Rare truffels trip (kaakschaatsen etc), is dit normaal?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Spaceneus

Newbie
Wanneer: 19 Juni
Met wie: 4 vrienden
Wat: Truffels Tampanensis 10 gram
Waar: Bij mij thuis

Ieder begon met ongeveer 10 gram truffels en ik dus ook, een uurtje of half 10.
Ik had een uur van te voren nog iets kleins gegeten omdat ik met mijn moeder avond at, daarvoor had ik al lang niet gegeten.

Een kwartier na inname begonnen ze te blowen en ik deed mee.
Na een halfuur voelde we met z'n alle dat het begon te inwerken, en na een uur voelde ik het helemaal.
Toen ik hem begon te voelen ging ik ook gelijk snoeihard, terwijl de andere niet zoveel voelde terwijl ze evenveel op hadden.
Het is wel zo dat mijn vrienden ervaren blowers zijn en ik dat eigenlijk nooit doe, dus misschien ligt het daar aan maar goed.
Ik kreeg hele grote pupillen en op een gegeven moment begon ik te kaakschaatsen, is dit normaal bij truffels?
Ik had namelijk totaal niet verwacht dat dat überhaupt kon gaan gebeuren met truffels.

Ik had een beetje het xtc gevoel, dat blije gevoel. Ik zag de kamer ook een beetje bewegen en met name de details zag ik bewegen (bijvoorbeeld stoelpoten, posters etc)
Ook zag ik alles een beetje wazig sloom bewegen, wat ik wel een fijn gevoel vond.
Ook de tijd ging sloom, wat ik ook erg fijn vond.
We keken tv en ik merkte dat ik kleuren erg fijn vond om te zien.
Wel werd ik op gegeven moment heel erg emotioneel, dit heb ik met xtc gebruik ook.
Omdat ik zo emotioneel werd ging ik mijn vrienden ( waarmee ik ruzie heb/had) appen en ik ging mijn ex ook appen.
Dit is natuurlijk alles behalve verstandig tijdens een trip en naar mijn gevoel verpestte dit een beetje de trip.
Ook zat ik heel de avond met een eet obsessie, omdat ik natuurlijk al een lange tijd niet had gegeten ( alleen dat kleine hapje een uur voor inname truffels)
Ik had erg veel honger maar ik had het gevoel alsof ik niks naar binnen kwam en dit had ik de gehele trip, iemand misschien tips hiervoor voor een volgende trip?
Ik ging niet hallucineren wat ik wel had verwacht.
Na 2 a 3 uur werd ik nuchter, wat ik ook niet had verwacht want ik had verwacht dat de trip langer zou duren.
Op gegeven moment kreeg ik ook hoofdpijn en buikpijn, ik denk dat dit komt doordat ik en veel op mijn telefoon zat en ik al lang niks had gegeten.

Dit was pas mijn 2e truffels trip en ik had eigenlijk iets totaal anders verwacht. (mijn 1e x truffels had ik 7gr op en voelde ik me een beetje stoned, meer niet)
Ik vond het een beetje vergelijkbaar met een 2cb trip, meerdere mensen die dit ook vinden?
dat de trip niet zo ging zoals ik had verwacht kan natuurlijk meerdere redenen hebben.
-stress doordat mijn moeder gewoon thuis was
-te veel op mijn telefoon gezeten tijdens de trip
-verkeerde mensen om mij heen, 1 vriend kendde ik heel goed alleen de rest niet (waren vrienden van die vriend)
-blowen na inname truffels
-vrienden / ex appen tijdens trip
-de eet obsessie

Iemand met tips of iemand die iets herkent? ik hoor het graag!

Ganggang💯

Badass junkie
Klinkt als een typische truffeltrip opzich. Dat je niet veel visuals had komt doordat je een relatief lage dosis hebt genomen. En de vorige keer had je 7 gram en nu 10. Ook niet een heel groot verschil.

stress doordat mijn moeder gewoon thuis was
-te veel op mijn telefoon gezeten tijdens de trip
-verkeerde mensen om mij heen, 1 vriend kendde ik heel goed alleen de rest niet (waren vrienden van die vriend)
-blowen na inname truffels
-vrienden / ex appen tijdens trip
-de eet obsessie
Dit soort dingen hebben ERG VEEL invloed op je trip.

- Blowen bij inname zou ik zeker niet doen, pas als je over de piek bent. Anders kan je sneller paranoïde gevoelens krijgen.
- Nooit trippen met mensen die je niet kent, alleen met mensen die je vertrouwt.
- Telefoon uitzetten
- Ex appen is sowieso al niet handig en helemaal niet als je helemaal in een space zit
- Waarom neem je truffels als je moeder er is en ze het niet mag weten?

Je hebt dus eigenlijk je eigen trip gesaboteerd door een slechte planning, setting en mindset te hebben.

Zou in het vervolg gewoon zorgen dat je een chillen vibe creëert. Dus bijvoorbeeld als je een weekend alleen thuis bent. Met leuke, goede vrienden. Niet blowen van te voren. En 3 uur voor inname niet meer eten.

KlaasVaak

Bewuste gebruiker
Klinkt als een typische truffeltrip opzich. Dat je niet veel visuals had komt doordat je een relatief lage dosis hebt genomen. En de vorige keer had je 7 gram en nu 10. Ook niet een heel groot verschil.

Dit soort dingen hebben ERG VEEL invloed op je trip.

- Blowen bij inname zou ik zeker niet doen, pas als je over de piek bent. Anders kan je sneller paranoïde gevoelens krijgen.
- Nooit trippen met mensen die je niet kent, alleen met mensen die je vertrouwt.
- Telefoon uitzetten
- Ex appen is sowieso al niet handig en helemaal niet als je helemaal in een space zit
- Waarom neem je truffels als je moeder er is en ze het niet mag weten?

Je hebt dus eigenlijk je eigen trip gesaboteerd door een slechte planning, setting en mindset te hebben.

Zou in het vervolg gewoon zorgen dat je een chillen vibe creëert. Dus bijvoorbeeld als je een weekend alleen thuis bent. Met leuke, goede vrienden. Niet blowen van te voren. En 3 uur voor inname niet meer eten.
Goede reactie, ter aanvulling: als je eenmaal tript kan je in mijn ervaring prima eten. Smaakt extra goed zelfs.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan