raar geurtje

mattskovic

Wijs gebruiker
ok mensen ik weet dat jullie me waarschijnlijk niet gaan kunnen verder helpen maar toch maar ff vragen.
heb hier een test pakje liggen maar deze heeft niet de typische pepgeur ( ik kan de geur zelfs niet omschrijven) degene van wie ik dit pakje kreeg zei me dat ie zo raar ruikt zodat het niet zo makelijk gevonden zou kunnen worden maar lijkt me bullshit omdat hij heel sterk en pennetrant ruikt.

voor de rest is het een mooi balletje goed vochtig , droogt mooi op kapt mooi geen korrels enzo maar de smaak en de geur :kots:

ps: ik weet het breng naar test centrum als je het zeker wil weten maar het dichstbijzijnde testcentrum is 200km verder :tearsofjoy:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Zoals je zegt kan ik slechts speculeren en kan je als enige zeggen uit ervaring dat praktisch dezelfde kwaliteit erg kan verschillen van geur/smaak. Zegt natuurlijk niets over wat jij hebt, maar dit kan in ieder geval. 200 km is wat ver inderdaad :)
Mischien heb je er iets aan. Btw, Ez test vast ook niet te verkrijgen in de buurt neem ik aan? Heb je in ieder geval meer zekerheid.
Greets!

mattskovic

Wijs gebruiker
volgende trip naar NL koop ik wel een paar EZ-testjes,
heb hem gister ook nog ff getest tegen me zin omdat die geur echt ranzig is :angry: normaal nooit last van bloed snuiten na een pep nachtje maar nu echt damm

alvast bedankt 25tolife :grin:

maar iemand ooit al gehoord van dat pep wordt "getransporteerd" met een geur verdoezelend middel? dat was eigenlijk me vraag :P omdat ik het een bulshit verhaal vond stel ik het dus maar :grin:

nouja, aangezien amfetamine gemaakt wordt met grondstoffen die overal met redelijk gemak zijn te verkrijgen lijkt het me sterk dat ze het nog zodanig gaan bewerken om te transporteren als het ook gewoon ter plaatse kan worden gemaakt. (dit is tenminste wat mij logisch lijkt, kant mis hebben)

en ik heb een paar weken geleden toevallig ook zo iets gehad, zo stom geweest niet te testen, en na een kleine hoeveelheid van mn pink te hebben gelikt wou ik het maar gelijk weg gooie, het was namelijk niet eens lichtelijk zuur, en de geur was sterk en verre van lekker, maar geen pep. maat van me stond erop dattie eerst een klein lijntje wou proberen. volgens hem had hij wel iets meer energie, maar dat had ook het blikje energy kunnen zijn. verder was de kleur, hoe het droogde enz. allemaal goed, alleen het was duidelijk geen pep. toen hebk het gewoon weg gegooid

Bovenaan