Raar voelen na coke

oranjezee

Newbie
Hoi allemaal,
ik ben nieuw hier als lid maar lees al echt vele jaren mee eigenlijk veel nuttige dingen uit dit forum kunnen halen. Het zit zo ik heb een ongeluk gehad in het verkeer. Ga hier niet te specifiek op in. Maar functioneren op studie lukte niet echt meer door hersenschudding. Hierdoor afgelopen week veel gedronken en combi coke vaak denk 5x deze week en afgelopen drie dagen sowieso. Leuk weekend gehad verder hoor maar toen ik vandaag wakker werd rond 1, had vannacht een huisfeest. Raar gevoel gordijnen dichthouden, overgeven maar niets gegeten dus kwam ook niets uit. Geen eetlust geen motivatie behalve youtube filmpjes kijken. Niet naar buiten willen. Toch naar de supermarkt gegaan voelde me heel vreemd op straat. Ook in de supermarkt, paranoia schichtig gevoel. Dan denk ik wel bij mezelf ja niemand let op mij maar wel het gevoel hebben dus. Beetje angstig zit niet perse in mij. Mijn vraag is heeft dit met mijn levenstijl van afgelopen week te maken en hoe lang gaat dit duren iemand ervaring mee?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Zal zeker aan de levensstijl liggen. Doe het komende dagen wat gezonder aan. Eet gezond. Slaap op tijd en genoeg. Gun je lichaam wat rust maar zorg ook voor beweging. Je zal je snel terug wat beter voelen.

Rebell

Wijs gebruiker
Test je coke! Er word zoveel troep verkocht! In Amsterdam is het nog vaak 70,% of zelfs 80% Maar in Apeldoorn zelfs 20% gehad. Voor de rest zat er echt alleen maar troep in!
Dus het ligt echt aan de plaats waar je het koopt..

oranjezee

Newbie
Ik woon in amsterdam het was goede coke heb genoeg keuze dit is de beste op het moment. Dat het goede coke is betekent niet dat het alsnog slechte uitwerking heeft als je het te vaak gebruikt. Of misbruikt. Het leek voor mij een subtiele drug, maar heb inmiddels veel nare kanten ervan gelezen. Ik stop er voor een tijdje mee sowieso volgend weekend. Ik voel me inmiddels wat beter door wat bier, maar als ik benzos had dan had dat ook zn werk gedaan. Ik vind coke nog te lekker om het helemaal uit mn leven te bannen maar dit is een nare kant die ik heb mogen ervaren als je het misbruikt. Slaapritme is idd niet goed heb motorongeluk gehad zonder moterkleding (i know dom) wel helm maar de klap was hard. Ik wil sporten deed ik altijd kan ik niet dus drugs en alcohol. Ik ga het deze week anders aanpakken. Thanks voor de reacties van beiden!

Rebell

Wijs gebruiker
En het lijkt je een goed idee om nu je vervelende gevoel met alcohol te gaan bestrijden?

Ik ben het eens met Psychedelibee na een motor ongeluk hou je rustig!
Neem eerder een ibuprofen of een diazepam.
Goed eten. Knap jezelf op. Drugs kan altijd nog wel. Gezondheid gaat voor.

Techneut

Bewuste gebruiker
Wat jij beschrijft is hoe ik mij standaard voel na een avondje/nacht aan de coke.. Voor mij ook een grote reden om het gebruik zo beperkt mogelijk te houden.

oranjezee

Newbie
Inmiddels ging het vandaag iets beter, maar nog steeds een gespannen gevoel en het gevoel alsof ik vervreemd was van de wereld. Alles ging langs me heen en voelde me niet in me eigen lichaam en mezelf. Afgeflakt maar toch redelijk depri. Ik heb maar wat diazepam besteld want stond in de supermarkt letterlijk te zweten. Voel me nu veel relaxeder. Heb goed gegeten en gezond, wat ook zeker hielp. Ik ga zo slapen bedankt voor de antwoorden. En nee het is niet slim om het met alcohol op te lossen want op een of andere manier voelde ik me op het moment iets beter maar eigenlijk nog steeds niet heel gezond/goed. Het dempt je gewoon. Ja ik zoek altijd oplossingen om me beter te voelen en alcohol is vrij goedkoop en makkelijk te halen. Maar ook een nasty drug eigenlijk. Ga nu lekker op tijd slapen. Voor Techneut, ik heb even goed nagedacht en heb 6x coke gebruikt in 7 dagen. Dus ik denk dat ik een beetje door ben geslagen. Laat die zooi nu ff liggen. Als ik drink en me maten halen of gebruiken dan kan ik geen nee zeggen. Maar voelt een beetje als een sluipmoordenaar. Door mn ongeluk ben ik natuurlijk een beetje somberder dan normaal. Kan wel zeggen dat ik een prima week heb gehad en me goed heb gevoeld, maar dat hield zondag echt op. Ik laat die zooi even staan. Mn bank kan het ook niet echt aan als student. Nou is diazepam ook geen oplossing maar voor 1 dagje 40mg nu en doet me eigenlijk veel beter dan het dronken zijn. Morgen begint mn week weer. Bedankt voor de antwoorden en ben blij voor de herkenning. Coke kan je dus nasty paranoia maken bij overuse..

oranjezee

Newbie
Begrijp dat het dom is, ik denk dat het een reactie is op het feit wat er is gebeurd. Ik kan niet zo goed met tegenslagen omgaan. Het ongeluk was niet mijn schuld dus krijg geld uitgekeerd. Feit is wel dat de motor waar ik "verliefd" op was total loss is verklaard. Hij was vrij uniek en zeldzaam en denk dat in combinatie met het feit dat ik niet meer de dingen kon doen zoals concentreren, zowel op studie als op bijvoorbeeld gamen wat ik erg leuk vind om te toen als in lichamelijk niet meer naar de sportschool kon. Een andere vlucht zocht? I guess. Niet slim nee en ik heb gemerkt dat het me niet beter doet voelen. Voel me inmiddels al wat beter onder de mensen concentreren lukt ook steeds beter. Coke zal ik even niet meer aanraken.

Bovenaan