Rare xtc trip?!

Laatste keer dat ik xtc gebruikte ging het heel raar, was met een vriend van me en we hadden beide 1 pil die we om een uurtje of 9 hadden ingenomen. Hij voelde het effect lichtelijk na een half uurtje/3 kwartier (hij had wel al n glaasje alcohol genuttigd). Ik voelde nog steeds niks en om 12 uur en we besloten om gezellig tv te gaan kijken en te gaan slapen tot ik om 1 uur ineens een lichtelijk blij gevoel te krijgen (niet zoals ik t gewend ben van bam!).

Het gekke was dat ik na een uurtje of 2 dus rond 3uur een gevoel kreeg van ik voel me geweldig maar ook zeer kut/depri/niet lekker in mn vel.

Wat kan dit zijn geweest? Iemand enig idee?

Kan het misschien zijn dat dit geen mdma pil was?

Of ligt het er misschien aan dat ik me die vorige keer na de X me zo klote heb gevoeld? (lees mn andere bericht).

Tufnut

Badass junkie
Het kan van alles zijn... Om dit te bepalen is stap een om te testen wat je gebruikt (wat je natuurlijk vooraf al had moeten doen). Is achteraf wat moeilijk vaak of je moet nog meer van die pillen hebben, zodat je alsnog naar het testcentrum kan. Pas als je weet wat je geslikt hebt kunnen we verder kijken naar wat de oorzaak gewest zou kunnen zijn.

Bovenaan