1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

R Keta fijnmaken

Discussie in 'Ketamine' gestart door genk123, 10 jun 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. genk123

genk123 Belezen gebruiker

Ik hoorde laatst dat je staafjes keta (r-variant) niet hoeft/moet fijn maken om het beter op te kunnen nemen waardoor het beter zou werken. Is dit anders als bij de gewone S-variant? Want hoe fijner je het maakt hoe beter het opgenomen wordt en het daardoor toch beter werkt?

Revolutionair vindt dit leuk.
  2. Revolutionair

Revolutionair Bewuste gebruiker

Keta moet je helemaal fijn maken tot poeder.
    Zo kan je ook beter doseren bij het snuiven.
    Anders heb je van die staafjes in je neus die ineens open knappen en dan ben je verdrr heen dan de bedoeling was...
    Zo zie ik het :wink:

genk123 vindt dit leuk.
  3. genk123

genk123 Belezen gebruiker

Oké bedankt voor je reactie. Zo zie ik het eigenlijk ook. En daarbij is het toch ook dat het beter werkt doordat je bij fijner poeder meer oppervlakte creëert waardoor er meer werkzame stoffen opgenomen kunnen worden? Kan iemand dit bevestigen?

Revolutionair vindt dit leuk.
  4. Zonnetje

Zonnetje Experimenterende gebruiker

Wel sneller wordt er meer werkzame stof dan opgenomen. In principe kan alles uit eindelijk ook worden opgenomen maar duurt het wat langer.

genk123 en Revolutionair vinden dit leuk.
  5. JohnnyDoe

JohnnyDoe Experimenterende gebruiker

Ja alleen lijkt dan ook wel sneller uitgewerkt. Heb het zelf het liefst tussen fijn en zoutkorrelig/flake achtig in :) je kan ze ook oplossen smaakje erbij en laten drogen of verdampen :grin: snel op pan word t fijn en brand die niet meer maar als je geduld hebt en bordje zo wegzet weer kristallen, allebei lekker hahah

Azarius vaporizers and accessories
Laden...