dat lukt met keta toch niet echt.

Ik zou nog eerder ketamine + N2O doen, dat is ook fijn. En die khat gewoon bewaren en wat sterkers zoeken om mee te gaan combineren. Maar goed cathinones vind ik zowiezo vrij kut, je kan beter een amfetamine nemen. Keta + MDMA, Speed + GHB, enz. :beer:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
W.F.L. zei:
Khat is zowiezo wel vrij mild geloof ik

Dit is ook de reden dat ik zei dat het elkaar tegenwerkt waarschijnlijk. De ketamine zal in relatief kleine dosis ten opzichte van de cathinone denk ik zelfs al de overhand nemen.

Uppers en downers zijn juist het verstandigste wat je kunt doen bij combineren

En deze gaat alleen op als je ech een pro bent in doseren. :)

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Sublimo zei:
Edit: Ik heb net eens gevraagd, er is niet veel speciaals aan. Van de dosis die hij gebruikt heeft heb ik geen idee.

Hoi Moker,

Ik ben de persoon waarover Sublimo het heeft.
Eerlijk gezegd brengt het niet veel bij, wat ik er me er 'merkbaar' van kan herinneren..
Ik heb die avond 50mg gesnoven (methcathinone HCl), dan een 10 minuten daarna de andere 50mg gechineesd met wat zilverfolie, en dan over een tijd van 40 minuten 4capsules van 50mg, elk, ingenomen.

[Als ik het zo lees, wel wat belachelijk, maarja :grin: ]

Dit gaf rillingen over mijn ruggengraat en het gevoel 'net alsof het haar op je hoofd recht komt te staan'.

De ketamine neemt echter wel de overhand zodra je ketamine begint te gebruiken...

Het is dus geen slechte combinatie of iets dergelijks, maar als je bijvoorbeeld het heftige ketamine gevoel wil gaan opzoeken, dan brengt de 'khat', in jouw geval, niets bij.

K'hoop dat dit je ergens nog helpt..

Zodra je nog enkele vragen zou hebben, of iemand anders, i.v.m. methcathinone EN andere middelen, vraag me gerust, kan goed zijn dat ik er al eens ervaring mee heb gehad.

Vriendelijke groeten,
Scopo

Bovenaan