Rare e-mail van "verdwenen" vendor

ATGC

Bewuste gebruiker
Een aantal weken geleden bemerkte ik dat een Nederlandse RC vendor er niet meer was, domeinnaam gaf een default hosting pagina.

Nu krijf ik een e-mail met de volgende tekst (alle referenties naar de vendor verwijderd)

Als je deze mail hebt ontvangen let er dan op dat er allerlei tracking in de links zit.

Beste, (English version scroll down below),

We bieden hierbij onze excuses aan voor deze e-mail (hier kunt u gelijk uitschrijven xxxxxxx.Tevens bieden wij u onze welgemeende excuses aan dat we een tijdje weg zonder duidelijk bericht weg zijn geweest met xxx Het is allemaal gekomen omdat een lid van ons team - na een relatief kort ziekbed - in onze armen gestorven is aan kanker.

We waren en zijn hier erg door aangedaan.

Door deze verschrikkelijke gebeurtenis hadden we ook even helemaal geen energie om te werken. We zouden ook te veel fouten hebben gemaakt, en dat is te gevaarlijk met wat wij doen.

Wellicht hebben sommigen van jullie al gezien dat we de oude website ook al enigszins veranderd hadden.

De oude website is zoals velen al gezien hadden, nu echt volledig opgedoekt. We hebben een nieuwe website opgetuigd, namelijk
xxx De naamswijziging is ook ingegeven doordat we op termijn ook vooral stoffen willen verkopen voor onderzoek naar verschillende soorten kanker.

En onze corrupte minister (die in de zak zit bij grootpharma en alcoholconglomeraten) Grappenhaus in Nederland nu echt werk ervan wil gaan maken om een volledig groepsstoffenverbod in te voeren. Zo kan hij direct je persoonlijke vrijheid en keuze inperken. Daardoor verkracht hij als het ware je integriteit van je eigen wil en lichaam.

Wij raden jullie dan ook aan, om voorlopig al voorzichtig een voorraadje aan te gaan leggen. Om in ieder geval een potje met geld, aangezien na het verbod een hoop niet meer verkrijgbaar of veel duurder zal zijn.

Ik vind het eerlijk gezegd nogal een rare e-mail. Men pretendeert een soort wereldverbeteraars te zijn met zogenaamde intenties om medicijnen tegen kanker te verkopen en te roepen dat Grapperhaus onze lichamelijke integriteit "verkracht". Ook is het taalgebruik vreemd (oa "grootpharma").

Ik twijfel eerlijk gezegd een beetje of dit een poging tot informatie vissen of een simpele "laatste cashpoging" is. Meer mensen die deze e-mail hebben ontvangen?

inner_search

Badass junkie
Hij is legit.
Toen de originele nog bestond verkochten ze ook die "kanker medicijnen" , nu verschepen ze niet meer naar België maar enkel binnen nl.
Heb gisteren nog met ze gemaild.

Als je deze mail hebt ontvangen let er dan op dat er allerlei tracking in de links zit.
Waar dan ?
Als je iets besteld bij een andere vendor of webwinkel geef je toch ook je adres en naam op (al dan niet echt..).

:handwaving2:

Edit*
Je had best wel de foto van die man er uit kunnen knippen imo..

psycel

Belezen gebruiker
Tripreporter
Een aantal weken geleden bemerkte ik dat een Nederlandse RC vendor er niet meer was, domeinnaam gaf een default hosting pagina.

Nu krijf ik een e-mail met de volgende tekst (alle referenties naar de vendor verwijderd)

Ik vind het eerlijk gezegd nogal een rare e-mail. Men pretendeert een soort wereldverbeteraars te zijn met zogenaamde intenties om medicijnen tegen kanker te verkopen en te roepen dat Grapperhaus onze lichamelijke integriteit "verkracht". Ook is het taalgebruik vreemd (oa "grootpharma").

Ik twijfel eerlijk gezegd een beetje of dit een poging tot informatie vissen of een simpele "laatste cashpoging" is. Meer mensen die deze e-mail hebben ontvangen?

Één ding weet ik vrijwel zeker; de gene die deze mail in elkaar geflopt heeft aardig wat tripjes achter de rug.

cupasoup.jpg

:grin:

• Like
Waarderingen: ATGC

ATGC

Bewuste gebruiker
Hij is legit.
Toen de originele nog bestond verkochten ze ook die "kanker medicijnen" , nu verschepen ze niet meer naar België maar enkel binnen nl.
Heb gisteren nog met ze gemaild.

Waar dan ?
Als je iets besteld bij een andere vendor of webwinkel geef je toch ook je adres en naam op (al dan niet echt..).

:handwaving2:

Edit*
Je had best wel de foto van die man er uit kunnen knippen imo..

Waar ik op doel is dat aan allerlei links tracking is gehangen, dat vind ik verdacht. Dat het aan een unsuscribe link hangt OK, maar aan allerlei andere links?

Verder, "legit", de voorganger had een stuk meer nuchtere benadering, geen dramatische meuk als dit. Daar ook nooit "medicijnen" tegen kanker gezien. Zou dat ook voldoende vinden om een toko links te laten liggen. RC verkopers zijn geen oncologen.

Die foto is trouwens van Grapperhaus, voel je je schuldig door zijn strenge blik? 😁

Één ding weet ik vrijwel zeker; de gene die deze mail in elkaar geflopt heeft aardig wat tripjes achter de rug.

Ik vroeg me na het lezen van de mail af: welke onbekende,nieuwe RC heeft deze meneer/mevrouw gerookt? 😄

Laatst bewerkt:
Bovenaan