rare ervaring!

drunkenmonkey

Experimenterende gebruiker
haaaaj :grin:

deze vakantie heb ik al redelijk veel weed opgerookt.Maar deze keer was toch bijzonder!!!
Rond de middag nam ik een eerste jointje(weed & tabak , niet puur) , viel nog mee & was licht stoned.
Paar uur later besloot ik een pijpje te gebruiken ,eerst combi van weed & tabak.-> Chiller than before.Maar het pijpje werd steeds opgevuld wat komt op ongeveer 3pijpjes puur weed kort na elkaar.Stoned was ik toen al , maar wat later kwam er ook nog drank bij & begon de realshit..
Ik viel van me stoel, dan hebben ze me ergens anders gelegd op de grond..Ik was gewoon niet meer in staat in volzinnen te praten ..ik gebruikte lichaamstaal ,uit pure luiheid , ik weet het niet meer , maar raar was het :wink: ... & ik kon dus niet meer lopen , alles draaide rond me heen , echt draaien , niet traag , snel ... zeer snel.
Een leuke ervaring , maar wel angstaanjagend voor de mensen rond me heen toen :mrgreen:

Kan iemand dit verklaren?Ik heb btw add(neem geen pillen in de vakantie) & neem pillen tegen de allergie.

groeten,! :wave:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Met die pillen van je heeft het waarschijnlijk niks te maken. Maar het is volkomen normaal. :)

Als ik teveel THC tot me neem en daarbij ga drinken dan gaat bij mij ook alles heel snel draaien. Mijn motoriek is dan naar de klote, mijn communicatieve vaardigheden zijn dan nergens te bekennen en het enige wat ik dan nog kan is kotsen en kreunen in een hoekje van de kamer.

Voor mij minder leuke ervaring dus. :P

Maar dan heb ik het echt over belachelijke hoeveelheden THC. Dat je bijvoorbeeld 4 gram wiet op eet. En daarbij misschien 3 biertjes drinkt.

Heb het zelfs een keer zo erg gehad dat er bloed bij mijn kots zat. Heb sinds dien mijn lesje wel geleerd en te veel THC binnenkrijgen is iets wat ik nooit meer wil. Ik eet ook nooit space cake die ik niet zelf gemaakt heb.

drunkenmonkey

Dat vergat ik te zeggen ja!Ik ben beginnen kotsen ;s
Maar dat kwam omdat er mensen op mijn buik zaten om te kijken hoe ik was -_- ( toen ging het sneller dan verwacht ..)

Maar je hebt gelijk , alles wat je zegt had ik ook.volgende keer minder dachtik & de dag erna had ik het idd niet meer met een kleinere hoeveelheid!:wink:

drunkenmonkey

ik weet niet of dit hier hoort, dus is het een gewone aanvulling op deze thread :

vandaag nam ik een gewoon sigaretje , zelf gerold met tigra

de filter was wel niet zo super maar er kwam tog geen tabak in mijn mond dus ..
Maar kijk : op het einde deed ik dat trucje van je handen toevouwen zodat je een grote teug kan nemen .
na die grote teug , begon ik helemaal te draaien & had ik geen zin meer in die sigaret :openmouth:
echt raar, ofwel zat er perongeluk een beetje weed in mijn tabak, ofwel ben ik ubergevoelig ?
ik heb al meerdere keren gerookt , dus een echte beginner ben ik niet :confused:

cropp

Badass junkie
wat ik van je begrijp is dat je gewoon out gegaan bent nadat je heel veel geblowt hebt...

toch niet zo vreemd?

overkomt de beste...

Bovenaan