rare ghb ervaring

Knikker

Newbie
Ik heb gister teveel ghb gepakt later in de avond en ben toen in me kamer knock gegaan ik kwam ongeveer na anderhalf uur weer bij.
Toen gebeurde er iets raars want ik dacht zekers te weten dat ik in de huiskamer was terwijl ik gewoon op me bed lag in de slaapkamer. Ik zou ook zweren dat ik naar beneden ben gelopen en drinken heb gepakt en in de bank in slaap ben gevallen. Daarna werd ik wakker en ben toen opgestaan en dacht dat ik in de bank in slaap was gevallen.
Heb ongeveer 10 minuten in me kamer gelopen op zoek naar de deur van de woonkamer en uiteindelijk trok ik me gordijnen open en kwam ik er pas achter dat ik in me slaapkamer was.
Het was trouwens wel helemaal donker in me kamer want had het licht uitgedaan.
Ik was ook gewoon helemaal vergeten op welke school ik zat en wat ik allemaal heb gedaan in me leven .De volgende ochtend werd ik wakker en kon ik me alles weer herinneren .

Iemand enig idee hoe dit kan van ghb?

K.nurft

Experimenterende gebruiker
Dit heb ik ook weleens meegemaakt, door onder invloed in slaap te vallen. Wakker worden in een ander bed of wakker worden, rond gaan lopen en je dan in 1x realiseren dat je droomt. Vervolgens kun je raarste dingen uithalen zoals vliegen bijvoorbeeld :hearteyes: en vaak word je daarna echt wakker.Dit zijn lucide dromen en dit kun je trainen. Het heeft ermee te maken dat ghb rommelt met je REM-slaapcyclus maar het fijne weet ik er ff niet van :wink:

milfhunter

K.nurft zei:
Dit heb ik ook weleens meegemaakt, door onder invloed in slaap te vallen. Wakker worden in een ander bed of wakker worden, rond gaan lopen en je dan in 1x realiseren dat je droomt. Vervolgens kun je raarste dingen uithalen zoals vliegen bijvoorbeeld :hearteyes: en vaak word je daarna echt wakker.Dit zijn lucide dromen en dit kun je trainen. Het heeft ermee te maken dat ghb rommelt met je REM-slaapcyclus maar het fijne weet ik er ff niet van :wink:

Ik heb ook al eens zo'n lucide droom gehad, ik vond het wel tof maar nu ik erover nadenk vond ik het best griezelig.
Stel dat je uit die lucide droom wilt komen maar dat lukt niet...
Dan zit je gevangen in je dromen. Creepy, niet?

Flugeltje

Wijs gebruiker
Als je dan nog leuk droomt is er allemaal niets aan de hand, wanneer je slecht droomt kan dit echt dood beangstigend zijn

K.nurft

Hier staat alles over lucide dromen:
http://www.ld4all.com/nl/forum/
Het komt erop neer dat je na veel oefenen uiteindelijk de controle krijgt in je dromen en dat is in principe gratis trippen, beangstigende dingen verander je dan gewoon in wat je wilt

Wat ik ook weleens door (teveel) ghb en mdma heb gehad zijn slaapverlammingen, dat is in het begin echt extreem beangstigend. Nu alleen nog maar irritant eigelijk

Bovenaan