Rare vezelachtige structuur bij oplossen pep (report met wassen)

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

LucidLucy

Belezen gebruiker
Beste forumleden,

Mijn hulplijnen die wat meer chemische kennis hebben lieten me in de steek vandaag. Wellicht zijn er hier mensen die weten wat er met dit goedje speelt. Ja uiteraard zou het het beste zijn om het naar het Trimbos te brengen om te laten testen. Maar tegen de tijd dat het testcentrum open is, is het al op waarschijnlijk. Ik zal even mijn observaties uiteenzetten.

Speed verkregen van een redelijk betrouwbare bron die wel in wisseling zit van leveranciers. Ik heb hem op de hoogte gesteld zodat ook hij eerlijk weet wat er met z'n producten speelt. Ik neem mijn pep nog weleens rectaal in en los deze daarvoor op in water. Normaal is de oplosbaarheid zeer goed. Zo niet bij deze pep. Als ik het oplos, lost een deel op en lijken daarna een vezelachtige substantie achter te blijven. Het deed me eerst denken aan glasvezel of polyester vezel. Niet best dus...

Als ik veel water toevoeg en het verwarm lost de boel uiteindelijk wel volledig op. Geen polyester of glasvezel dus. Wat research op internet wijst uit (van een aantal wetenschappelijke studies, ik heb ze niet bijgehouden helaas) dat dit mogelijk kan komen door de manier van produceren. Wat ik tegenkwam is dat er dan wel meer grondstoffen gebruikt lijken te worden voor meth dan voor amfetaminesulfaat. Details zullen we maar niet op ingaan. Deze discussie is al op het randje van wat op het forum mag. (correct me if I'm wrong, ik wil hier niet ingaan op produceren enkel nog het wassen ervan).

Allereerst een filmpje van de vezelachtige substantie die ik bedoel:

Ik had nog droge pep en deze vloeistof. Ik heb de vloeistof weer ingedampt, maar ik vermoed dat deze vervuild is geraakt met nog wat restjes van pyro's. De kleur is in elk geval licht bruin uitgeslagen. Ik heb dus een wash gedaan in twee batches; 'de vervuilde batch' (de bruinkleurige, die eerst in water opgelost is en weer ingedampt) en de 'schone batch'. Gewoon de pep, nat aangekocht en vervolgens gedroogd.

Ik moet er even bij vermelden dat ik niet heel veel aceton in huis had, dus het is niet m'n beste wash. Maar ik heb het een paar keer overgoten met aceton, zou voldoende moeten zijn. Zie hier de aantekeningen.

IMG_20210725_224323.jpgIMG_20210725_224312.jpg

Uiteindelijke resultaat:
Bij de schone batch had ik iets minder verliezen. Ik heb de verliezen grofweg geschat. Hier tussen 12,2% en 13,3% weg gewassen.
bij de vervuilde batch was het verschil flink heftiger, maar het kan zijn dat ik hier de verliezen wat heb onderschat. Ik heb ze iets ruimer genomen. Dan nog tussen 34,6% en 40,2% weggewassen.

De vervuilde variant na het wassen (Links) -------- De schone variant na het wassen (rechts)

IMG_20210725_223300.jpgDe schone variant na het wassen

Als ik kijk naar de eindresultaten is er sowieso onvoldoende aceton gebruikt. Anders zou ik een meer fluffy eindproduct hebben.

Welnu mijn vraag aan jullie... wat kan dat zijn die rare vezelachtige structuur?

Ik heb nog even gekeken naar de oplosbaarheid van amfetamine, maar hangt nogal af van of het sulfaat, HCL of misschien wel een andere vorm is. Volgens mij komt sulfaat hier het meeste voor. Het kan in elk geval zeker verschillen avn 1.74mg/ml t/m ±30mg/ml bij kamertemperatuur.

Wat ik zo gauw kon vinden is dat de oplosbaarheid van caffeïne 16 tot 22 mg/ml is bij kamertemperatuur. Ik denk niet dat we hiermee te maken hebben.

Misschien dat het iets van Kinine kan zijn of een vezelachtige substantie, maar het lost uiteindelijk met veel water en wat warmte wel op, dan zou het hooguit een soort cellulose zijn wat ik kan bedenken.

Levamisole, nog zo'n bekend versnijdingsmiddel. 1.44mg/ml in water bij kamertemperatuur, een kanshebber dus. Oplosbaarheid in aceton is slechts 'slightly'. Er is een onderzoek te vinden, maar dan moet ik de paper aanvragen. Ik heb dus geen getallen heaas. Maar dat zou betekenen dat de levamisole niet makkelijk weggewassen wordt. Zeker niet als je een beperkte hoeveelheid aceton hebt gebruikt.

Ik heb nog geen gewassen pep opgelost in water, dus weet nog niet wat het nu doet. Zal ik zo nog eens proberen.

Als iemand input heeft, of weet waar het aan kan liggen; brand los! Ik ben benieuwd of iemand dit al eerder is tegengekomen.

"Het verschil tussen hobbyisme en wetenschap is het feit dat je bij wetenschap alles opschrijft."

EDIT: wat een geklooi om die foto's netjes naast elkaar te krijgen. Hopelijk ziet het er op mobiel ook een beetje doenbaar uit.

EDIT 2: Ik heb, gewoon omdat het kan, een heel klein beetje pep op folie verdampt. Het werkte, leek te smelten en verdampen, verbrandde wel snel en liet best wat zwart residu achter. Meth zal het niet zijn in elk geval.

Laatst bewerkt:

MvRR2020

Belezen gebruiker
Ten eerste, op mobiel ziet het er top uit.
Heb je het nat of droog gekocht? Het lijkt onderand wel een soort papier vezel of iets dergelijks in het filmpje?

Flualhamdulillam

Badass junkie
Super mooi topic! Ik heb zelf nog nooit speed gewassen dus kan je niet heel ver helpen helaas.
Maar, het eerste wat in me opkwam was, wat je al zei, cellulose! Het lijkt sprekend op doorweekt toiletpapier, wat bestaat uit natte cellulose vezels wat zich vormt tot een soort drap overeenkomend met wat je kunt zien op je video. Het is alleen verboden op dit forum om te speculeren over de inhoud van je poeder, dus ik weet eerlijk gezegd niet of dit daar onder valt! We horen het anders snel wel 🙂

Het tweede waar ik echter aan dacht, is de vorming van een soort gel-emulsie. Waaruit deze dan zou bestaan, kan ik je niet vertellen… Deze gel kan namelijk enigszins lijken op zo’n zelfde drapje, maar bestaat niet uit vezels… Ik houd dit topic in de gaten, ben benieuwd!

Hardcore_frk

Badass junkie
Beste forumleden,

Mijn hulplijnen die wat meer chemische kennis hebben lieten me in de steek vandaag. Wellicht zijn er hier mensen die weten wat er met dit goedje speelt. Ja uiteraard zou het het beste zijn om het naar het Trimbos te brengen om te laten testen. Maar tegen de tijd dat het testcentrum open is, is het al op waarschijnlijk. Ik zal even mijn observaties uiteenzetten.

Speed verkregen van een redelijk betrouwbare bron die wel in wisseling zit van leveranciers. Ik heb hem op de hoogte gesteld zodat ook hij eerlijk weet wat er met z'n producten speelt. Ik neem mijn pep nog weleens rectaal in en los deze daarvoor op in water. Normaal is de oplosbaarheid zeer goed. Zo niet bij deze pep. Als ik het oplos, lost een deel op en lijken daarna een vezelachtige substantie achter te blijven. Het deed me eerst denken aan glasvezel of polyester vezel. Niet best dus...

Als ik veel water toevoeg en het verwarm lost de boel uiteindelijk wel volledig op. Geen polyester of glasvezel dus. Wat research op internet wijst uit (van een aantal wetenschappelijke studies, ik heb ze niet bijgehouden helaas) dat dit mogelijk kan komen door de manier van produceren. Wat ik tegenkwam is dat er dan wel meer grondstoffen gebruikt lijken te worden voor meth dan voor amfetaminesulfaat. Details zullen we maar niet op ingaan. Deze discussie is al op het randje van wat op het forum mag. (correct me if I'm wrong, ik wil hier niet ingaan op produceren enkel nog het wassen ervan).

Allereerst een filmpje van de vezelachtige substantie die ik bedoel:

Ik had nog droge pep en deze vloeistof. Ik heb de vloeistof weer ingedampt, maar ik vermoed dat deze vervuild is geraakt met nog wat restjes van pyro's. De kleur is in elk geval licht bruin uitgeslagen. Ik heb dus een wash gedaan in twee batches; 'de vervuilde batch' (de bruinkleurige, die eerst in water opgelost is en weer ingedampt) en de 'schone batch'. Gewoon de pep, nat aangekocht en vervolgens gedroogd.

Ik moet er even bij vermelden dat ik niet heel veel aceton in huis had, dus het is niet m'n beste wash. Maar ik heb het een paar keer overgoten met aceton, zou voldoende moeten zijn. Zie hier de aantekeningen.

Bekijk bijlage 26604Bekijk bijlage 26605

Uiteindelijke resultaat:
Bij de schone batch had ik iets minder verliezen. Ik heb de verliezen grofweg geschat. Hier tussen 12,2% en 13,3% weg gewassen.
bij de vervuilde batch was het verschil flink heftiger, maar het kan zijn dat ik hier de verliezen wat heb onderschat. Ik heb ze iets ruimer genomen. Dan nog tussen 34,6% en 40,2% weggewassen.

De vervuilde variant na het wassen (Links) -------- De schone variant na het wassen (rechts)

Bekijk bijlage 26609Bekijk bijlage 26608

Als ik kijk naar de eindresultaten is er sowieso onvoldoende aceton gebruikt. Anders zou ik een meer fluffy eindproduct hebben.

Welnu mijn vraag aan jullie... wat kan dat zijn die rare vezelachtige structuur?

Ik heb nog even gekeken naar de oplosbaarheid van amfetamine, maar hangt nogal af van of het sulfaat, HCL of misschien wel een andere vorm is. Volgens mij komt sulfaat hier het meeste voor. Het kan in elk geval zeker verschillen avn 1.74mg/ml t/m ±30mg/ml bij kamertemperatuur.

Wat ik zo gauw kon vinden is dat de oplosbaarheid van caffeïne 16 tot 22 mg/ml is bij kamertemperatuur. Ik denk niet dat we hiermee te maken hebben.

Misschien dat het iets van Kinine kan zijn of een vezelachtige substantie, maar het lost uiteindelijk met veel water en wat warmte wel op, dan zou het hooguit een soort cellulose zijn wat ik kan bedenken.

Levamisole, nog zo'n bekend versnijdingsmiddel. 1.44mg/ml in water bij kamertemperatuur, een kanshebber dus. Oplosbaarheid in aceton is slechts 'slightly'. Er is een onderzoek te vinden, maar dan moet ik de paper aanvragen. Ik heb dus geen getallen heaas. Maar dat zou betekenen dat de levamisole niet makkelijk weggewassen wordt. Zeker niet als je een beperkte hoeveelheid aceton hebt gebruikt.

Ik heb nog geen gewassen pep opgelost in water, dus weet nog niet wat het nu doet. Zal ik zo nog eens proberen.

Als iemand input heeft, of weet waar het aan kan liggen; brand los! Ik ben benieuwd of iemand dit al eerder is tegengekomen.

"Het verschil tussen hobbyisme en wetenschap is het feit dat je bij wetenschap alles opschrijft."

EDIT: wat een geklooi om die foto's netjes naast elkaar te krijgen. Hopelijk ziet het er op mobiel ook een beetje doenbaar uit.

EDIT 2: Ik heb, gewoon omdat het kan, een heel klein beetje pep op folie verdampt. Het werkte, leek te smelten en verdampen, verbrandde wel snel en liet best wat zwart residu achter. Meth zal het niet zijn in elk geval.
Pep wordt niet versneden met moeilijke middelen als kinine of levamisol. In bijna alle gevallen betreft het cafeïne. Maar die krijg je er wel uit met een beperkte hoeveelheid aceton.

Ik verwacht dat je dealer (of zijn leverancier) er gewoon iets van mannitol of inositol bij gedaan heeft. Die stoffen lossen ook niet op in aceton en geven ook zo'n rare structuur aan poeders.

LucidLucy

Belezen gebruiker
Ten eerste, op mobiel ziet het er top uit.
Heb je het nat of droog gekocht? Het lijkt onderand wel een soort papier vezel of iets dergelijks in het filmpje?
Nat gekocht, gedroogd op een glad oppervlak op een warmtematje die normaal onder m'n cactussen staat (±24/25 °C).

Ja papiervezel, zoals...
Maar, het eerste wat in me opkwam was, wat je al zei, cellulose!
Ook al zei. Het doet me het meest denken aan een bepaalde micro cellulose vezel van een suikerbietenverwerker in Brabant.

Het is alleen verboden op dit forum om te speculeren over de inhoud van je poeder, dus ik weet eerlijk gezegd niet of dit daar onder valt!
Daar oordeel ik uiteindelijk niet over. Dat is aan de mods, mijn eigen visie is dat het op het randje is.

"speculeren" -
1) dingen bedenken die misschien waar zijn of misschien gebeuren
Voorbeeld: `Je kunt er eindeloos over speculeren, maar de tijd zal het leren.`

2(+ op) kansberekeningen maken, gegrond op bep. gegevens

Oké oké, als we de Van Dale aanhouden dan is dit misschien over het randje. (oeps)

Ik probeer me in elk geval zoveel mogelijk te baseren op de observaties die ik doe en de kennis die ik haal uit de wetenschap. Normaal zou ik ook mijn bronnen netjes vermelden, maar ik ben eigenlijk helemaal gaar voor vandaag. Je hebt pas een sluitend andwoord als je alle variabelen eruit hebt weten te krijgen. En ik verwacht niet dat dat hier gaat gebeuren. Da zou je volgens mij een (U)HPLC uit moeten voeren en toevallig heb ik die niet in mijn toolbox zitten....

Testcentrum zou het beste zijn natuurlijk. Al zag ik laatst een trustpilot review over een vendor waar iemand claimde dat er 0mg werkzame stof in z'n etizolam zat (bij Trimbos getest). Terwijl het een van de beste en meest transparante vendors op de markt is. De etizolam die ik vlak daarvoor van hun had, deed het prima. Ik heb hun eigen labresultaten op kunnen vragen en kreeg zowaar gewoon een echte spectrogram binnen. Van het bedrijf dat ze op de website vermelden die voor hun de testen uitvoert. Met een recente dagtekening erop én realistische testwaarden. De meesten sturen je een of ander datasheetje op waar geen snars van klopt, geen enkele testgegevens op vermeld staan, met een dagtekening van 8 jaar geleden. Maar ze gaan er toch wel vanuit dat niemand die testen begrijpt denk ik.
~Rant modus over de belachelijke acties van vrijwel elke vendor uit~

Trimbos ging ik in het begin van mn gebruik nog weleens heen. Maar heb een beetje weerstand gekregen toen ze mijn LSD niet wilden kwantificeren terwijl ik 2 aaneengesloten zegels had ingeleverd, een foto had meegestuurd van de print van het hele vel. Alle info gegeven uit welke regio het kwam, etc. Daarna ging de collectie RC's zo hard dat ik wel naar 3 testpunten per week kon gaan denk ik :coldsweat:

Laatst bewerkt:

LucidLucy

Belezen gebruiker
Pep wordt niet versneden met moeilijke middelen als kinine of levamisol. In bijna alle gevallen betreft het cafeïne. Maar die krijg je er wel uit met een beperkte hoeveelheid aceton.

Ik verwacht dat je dealer (of zijn leverancier) er gewoon iets van mannitol of inositol bij gedaan heeft. Die stoffen lossen ook niet op in aceton en geven ook zo'n rare structuur aan poeders.

Je eerste bewering is niet helemaal waar. Ik zou het DIMS er nog eens na op moeten zoeken. Pep wordt meestal versneden met caffeïne of innositol. Maar levamisol en kinine komt wel degelijk voor. Ook bij cocaïne. Het kán dus voorkomen, is hoogstens minder waarschijnlijk.

M'n dealer zegt het zelf niet te zijn. En ik heb best een redelijke. Ik heb hem zover gekregen om mij te zeggen dat ik eerst een NA fellow moet bellen en dan pas kijken hoe ik me voel. Als ik dan nog zo nodig drugs wil, liever bij hem dan ergens anders nog ergere baggerzooi vinden. Over het algemeen is de kwaliteit goed. Dus ik geloof 'm wel.

(ik had 'm al eens geblokkeerd, gewist, etc. hij weet van mijn situatie. Maar ik kan zijn nummer weer terugvinden via bepaalde groepen online. Zo kon ik alsnog in het diepste geheim zonder via via bij vrienden weer een terugval in schieten. Dan maar creatievere blokkades opleggen)

EDIT: Inositol is inderdaad onoplosbaar in aceton. Wel zeer goed oplosbaar in water (14g/100ml), verklaart dus nog niet waarom het zo slecht oplost in water. Smeltpunt licht boven de 200 graden Celcius. Het is hooguit 98 graden celcius geworden. dus dat is het ook niet.

Mannitol is ook erg goed oplosbaar in water (25,7g/100ml)

Dingen afstrepen lijkt al aardig te gaan though haha

Laatst bewerkt:

Hardcore_frk

Badass junkie
Je eerste bewering is niet helemaal waar. Ik zou het DIMS er nog eens na op moeten zoeken. Pep wordt meestal versneden met caffeïne of innositol. Maar levamisol en kinine komt wel degelijk voor. Ook bij cocaïne. Het kán dus voorkomen, is hoogstens minder waarschijnlijk.

M'n dealer zegt het zelf niet te zijn. En ik heb best een redelijke. Ik heb hem zover gekregen om mij te zeggen dat ik eerst een NA fellow moet bellen en dan pas kijken hoe ik me voel. Als ik dan nog zo nodig drugs wil, liever bij hem dan ergens anders nog ergere baggerzooi vinden. Over het algemeen is de kwaliteit goed. Dus ik geloof 'm wel.

(ik had 'm al eens geblokkeerd, gewist, etc. hij weet van mijn situatie. Maar ik kan zijn nummer weer terugvinden via bepaalde groepen online. Zo kon ik alsnog in het diepste geheim zonder via via bij vrienden weer een terugval in schieten. Dan maar creatievere blokkades opleggen)
Kinine en levamisol (en fenacetine) zijn hoofdzakelijk en over het algemeen specifiek aanwezig bij cocaïne. Dit wordt in het land van herkomst al toegevoegd.

Maar als je pep dan, in het zeer bijzondere geval, met levamisol versneden zou zijn, zie je dat niet terug in de structuur van het poeder. Volgens mij kinine ook niet, maar dat durf ik niet met zekerheid te beweren.

Waarom sluit je mannitol of inositol op voorhand uit? Deze zijn echt het meest voor de hand liggend, als de cafeïne er al uit is gewassen..

LucidLucy

Belezen gebruiker
Waarom sluit je mannitol of inositol op voorhand uit? Deze zijn echt het meest voor de hand liggend, als de cafeïne er al uit is gewassen..

Omdat het algehele goedje slecht water oplosbaar is. En inositol en mannitol zijn allebei zeer goed water oplosbaar. Respectievelijk lossen ze zeker 5 en 10 keer zo goed op als amfetamine sulfaat.... Ik ben gewend gewassen pep op te lossen voor rectaal gebruik. En dan gaat altijd prima. Voor het eerst dat ik iets heb wat zo slecht oplost.

Testen, observeren, uitsluiten....

We weten nog niet wat het wel is. En dat antwoord zal er waarschijnlijk ook niet komen (niet met zekerheid), maar je kan in elk geval al wat dingen afstrepen. Het is voor mij ook meer een leuke puzzel/bezigheidstherapie dan dat ik er echt iets mee ga doen :grimacing:

Ik zit wel nog steeds in m'n hoofd met een eventuele neerslagreactie. Het water is hier nogal hard, veel kalk dus. Dan zou ik eens op moeten lossen in demiwater en zien wat het verschil is. (geen idee wat er dan reageert, ik hoop nog steeds op mn hulplijn haha)

Hardcore_frk

Badass junkie
Omdat het algehele goedje slecht water oplosbaar is. En inositol en mannitol zijn allebei zeer goed water oplosbaar. Respectievelijk lossen ze zeker 5 en 10 keer zo goed op als amfetamine sulfaat.... Ik ben gewend gewassen pep op te lossen voor rectaal gebruik. En dan gaat altijd prima. Voor het eerst dat ik iets heb wat zo slecht oplost.

Testen, observeren, uitsluiten....

We weten nog niet wat het wel is. En dat antwoord zal er waarschijnlijk ook niet komen (niet met zekerheid), maar je kan in elk geval al wat dingen afstrepen. Het is voor mij ook meer een leuke puzzel/bezigheidstherapie dan dat ik er echt iets mee ga doen :grimacing:

Ik zit wel nog steeds in m'n hoofd met een eventuele neerslagreactie. Het water is hier nogal hard, veel kalk dus. Dan zou ik eens op moeten lossen in demiwater en zien wat het verschil is. (geen idee wat er dan reageert, ik hoop nog steeds op mn hulplijn haha)
Okee, daar heb je inderdaad een punt. Ik snuif mijn speed alleen en probeer het dus te allen tijde zover mogelijk uit de buurt van water te houden, haha.

Echt een lastig verhaal. Ik heb er inmiddels veel over gelezen, maar kom er niet uit. Ik dacht misschien is het nog een onderdeel uit 'Supermix', maar dat is ook cafeïne, mannitol en lactose (ook in water en ethanol oplosbaar).

Het enige wat ik nog kan bedenken is boorzuur, maar dit wordt voornamelijk gebruikt om cocaïne mee te versnijden en is ook weer oplosbaar in water en ethanol..

Krijgen we nog een testuitslag van je, of is de voorraad tegen die tijd alweer op?

Flualhamdulillam

Badass junkie
Oké oké, als we de Van Dale aanhouden dan is dit misschien over het randje. (oeps)
Ja deze situatie zal je vaker tegenkomen als je openlijk een inhoudelijke observatie wilt doen op het forum. De regel is er namelijk om een vrij logische reden, dat men niet gaat gokken hoeveel milligram MDMA er in een pil zit, puur omdat een willekeurig forumlid hetzelfde vormpje heeft… Maar die regel houdt je tegen wanneer je een oprechte vraag hebt over de samenstelling van je poeder, om ervan te leren. Uit ervaring merk ik dat dit soort discussies wel door de beugel kunnen. Vooral omdat het motief van je topic vrij duidelijk, en relatief niet ‘schadelijk’ is.

Van het bedrijf dat ze op de website vermelden die voor hun de testen uitvoert. Met een recente dagtekening erop én realistische testwaarden.
Toch zou ik hier echt mee oppassen en er niet vanuit gaan dat de informatie klopt. Al klopt het en is het een legitiem testresultaat (wat zoals je zegt bij sommige/meeste? vendors al ontbreekt), wie zegt dat het geteste poeder het middel is wat in jouw zakje zit? Geen manier om daar achter te komen. Een vendor, maakt niet uit welke, blind vertrouwen, zou ik nooit aanraden. Het is een achter de schermen een verrassend schimmige wereld (en bij sommige ook vóór de schermen, wat een afschuwelijk webdesign hebben sommige… 🤣).

Trimbos ging ik in het begin van mn gebruik nog weleens heen. Maar heb een beetje weerstand gekregen toen ze mijn LSD niet wilden kwantificeren terwijl ik 2 aaneengesloten zegels had ingeleverd, een foto had meegestuurd van de print van het hele vel. Alle info gegeven uit welke regio het kwam, etc. Daarna ging de collectie RC's zo hard dat ik wel naar 3 testpunten per week kon gaan denk ik :coldsweat:
Als ik je goed heb begrepen (ik denk het eerlijk gezegd niet), had je kunnen verwachten dat je niet geholpen zou worden. Ten eerste is het zo dat het kwantificeren van LSD zegels relatief super duur is (door een speciale techniek die toegepast moet worden). Daarom wordt het heel weinig gedaan, tenzij je aangeeft dat je na inname onwenselijke en onverwachte effecten ervaarde. Daarnaast moeten testinstanties actief voorkomen dat ze testen uitvoeren voor andere partijen dan consumenten (zoals drugs fabrikanten of drugsdealers). Je zegt een foto te hebben gestuurd van het hele vel, hiermee kan makkelijk de suggestie worden gewekt dat je in het bezit bent van het hele vel LSD zegels. Je wordt zo ook niet geholpen als je bij een test centrum aankomt met een zak van 500 XTC-pillen.

LucidLucy

Belezen gebruiker
Okee, daar heb je inderdaad een punt.
En hier trek ik de lijn!

Nee geintje...
Krijgen we nog een testuitslag van je, of is de voorraad tegen die tijd alweer op?
Nee het is al ver op. Was niet zo heel veel in eerste instantie. Overigens lost het na het wassen nog niet veel beter op Dus het lijkt of door een apart productieproces te komen. Of een versnijdingsmiddel wat ook in aceton niet oplost.
Anyway, het was een interessante zoektocht. M'n hulplijn lijkt me te negeren helaas. En testen gaat m niet worden. Dan moet je 150mg inleveren dacht ik? Dat red ik niet eens meer.
Uit ervaring merk ik dat dit soort discussies wel door de beugel kunnen. Vooral omdat het motief van je topic vrij duidelijk, en relatief niet ‘schadelijk’ is.
Mooi, dan kwam dat in elk geval over op de lezer. Ja gokken hoeveel mg er in je soortgelijke pilletje zit is inderdaad alles behalve harm reduction. Maar daarnaast ging dit al bijna richting speculeren over het productieproces en dat is ook niet de bedoeling volgens mij. Gelukkig kunnen we binnen deze grenzen redelijk vrij spreken.
Toch zou ik hier echt mee oppassen en er niet vanuit gaan dat de informatie klopt. Al klopt het en is het een legitiem testresultaat (wat zoals je zegt bij sommige/meeste? vendors al ontbreekt), wie zegt dat het geteste poeder het middel is wat in jouw zakje zit? Geen manier om daar achter te komen. Een vendor, maakt niet uit welke, blind vertrouwen, zou ik nooit aanraden. Het is een achter de schermen een verrassend schimmige wereld (en bij sommige ook vóór de schermen, wat een afschuwelijk webdesign hebben sommige… 🤣).
Ja daar heb je een punt. (Ik ga zo echt een snuifje zoeken hoor, al die punten)
Laten we zeggen dat ik een beetje een band heb opgebouwd met desbetreffende vendor. Dat vertroebeld mijn oordeel misschien. Deze heeft geen afschuwelijk webdesign overigens, maar ik snap helemaal wat je bedoelt 😂
Als deze vendor zijn herfst plannen waar maakt worden ze alleen nog maar transparanter. Maar goed, zoals ik al zei ben ik misschien bevooroordeeld. (Nee ik heb geen aandelen in deze toko, wel veel geïnvesteerd though. Maar t grootste deel is al op)
Ten eerste is het zo dat het kwantificeren van LSD zegels relatief super duur is (door een speciale techniek die toegepast moet worden).
Ik weet het. Ben ik me van bewust. Daarnaast is een zegel minder herkenbaar als een pil, dus een red alert uitgeven heeft minder zin. Die twee redenen laten kwantoficatie bijna niet voorkomen (ze claimen 2 keer per maand).
Je zegt een foto te hebben gestuurd van het hele vel,
Ho, daar moet ik je corrigeren. Ik heb ze een foto gegeven van Google afbeeldingen van de print die op het vel staat. De print zelf is namelijk ook als motief van een textiel ontwerper te vinden. Daar heb ik een foto van gegeven. Ik heb gezegd dat ik enkele zegels had, ookal had ik in werkelijkheid 1 negende deel van het hele vel. (Ja allemaal op.... Niet in m'n eentje hoor)
Een foto van het vel zelf sturen. Zou een mooie actie zijn. Maar nee, zoveel lef heb ik niet.
hiermee kan makkelijk de suggestie worden gewekt dat je in het bezit bent van het hele vel LSD zegels. Je wordt zo ook niet geholpen als je bij een test centrum aankomt met een zak van 500 XTC-pillen.
Ben ik mezelf van bewust. Grondstoffen mogen ook niet om die reden.
Kijk... Mij werd verteld dat hoe meer info ik gaf, hoe groter de kans was dat ze wél zouden kwantificeren. Daarom heb ik ze alles gegeven wat ik kon geven binnen de toelaatbare kaders. Toen ik belde voor de uitslag, was degene die me de uitslag gaf zelfs teleurgesteld. Hij zijn nog : 'oh dat valt me wel tegen. Je hebt het zo gedetailleerd omschreven en alsnog geen kwantoficatie.'

Weet je, dat het lsd was kon ik ze ook wel vertellen, daar ging het me niet om. Ben er gewoon nog steeds gefrustreerd over merk ik. Ik wilde gewoon een maatstaaf hebben. Een soort standaard dat ik een idee had van wat 100mcg LSD nou inhoudt.
Inmiddels heb ik wel een idee, maar dat komt door de beter betrouwbare lysergyde analogen.

Het is goed dat ze er zijn hoor. Ik lees ook jaarlijks het DIMS. Vind t allemaal rete interessant. Maar ik heb het geduld er niet meer voor. Ik ben dan ook flink verslaafd...
Ik heb het ook maar een keer echt nodig gehad. Toen had ik 2cb die niet goed was. Dat was meteen al te merken want ze roken naar azijn (en niet zo'n beetje ook). Deze bevatten toen dxm en geen 2cb. M'n dealer heeft de boel toen direct teruggestuurd. Ik kreeg alleen nog een testertje mee om naar het testcentrum gaan.

Maar ik ken ook de verhalen van mensen die vrienden zijn verloren door PMMA. Dus mensen, laat je shit testen als het even kan.

Flualhamdulillam

Badass junkie
(Ik ga zo echt een snuifje zoeken hoor, al die punten)
Ja joh, komma ruiken dan!

Laten we zeggen dat ik een beetje een band heb opgebouwd met desbetreffende vendor. Dat vertroebeld mijn oordeel misschien.
Oehhh volgensmij heeft er hier iemand een roze bril oppp 🥰🥰 Ze zijn zo lekker aanhankelijk hè? Met al die liefdes-mailtjes met allerlei suggesties naar chemseks en kortingen, speciaal voor mij 🥺 Hahaha maar nee, blijf scherp 😉

Die twee redenen laten kwantoficatie bijna niet voorkomen (ze claimen 2 keer per maand).
Ja het is vervelend, maar is niet anders! Doseren met straat-LSD lijkt me voornamelijk gebaseerd op eigen ervaring en je dealer vertrouwen, toch? Niet heel verzekerend 😕. Ik denk dat je dan toch minder risico op een onverwachte dosering loopt door bijvoorbeeld 1cP-LSD blotters te bestellen via een stabiele vendor (en zo dicht mogelijk bij de bron proberen te komen i guess), voor zo goed als hetzelfde effect als LSD-25.

Ho, daar moet ik je corrigeren. Ik heb ze een foto gegeven van Google afbeeldingen van de print die op het vel staat. De print zelf is namelijk ook als motief van een textiel ontwerper te vinden. Daar heb ik een foto van gegeven. Ik heb gezegd dat ik enkele zegels had, ookal had ik in werkelijkheid 1 negende deel van het hele vel. (Ja allemaal op.... Niet in m'n eentje hoor)
Een foto van het vel zelf sturen. Zou een mooie actie zijn. Maar nee, zoveel lef heb ik niet.
Ah ja dit had ik me al voorgesteld, helemaal duidelijk dan zo!

Kijk... Mij werd verteld dat hoe meer info ik gaf, hoe groter de kans was dat ze wél zouden kwantificeren. Daarom heb ik ze alles gegeven wat ik kon geven binnen de toelaatbare kaders. Toen ik belde voor de uitslag, was degene die me de uitslag gaf zelfs teleurgesteld. Hij zijn nog : 'oh dat valt me wel tegen. Je hebt het zo gedetailleerd omschreven en alsnog geen kwantoficatie.'
Kan ik niet ontkennen! Heb geen idee namelijk welk beleid ze voeren met betrekking tot LSD kwantificering. Maar ik moest eigenlijk meteen hier aan denken 🤣
2103CF2B-95FB-438A-91C1-62FAF9269B6F.gif
Inmiddels heb ik wel een idee, maar dat komt door de beter betrouwbare lysergyde analogen.
Ah ja kijk, je zei het zelf al 😉
Dat was meteen al te merken want ze roken naar azijn (en niet zo'n beetje ook). Deze bevatten toen dxm en geen 2cb.
Bah… Wie start eerder zulke mislabelling eigenlijk, weet jij dat? De fabrikant zelf, of ergens bij een grote dealer? Al zal een deel natuurlijk ook wel ‘gewoon een foutje’ zijn.
Dus mensen, laat je shit testen als het even kan.
Kan je sinds kort naast drugs ook je ontlastingsmonsters kwijt bij het DIMS? Wat handig! 😉 Alleen, moet het in een zakje dan..? 🤭🤣

LucidLucy

Belezen gebruiker
Met al die liefdes-mailtjes met allerlei suggesties naar chemseks en kortingen, speciaal voor mij 🥺
Die mails krijg ik ook binnen, maar met deze toko doe ik liever geen zaken meer. Nee ik krijg tegenwoordig handgeschreven liefdesbrieven binnen van mijn vendor. :hearteyes: (en z'n geuite zorgen over voldoende pauzes tussen mijn onderzoek)

Ja het is vervelend, maar is niet anders! Doseren met straat-LSD lijkt me voornamelijk gebaseerd op eigen ervaring en je dealer vertrouwen, toch? Niet heel verzekerend 😕. Ik denk dat je dan toch minder risico op een onverwachte dosering loopt door bijvoorbeeld 1cP-LSD blotters te bestellen via een stabiele vendor (en zo dicht mogelijk bij de bron proberen te komen i guess).

Ach, ik had er best een aardige batch van en heb het voorzichtig opgebouwd. De eerste keer driekwart zegel. Een latere keer 1,5. En daarna telkens 2 á 2,5. Maar ik zou persoonlijk ook niet meer gaan voor de echte lsd-25, maar haal liever 1p-LSD. En zoals je al aangeeft, kort op de bron. Geen gedoe meer met wisselende sterktes van zegels enzo. De eerste keer dat ik daar op tripte was dat wel even andere koek dan ik gewend was haha (waren 150 mic pellets). Ik denk dat mijn batch ook al oud was geworden. Ik had 'm al een jaar in bezit voordat ik de moed bijeen had geraapt voor mijn eerste LSD trip. Wel zo goed mogelijk bewaard, en opgedeeld in kleinere batches om niet telkens zuurstof erin te laten.

OT:
Nog eens even een update over mijn rare pep structuur. De gewassen pep was iets beter oplosbaar dan voor het wassen, maar nog lang niet zo goed oplosbaar als ik normaal gewend ben. Zoals ik al aangaf had ik toen niet veel aceton op voorraad en was het niet m'n beste wash. Waarschijnlijk ligt het daaraan.

Ik heb later opnieuw pep gehaald van dezelfde batch. En heb opnieuw een wash gedaan, maar deze keer met ruim voldoende aceton (Denk ik dan, geen idee wat voldoende is... :upsidedown:). De resultaten van deze keer:

Gewicht droge pep voor het wassen: 2,132g
Gewicht droge pep na het wassen: 0,44g

Een tamelijk magere opbrengst zou ik zeggen. De producent mag een ander vak gaan leren :tonguewink:

Ik heb de aceton deze keer ook in laten dampen (gewoon op kamertemperatuur bij een open raam) om eens te zien wat er overblijft. Hier het resultaat:
IMG_20210805_205855.jpg

IMG_20210805_210524.jpg

Eenmaal uit het glas geschraapt zag het eruit zoals hierboven. Ik blijf toch denken aan iets cellulose-achtigs, maar kan ook gewoon aan het kristalliseren liggen. Het is best wel taai van structuur, niet makkelijk te vermalen. Terwijl het toch lang de tijd heeft gehad om te drogen.

De uiteindelijke opbrengst:

ItemWaarde (in grammen)Relatief tot het geheel
Gewicht droge pep voor het wassen:2,132g100%
Gewicht droge pep na het wassen:0,44g 21%
Correctie 'oz' naar 'g'0,0422 oz = 1,19635 g ≈ 1,196g56%
Verschil (voor/na wassen):0,936g44%
Gewicht droge 'rommel' na indampen:0,804g38%
Geschat gewicht van werkelijke droge 'rommel':± 0,85 - 0,9g *2
Geschatte verliezen bij wassen:± 0,036 - 0,086g
Werkelijk gemeten verlies (over het proces):0,132g6%

*1 - Foutje ik keek net foto's terug, weegschaal stond hier op 'oz' ipv g en woog 0,0422 oz. Misschien wat minder keta snuiven tijdens dit soort aangelegenheden :grimacing:
*2Er bleven behoorlijk wat resten achter in het glas. Zoals ik al zei, het is best taai van structuur en een beetje kleverig.

Moraal van het verhaal. Netjes en secuur werken is een kunst als je onder invloed bent, maar het is het waard om de boel te wassen. Altijd je weegschaal controleren, kalibreren, startgewicht gebruiken (in het midden van weegbereik gaan zitten, etc.). En maak foto's dan kan je dit soort foutjes terug herleiden. :blush:

En ik ben behoorlijk tevreden met het verlies over het proces van slechts 6%. Mijn gevoel zegt me dat het meer zou zijn als je ziet wat er aan het koffiefilter blijft plakken. Zo zie je maar dat verspilling bij het wassen best wel meevalt.

In het geval dat de gewassen pep 70% amfetamine bevat, was het gehalte amfetamine ± 39% in de oorspronkelijke pep zoals gedroogd na aankoop. (Maar let wel, dit kan je nooit zeker weten zonder het daadwerkelijk te laten testen.) Ik ben wel geneigd om de 'rommel' nog eens bij het testcentrum in te leveren, maar dan verstoor ik het beeld bij het DIMS en dat is ook niet de bedoeling. Dan zou ik de aangekochte pep in moeten leveren.

Flualhamdulillam

Badass junkie
IMG_20210805_210524.jpg
Het lijkt haast op mycelium 🙁 Heel vreemd dat zo’n substantie door je pep geen zin…

Hardcore_frk

Badass junkie
Die mails krijg ik ook binnen, maar met deze toko doe ik liever geen zaken meer. Nee ik krijg tegenwoordig handgeschreven liefdesbrieven binnen van mijn vendor. :hearteyes: (en z'n geuite zorgen over voldoende pauzes tussen mijn onderzoek)

Ach, ik had er best een aardige batch van en heb het voorzichtig opgebouwd. De eerste keer driekwart zegel. Een latere keer 1,5. En daarna telkens 2 á 2,5. Maar ik zou persoonlijk ook niet meer gaan voor de echte lsd-25, maar haal liever 1p-LSD. En zoals je al aangeeft, kort op de bron. Geen gedoe meer met wisselende sterktes van zegels enzo. De eerste keer dat ik daar op tripte was dat wel even andere koek dan ik gewend was haha (waren 150 mic pellets). Ik denk dat mijn batch ook al oud was geworden. Ik had 'm al een jaar in bezit voordat ik de moed bijeen had geraapt voor mijn eerste LSD trip. Wel zo goed mogelijk bewaard, en opgedeeld in kleinere batches om niet telkens zuurstof erin te laten.

OT:
Nog eens even een update over mijn rare pep structuur. De gewassen pep was iets beter oplosbaar dan voor het wassen, maar nog lang niet zo goed oplosbaar als ik normaal gewend ben. Zoals ik al aangaf had ik toen niet veel aceton op voorraad en was het niet m'n beste wash. Waarschijnlijk ligt het daaraan.

Ik heb later opnieuw pep gehaald van dezelfde batch. En heb opnieuw een wash gedaan, maar deze keer met ruim voldoende aceton (Denk ik dan, geen idee wat voldoende is... :upsidedown:). De resultaten van deze keer:

Een tamelijk magere opbrengst zou ik zeggen. De producent mag een ander vak gaan leren :tonguewink:

Ik heb de aceton deze keer ook in laten dampen (gewoon op kamertemperatuur bij een open raam) om eens te zien wat er overblijft. Hier het resultaat:
Bekijk bijlage 27265

Bekijk bijlage 27266

Eenmaal uit het glas geschraapt zag het eruit zoals hierboven. Ik blijf toch denken aan iets cellulose-achtigs, maar kan ook gewoon aan het kristalliseren liggen. Het is best wel taai van structuur, niet makkelijk te vermalen. Terwijl het toch lang de tijd heeft gehad om te drogen.

De uiteindelijke opbrengst:

ItemWaarde (in grammen)Relatief tot het geheel
Gewicht droge pep voor het wassen:2,132g100%
Gewicht droge pep na het wassen:0,44g 21%
Correctie 'oz' naar 'g'0,0422 oz = 1,19635 g ≈ 1,196g56%
Verschil (voor/na wassen):0,936g44%
Gewicht droge 'rommel' na indampen:0,804g38%
Geschat gewicht van werkelijke droge 'rommel':± 0,85 - 0,9g *2
Geschatte verliezen bij wassen:± 0,036 - 0,086g
Werkelijk gemeten verlies (over het proces):0,132g6%

*1 - Foutje ik keek net foto's terug, weegschaal stond hier op 'oz' ipv g en woog 0,0422 oz. Misschien wat minder keta snuiven tijdens dit soort aangelegenheden :grimacing:
*2Er bleven behoorlijk wat resten achter in het glas. Zoals ik al zei, het is best taai van structuur en een beetje kleverig.

Moraal van het verhaal. Netjes en secuur werken is een kunst als je onder invloed bent, maar het is het waard om de boel te wassen. Altijd je weegschaal controleren, kalibreren, startgewicht gebruiken (in het midden van weegbereik gaan zitten, etc.). En maak foto's dan kan je dit soort foutjes terug herleiden. :blush:

En ik ben behoorlijk tevreden met het verlies over het proces van slechts 6%. Mijn gevoel zegt me dat het meer zou zijn als je ziet wat er aan het koffiefilter blijft plakken. Zo zie je maar dat verspilling bij het wassen best wel meevalt.

In het geval dat de gewassen pep 70% amfetamine bevat, was het gehalte amfetamine ± 39% in de oorspronkelijke pep zoals gedroogd na aankoop. (Maar let wel, dit kan je nooit zeker weten zonder het daadwerkelijk te laten testen.) Ik ben wel geneigd om de 'rommel' nog eens bij het testcentrum in te leveren, maar dan verstoor ik het beeld bij het DIMS en dat is ook niet de bedoeling. Dan zou ik de aangekochte pep in moeten leveren.
Dat is echt de grootste meuk ooit, man. Lekker weggooien en een nieuwe supplier zoeken.

Ik kocht het altijd per ons (bij verschillende mensen) en ben nog nooit teleurgesteld geweest over de kwaliteit.

Carlitos

Badass junkie
Ik zou gewoon sws een connect zoeken die decaf pep levert, maar zo te horen voel je er weinig voor om sampltjes in te leveren.
Beetje afhankelijk van de kwaliteit A-olie die gebruikt wordt om te kloppen zit je tussen de 66-73%, knappe jongen wie die paar % verschil per batch opmerkt.
De kwaliteit hoort niet (merkbaar) wisselend zijn als je het mij vraagt.

Kan jij niet 100MG apart leggen van die pep om in te leveren?

LucidLucy

Belezen gebruiker
Ik heb de bron op de hoogte gesteld van resultaten. Zo doe ik ook aan een stukje feedback. Deze batch was niet zoals het normaal was bij dezelfde dealer. En hij had ook gezegd dat ik het niet ging lukken met z'n normale leverancier. Dus ik wist dat het een beetje aftasten is nu. Maar er is hoop, want hij kon weer terecht bij de voorgaande stabiele supplier, die wel stabiel klopt. Daarvan heb ik eerder batches gehad die erg goed waren.

Ik kocht het altijd per ons (bij verschillende mensen) en ben nog nooit teleurgesteld geweest over de kwaliteit.
Ik meestal ook niet. Dit is sowieso de meest baggere pep die ik ooit zelf gehad heb. Al koop ik ze wat kleiner....

De kwaliteit hoort niet (merkbaar) wisselend zijn als je het mij vraagt.
Klopt. Mijn connect had tijdelijk uit noodzaak ergens anders wat gehaald. Maar dat zal niet nog eens gebeuren denk ik. Vandaar dat ik de feedback ook terug geef.
Kan jij niet 100MG apart leggen van die pep om in te leveren?
Ik heb toevallig nog een beetje ongewassen pep van deze batch liggen. Dus ja, dat zou ik kunnen doen. De eerstvolgende mogelijkheid is aankomende dinsdag. Misschien dat ik het ga doen, maar ik kan ook elk moment opgeroepen worden voor de detox waarna ik direct doorga naar een buitenlandse kliniek. Dus ik heb mijn tijd nog wel nuttig te besteden met de voorbereidingen daarvoor.

Ik zou gewoon sws een connect zoeken die decaf pep levert
Ja weet je, ik ga binnen 1 tot 5 weken de detox in en daarna voorgoed stoppen met drugs. Dus lijkt me niet echt de moeite.

Laatst bewerkt:

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Zou het inderdaad laten drogen en dan laten testen. Ik heb wel ooit gehad bij speed dat ik het oploste in water en dat er na kort roeren rare witte plukkies ontstonden, die alleen met verwarmen weer oploste. Deze speed bleek na testen enorm veel cafeïne te bevatten. Heb er toen een video over gemaakt omdat ik het nog nooit eerder gezien had.

Syl

Badass junkie
In verleden ook x zulke vlokkerige speed gehad.
Kreeg er een extreme loopneus van en verder deed het weinig.
Was troep, heb het bij dealer omgeruild voor andere.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan