Raar gevoel einde avond van XTC

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door Tichor, 15 mei 2013.

OmniMind - improve your mental performance
  1. Tichor

Tichor Newbie

Hallo allemaal,

Ik ga ongeveer maandelijks naar een hardstyle/techno feestje waar ik dan XTC gebruik. Over de hele avond gebruik ik dan ongeveer 2 pillen(vaak rond de 200mg).

Eerst neem ik vaak een halve en neem dan steeds kwartjes bij. Maar ik merk de laatste tijd dat aan het einde van zoon feest ongeveer na 6 uur, ik een vreemd gevoel krijg dat ik een beetje depersonaliseer en alles een droom is.

Eén avond was het zelfs zo erg dat ik me een beetje begon af te vragen waar is was en of alles nog wel echt was. Dit gevoel duurde ongeveer de hele avond nog en om weer even te realiseren dat het wel echt was raakte ik dan even een vriend aan.

Mijn vraag is daarom: Komt dit gewoon doordat ik teveel MDMA binnen heb gekregen over de hele avond of is het iets anders?

Verder vroeg ik me af hoelang zorgt MDMA voor dat euforische gevoel op een avond dus hoelang duurt het voordat je serotonine op is? Zelf heb ik ervaren dat dit ongeveer 5 uur bij mij is.

Alvast bedankt!

2. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie

Gebruik je 2 pillen van 200mg of totaal 200mg?

Als je 200mg op een avond gebruikt zit je aan de hoge kant, als je 400mg gebruikt dan is dat gewoon echt te veel en ga je risico lopen dat je serotoninesysteem ontregeld raakt. Ik denk niet dat het aan die ene dosis ligt maar meer aan het feit dat je dit elke maand doet.

Ga je ook wel eens zonder XTC naar een feestje? En heb je deze gevoelens ook wel eens op andere momenten?

3. Tichor

Tichor Newbie

Als ik de hele avond ongeveer hard wil gaan heb ik inderdaad ongeveer 2 pillen nodig. Ik wist niet dat 200mg op een avond al aan de hoge kant was. De eerste keer dat ik XTC gebruikte (ongeveer anderhalf jaar geleden) had ik wel genoeg aan een hele pil van ongeveer 180mg. Keren daarna pakte ik al wel snel ook 2 pillen op een avond maar toen deed ik het ook om de week wat ik dus nu al een jaar absoluut niet meer doe.

Verder ga ik eigenlijk nooit zonder XTC naar feestjes toe omdat de verleiding dan toch weer te groot wordt om toch even een pilletje te gebruiken omdat dat zulke feestjes toch veel leuker maakt. Vandaar dat ik met me zelf heb afgesproken het alleen nog met feestjes te gebruiken eens per maand of 2 maand en verder nooit meer tijdens het uitgaan te gebruiken.

Ik was afgelopen koninginnennacht wel op een hardstyle feestje waar ik niks heb gebruikt maar toen heb ik dit gevoel niet ervaren gelukkig.

4. Ybez

Ybez Experimenterende gebruiker

ben ook aan het eind van een feestje rond 6'en goed wazig en als je uit die scene stapt van harde muziek en xtc ( uit de disco etc dus) heb ik ook welleens dat ik me verbaas over de buitenwereld enzo maar nooit zo erg dat ik niet meer weet waar ik ben enzo... denk dat je er iets heftiger op reageert + natuurlijk slaapgebrek...

5. BrokenWings

BrokenWings Newbie

Ik heb dat ook al wel eens gehad . Dan ben je volgens mij gewoon net iets te ver , iets minder nemen lijkt mij de boodschap .... de xtc van tegenwoordig is ook vrij sterk spul ! Vroeger kon ik 1 pil in 1 keer wegduwen , als ik dat nu doe trip ik ! Waanzinnig , net of ik droom . Identiek . Even een lijntje coke en ik was weer terug op aarde ....

Laden...
Vergelijkbare Topics - Raar gevoel einde
  1. Broccoli
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    956
  2. lotske1984-
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    1.102