• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Rave Rebels.

Anjovis

Bewuste gebruiker
Ben nu een 2 uur bekomen van Rave Rebels. Ik ben daar deze morgen vertrokken na de show en pas tegen 18u op weg naar huis.

Ik heb vandaag de ganse dag door Brussel gewandeld op zoek naar mijn weg terug thuis, ben er net van terug, geef me nu een paar uur en dan schrijf ik verder aan het "bekomen" van gisteren en vandaag.

Sillous

Belezen gebruiker
Zooooo jij was er ook:)

Was ook mijn eerste keer in Brussel. terugweg alleen viel wel goed mee, ik had gelukkig de metro genomen die in de juiste richting reed :sweatsmile:

Ik heb de voormiddag door maagklachten helaas niet gehaald (zie mijn vorige post van vandaag)

Anjovis

Bewuste gebruiker
Effe update, ik ben nog altijd aan het flippen als zot. Heb veel 6APB gebruikt en die pillekes blijven maar gaan.

Headset aan en alles op Marx
Zooooo jij was er ook:)

Was ook mijn eerste keer in Brussel. terugweg alleen viel wel goed mee, ik had gelukkig de metro genomen die in de juiste richting reed :sweatsmile:

Ik heb de voormiddag door maagklachten helaas niet gehaald (zie mijn vorige post van vandaag)

Sillous

Belezen gebruiker
Effe update, ik ben nog altijd aan het flippen als zot. Heb veel 6APB gebruikt en die pillekes blijven maar gaan.

Headset aan en alles op Marx
6apb heb ik ook al es gedaan maar is wel wat geleden, weet er niet veel meer van maar goed spul wel inderdaad.

Verloren lopen in Brussel zou er bij mij als afsluiter echt niet in kunnen maar goed hard gaan is hard gaan :tearsofjoy:

Als je een gast hebt gezien in hemd volledig in het paars, that was me. Ik viel nogal op tussen het zwart :grimacing:

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ben nu een 2 uur bekomen van Rave Rebels. Ik ben daar deze morgen vertrokken na de show en pas tegen 18u op weg naar huis.

Ik heb vandaag de ganse dag door Brussel gewandeld op zoek naar mijn weg terug thuis, ben er net van terug, geef me nu een paar uur en dan schrijf ik verder aan het "bekomen" van gisteren en vandaag.
Wtf heb je allemaal gedaan dat je pas 12 uur later thuis komt. Hele tijd door de stad gewandeld met uw leipe bakkes?

Hoe was de rave zelf?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
9 6APb's en 5 kartonnetjes 1cp lsd. Ik heb blackouts van 4 uur. Zo liep ik uren na de rave nog steeds rond in die paleizen en was busworld begonnen. Daar hebben ze mij 3 keer buiten gezet. Ik was nog op zoek naar een trui die ik had achtergelaten in de lockers van Rave Rebels maar die waren al lang weg. Dus trui kwijt.
Wel zonde dat je je van het feest niets meer kan herinneren door dat overmatig gebruik, zou ik persoonlijk jammer vinden.
Heb je nu spijt dat je zoveel genomen hebt? Of was het dat jou waard?

XMR

Wijs gebruiker
9 6APb's en 5 kartonnetjes 1cp lsd. Ik heb blackouts van 4 uur. Zo liep ik uren na de rave nog steeds rond in die paleizen en was busworld begonnen. Daar hebben ze mij 3 keer buiten gezet. Ik was nog op zoek naar een trui die ik had achtergelaten in de lockers van Rave Rebels maar die waren al lang weg. Dus trui kwijt.
Tripgame uitgespeeld met zon dosis😵‍💫

Had je geen last van het gevoel alsof je hersenen gefrituurd werden met zon hoge dosis 6-apb? Bij te veel mdma met lsd kreeg ik last van extreem onaangename koude rillingen en een gevoel alsof mijn hersenen aan het overkoken waren.

Anjovis

Bewuste gebruiker
Wel zonde dat je je van het feest niets meer kan herinneren door dat overmatig gebruik, zou ik persoonlijk jammer vinden.
Heb je nu spijt dat je zoveel genomen hebt? Of was het dat jou waard?
De volgende keer ga ik proberen gewone xtc vast te krijgen, das veel beter. En beter doseren dan, dit was een beetje uit de hand gelopen.

Sillous

Belezen gebruiker

Jeeeeeesus wat ging jij hard :astonished:

Ik lig denk ik al om na 3 pillen

en met lsd zou ik het niet kunnen voorstellen. Nuja ik ben ook maar een klein manneke

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik zou ver van drugs vandaan blijven als ik jou was.

Sillous

Belezen gebruiker
De volgende keer ga ik proberen gewone xtc vast te krijgen, das veel beter. En beter doseren dan, dit was een beetje uit de hand gelopen.
Voor elk wat wils daar, gewoon effe een ronde doen mensen aanspreken en hopen dat je de juiste hebt aangesproken. Een hele winkel loopt daar door elkaar.

Ik heb een voorraadje kunnen inslaan daar aangezien mijn plug niet meer actief is, is dus das ook mooi meegenomen :tilttearlaugh:

Sillous

Belezen gebruiker
Dit is echt slecht advies. Je hebt geen idee wat je koopt als je het zo doet. Plus dat je makkelijk gepakt, opgelicht en/of genaaid kan worden.
Ja dat is zeker waar, meestal pak ik dan ook niet wat ik op feesten koop. Het meeste test ik wel.
ik denk dat het wel voor zich spreekt dat het niet het veiligste is wat je kan doen maar ik denk dat het iedere gebruiker het wel eens overkomt. :sweatsmile:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Je had best leuke drugs, het ligt niet aan de drugs maar aan hoe je er mee omgaat.
Maar idd als je volgende keer xtc hebt, en je weet hoeveel mdma er in je pil zit en je doseert met verstand zal je wel een leuke ervaring hebben.
Had je verstandig gedoseerd met 6-apb/1cp-lsd had het deze ervaring wss ook best leuk geweest met leuke herinneringen, herinneringen die je nu helaas mist.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ja dat is zeker waar, meestal pak ik dan ook niet wat ik op feesten koop. Het meeste test ik wel.
ik denk dat het wel voor zich spreekt dat het niet het veiligste is wat je kan doen maar ik denk dat het iedere gebruiker het wel eens overkomt. :sweatsmile:
Ik begrijp niet waarom je je eigen advies nu bagatelliseerd. Je neemt een onnodig hoog risico.

Bovenaan