Rare ervaring

dozy1337

Newbie
Heey,

eerste post hier :)

Ik gebruik nu ongeveer een jaartje coke en dan denk 2 x in de maand op feestjes, ook slechtere tijden gehad maar nooit doordeweeks ofzo.

Ik had een halve gram bij me standaard dealer gehaald en was aan het drinken met wat vrienden al snel merkte ik dat de coke er lekker in ging en dat ik het niet ging redden met een halve vandaar nog wat meer gehaald bij een andere dealer. ik vond het er wat raar uitzien er zaten een beetje kristallen in en proefde een beetje scherp aan.

Eenmaal op het feestje sprak een bewaker mij aan, "kom maar even mee" zei hij dus ik vroeg gelijk wat ik gedaan had maar hij reageerde niet. Hij keek naar zijn collega, een beetje zovan is dit hem? Zijn collega knikte nee en ik kon gaan

Vanaf dat moment heb ik niet meer gebruikt en ik heb de hele avond het gevoel gehad alsof alle security naar mij keek constant. Ik kon nergens heen of zei volgden mij.

heb zo'n ervaring nog nooit meegemaakt misschien jullie?

Fool

Badass junkie
Klinkt mij in de oren als een gevalletje 'ertussenuit gekomen'. Ze zullen wel iets gemerkt hebben van gedeal en jou daarbij geassocieerd hebben. Het feit dat je zo para bent zal wel te maken hebben gehad met de effecten van de cocaine(en een deels natuurlijk met je persoonlijkheid).

Wees maar blij dat ze je niet gingen fouilleren. :wink:

Bovenaan