• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

raarste en lamlendigste xtc trip

Eury

Experimenterende gebruiker
Ik wil effe me verhaal vertellen, en weten hoe jullie er over nadenken want sjees, na dit avondje had ik echt het idee dat dit de meeste raarste tillies zijn die ik ooit heb gehad. En ik heb er toch al een geruime hoeveelheid gevreten!

Ik ben 2/3 weken geleden lekker uit geweest. Beetje met vrienden en vriendinnen house. Een vriendin van mij had 2 voor mij geregelt. Ik dus bij aankomst [rond half 12] meteen na de wc en rond 11:45 had ik er 1 genomen. jammer genoeg heb ik niet goed gekeken na wat het waren maja...

Wij gaan met zun alle effe lekker house. Iedereen die had meegedaan, dat betekent een stuk of 12 man, stonden rond 12:30/12:45 allemaal strak na hun zeggen. ik voelde totaal niks.

rond 01:15 meer dan een uur later van innamen stond ik op de dansvloer beetje los te gaan op de muziek. opeens begin ik wat te voelen...

Ik sta op de dansvloer opeens stil...En ik geef me toch een diepe geeuw! ik was zo ellendig moe op dat moment. het leek wel of dat ik spacecake had gegeten en die net klapte!
dus ik zwaar chagerijnig [ en moe ] weer effe na de wc rond 01:30 en weer een tillie nemen. dit is dus al 2 uur later na 1ste innamen!

ik ga dus terug na me vrienden en ik zie een aantal mensen die geslikt hadden een beetje zitten ook moe en ellendig. een vriend van me vraagt op dat moment of dat ik effe mee ga na het toilet, effe rust...
water in me gezicht gooien , afdrogen
het is nu al 2 uur en halfuur geleden na 1ste innamen.

Ik loop weg van de wc, 2 stappen voor de ingang van de zalen
dreun door me lichaam
ogen stijf open
geen gevoel meer in me lichaam
en ik sta stil, kijk terug na me collega en hij zegt "wat... heb jij op dude?"

ik moet zeggen. ik vond dit echt raarre tillies want ik stond opeens te stuiteren en in me lichaam gierde en brulde ik. ik zweette me totaal kapot [ kan iemand me verklaren hoe dit komt? want dit is al me 3de x dat ik heelmaal bezweet raak en net lijk alsof ik in de sauna ben geweest]
maar heb maar 1 uurtje echt los kunnen gaan op deze dingen, en verder was ik de hele avond weer normaal, geen gevoel in me lichaam. terwijl iedereen op de terugweg moe en lamlendig waren was ik nog best actief en the day after geen enkel last gehad van brakheid terwijl ik maar 3/4 uurtjes heb geslapen.

1 ding weet ik wel, ik bestel nooit meer bij diegene want al hoewel de piek super vet was. ik vond het verder geen bal aan :rolleyes:

mensen die me kunnen verklaren hoe het komt dat die tillies zo laat klapte dan normaal ik bedoel, 2 en halfuur is niet echt normaal? andere mensen nog iets soortgelijks meegemaakt?

Nathaniel

Wijs gebruiker
overschatting,onderschatting

van jezelf, van de pillen

verschillende volgordes,verschillende relativiteit

ken jezelf,gebruik verantwoordelijk

(sorry voor t arro toontje,ik heb alcohol op)

sjah kan gebeuren..heb t zelf ook wel meegemaakt...intense luiheid lijkt een pre-fase,van een heftige ervaring..op welke drug dan ook

verder kom ik ff niet opt moment..

maar beter 1 comment op t forum,dan 10 in de media lijkt me zo :wink:

love,
little old me

Eury

Experimenterende gebruiker
toch beter laten testen die handel,
gelukkig heb ik een aantal goeie knallers gevonden dus als ik weer ga snoepen ga ik er wel denk een reportje van maken :hearteyes:

(L)snoepen

Valentijntje

Bewuste gebruiker
idd je spul laten testen..

en je verliest zoiezo veel vocht als je xtc op hebt, dus nu het in 1x insloeg is je vochtverlies ook omhoog gestegen..

gewoon goed blijven drinken (water, geen alcohol)

:wave:

pretender

Belezen gebruiker
begint langzamerhand een cliche te worden maar goed..

testen, testen en nou eens testen!!

never take unknown pills!!

caoi

Bovenaan