Rare xtc pil

Hey medeforumers, ik heb xtc pillen gekocht (heisenberg) maar vind ze er een beetje verdacht uitzien, ze zijn grijs en ik zie op het eerste zicht geen witte vezels/kristallen mdma zitten maar wel allemaal gekke kleurtjes allemaal mini stukjes uit verschillende kleurtjes, is dit iets verdachts of is dit gewoon veilig? Alv bedankt 🙃

Flippo

Belezen gebruiker
Dit kan je op 2 manieren te weten komen:
1. Laten testen.
2. Zelf testen. Beginnen met kwart/half 😉 en afwachten.

DonkeyGonz

Bewuste gebruiker
Is dit al eerder getest? Of is dit een test van eerder?
Test het uit en je weet of het een test is bij het test loket

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik woon in België, dus kan ze hier niet later testen

Herkenbaar probleem. Daardoor deze week op een slechte batch gestoten. Als je kennissen hebt in NL kunnen zij die wel voor je binnenbrengen. Zo gaan wij het doen.

Het uiterlijk zegt trouwens niets over je pil. De 1ste batch heineken die ik kocht via NL was met gele en rode spikkels doorheen en toch MDMA puur.

In Belgie is het natuurlijk altijd opletten. Veel vervuilde pillen in omloop.

• Like
Waarderingen: ljuv

Flippo

Belezen gebruiker
Als je kennissen hebt in NL kunnen zij die wel voor je binnenbrengen
Kan je deze niet laten testen als Belg? Ik dacht dat dit wel mogelijk is? Zelf nog niet getest maar ik dacht hier de vraag op het forum eens gesteld te hebben.

Belgie is het natuurlijk altijd opletten. Veel vervuilde pillen in omloop.
Klopt, maar veel van dezelfde pillen vind je dan ook weer terug op darkweb bij de Nederlandse vendors..

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Kan je deze niet laten testen als Belg? Ik dacht dat dit wel mogelijk is? Zelf nog niet getest maar ik dacht hier de vraag op het forum eens gesteld te hebben.

Met een nederlands accent bij een testcentrum binnenlopen, moet wel lukken.
Modus vivandi deed dit volgens mij ook in Brussel maar zelf nog nooit gedaan.

Klopt, maar veel van dezelfde pillen vind je dan ook weer terug op darkweb bij de Nederlandse vendors..

Elke batch is anders.
Het is niet omdat je bepaalde pillen bij Nederlandse vendors ziet op Darkweb dat ze in België diezelfde pil zijn.
Batchen veranderen elke week en iedereen met een degelijke drukpers en kennis van het proces kan de stempel online kopen.

Laatst bewerkt:
Bovenaan