Rc benzo's vs benzo tolerantie.

inner_search

Badass junkie
Effe een korte voorstelling/verhaal.

Sinds men 17de kreeg ik tetrazepam 2mg dacht ik , voorgeschreven wegens een accident.
Deze is uit de handel gehaald door nier of lever intoxicatie gehalte(was me toen verteld door de apotheek..).
En dat werd naar diazepam 2mg omgezet.
Om het zo kort mogelijk te houden effe fast forward.

Nu 12 jaar verder zit ik op 10mg diazepam(2x5 verspreid p/d) en 12mg bromazepam (2x6 uur een half voor het slapen) , dus ik heb wel redelijke tolerantie opgebouwd, nog maar gezwegen over de dosissen die ik 2 jaar geleden benuttigde (zwaar abuse) en de experimenten met Andere benzo's.

Ik blijf nu al een jaar steady op de 10/12 dosis zonder nood te hebben aan meer , maar heb net de rc markt leren kennen .
Heb nu clonazolam pellets 0.5 en etizolam blotters 10mg.

Nu de vraag , moet ik rekening houden met men huidige benzo tolerantie ?
Ik heb bvb gistere de broma niet genomen en inplaats de clona aan 0.25 genomen (wil het rustig aan testen en niet meteen achterover knallen..) maar heb nog een 5mg diazepam moeten nemen om in te kunnen slapen.
Vandaag men broma weer gelaten en de blotter netjes in 8 gedeeld en dus 2 uurtjes geleden 0.125 genomen met milde werking dus half uurtje geleden nog eens 0.125 en een jointje aangestoken en voel me nu wel lekker weg zakken en zou ik geen nood hebben aan dat beetje meer.
Terwijl ik hier en elders lees dat clona toch meer sederend effect heeft ten opzichte van etizolam.

Morgen de schrijffoutjes er uit halen , de etizolam heeft duidelijk meer effect :handwaving1:.

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Ik blijf nu al een jaar steady op de 10/12 dosis zonder nood te hebben aan meer , maar heb net de rc markt leren kennen .
Heb nu clonazolam pellets 0.5 en etizolam blotters 10mg.

Bij RC's kan de tolerantie als een gek omhoog gaan. Probeer daarom zo weinig mogelijk te nemen. en het zal en typ foutje zijn van de 10mg etizolam blotters anders is die vendor wat uit zijn slof geschoten :P\

Nu de vraag , moet ik rekening houden met men huidige benzo tolerantie ?
Ik heb bvb gistere de broma niet genomen en inplaats de clona aan 0.25 genomen (wil het rustig aan testen en niet meteen achterover knallen..) maar heb nog een 5mg diazepam moeten nemen om in te kunnen slapen.
Vandaag men broma weer gelaten en de blotter netjes in 8 gedeeld en dus 2 uurtjes geleden 0.125 genomen met milde werking dus half uurtje geleden nog eens 0.125 en een jointje aangestoken en voel me nu wel lekker weg zakken en zou ik geen nood hebben aan dat beetje meer.
Terwijl ik hier en elders lees dat clona toch meer sederend effect heeft ten opzichte van etizolam.

Clona is een stuk sterker hypnotisch/sederend inderdaad. Houd zeker rekening met je huidige tolerantie hoewel ik die bij anderen vele malen hoger heb gezien. En neem niet meer als nodig is. De eerste paar dagen kan het zijn dat je juist niet of slecht of (als je wat teveel hebt genomen) juist lang doorslaapt. Clona krijgt pas echt sederende effecten rond de 2mg.
Vind zelf etizolam ook niet sederend werken althans niet dat je zo in slaap kan vallen.

Begin met weinig bijpakken kan altijd nog , en zoals je al zegt probeer je aan een vaste dosis te houden anders kan het snel escaleren.

inner_search

Badass junkie
Thx voor de reactie :wink:
10mg etizolam blotters anders is die vendor wat uit zijn slof geschoten :P
het was de enige vendor die het verkocht en Ik heb deze "10mg's" dus zoals aangeven in 8 verdeeld , en was daarnet een goede 4 uur licht woozy alsof het men eerste diazepam high was.. maar ben nu dan ook terug compleet nuchter , afgezien ik nu wel direct de slaap zou kunnen vatten. Waaruit ik aanneem dat het echt wel om 10mg zou gaan :smiley:.

Houd zeker rekening met je huidige tolerantie hoewel ik die bij anderen vele malen hoger heb gezien. En neem niet meer als nodig is. De eerste paar dagen kan het zijn dat je juist niet of slecht of (als je wat teveel hebt genomen) juist lang doorslaapt.
ja het is echt wel de bedoeling het eens per weekend te vervangen met de broma en niet de rc's ga misbruiken en zo men tolerantie terug op te bouwen , waar men vrouw ook mede op toekijkt en zelf ook gewoon drugloos door het leven gaat :blush:.

Zal updaten als ik zaterdag de clona op 0.5 getest heb ( in verband met men huidige tolerantie :upsidedown:).
Ik heb namelijk clona van vendor X en clona en eti van vendor y , clona x is nu getest bij 0.25 en eti op 2.5 van vendor y.
Zaterdag word clona 0.5 getest van y.
:handwaving1:

inner_search

Badass junkie
Wauw..
Ik lig 5 minuutjes onder de wol en er komt een soort van rush over me , soort van coke achtig gevoel , wat ik trouwens niet graag gebruik..
En begin lichtjes te rillen en krijg een enorm droge mond , en een zeer onrustig gevoel in men hoofd.
Wat raar is , is da ik dit gevoel ook krijg bij een benzo withdrawl :upsidedown:.
Kan het dat na die ongeveer 6 uur de etizolam zodanig uitgewerkt is , en men huidige benzo tolerantie nu al terug om broma vraagt ! :fearful:
Of ben ik bedot en klinkt dit als symptomen van een andere rc ? Eender welk antwoord is welkom als ervaring hebt met deze ervaring.

Resultaat , net 9mg broma genomen hopende dit kutgevoel weggaat.
Keep you posted.

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Thx voor de reactie :wink:
het was de enige vendor die het verkocht en Ik heb deze "10mg's" dus zoals aangeven in 8 verdeeld , en was daarnet een goede 4 uur licht woozy alsof het men eerste diazepam high was.. maar ben nu dan ook terug compleet nuchter , afgezien ik nu wel direct de slaap zou kunnen vatten. Waaruit ik aanneem dat het echt wel om 10mg zou gaan :smiley:.

ja het is echt wel de bedoeling het eens per weekend te vervangen met de broma en niet de rc's ga misbruiken en zo men tolerantie terug op te bouwen , waar men vrouw ook mede op toekijkt en zelf ook gewoon drugloos door het leven gaat :blush:.

Zal updaten als ik zaterdag de clona op 0.5 getest heb ( in verband met men huidige tolerantie :upsidedown:).
Ik heb namelijk clona van vendor X en clona en eti van vendor y , clona x is nu getest bij 0.25 en eti op 2.5 van vendor y.
Zaterdag word clona 0.5 getest van y.

Succes en laat maar weten of je nog vragen hebt of iets niet snapt.
Het kan inderdaad dat je lichaam om meer etilolam vraagt. Daarom heeft een langer werkende benzo mijn voorkeur

Peace

inner_search

Badass junkie
Update na een klein uurtje.

na de bromazepam op 9mg na een 20 a 25 min nog steeds rillend en lichte paniek zoals ik die heb van een methylfenidaat achtige comedown , maar aanzienlijk mindere symptomen als daarnet.
Ik besluit de 3mg broma nog te nemen en rol nog een jointje ( ik rook normaal 1 joint per dag verspreid van 7 uur savonds tot en met ik ga slapen.) Terwijl ik rol trekt alle paniek weg en heb ik alleen nog een warm hoofd.
Ik zit nu halverwege men joint en mijn eerste post begint aardig op een live trip raport te lijken :expressionless:.
Het lijkt er op dat etizolam men dosis bromazepam dus niet kan vervangen als slaapmiddel , deze rc zal ik dus niet snel meer benuttigen.

Wou even mijn ervaringen delen , moesten mods dit topic geen meerwaarde vinden mag hij weg , zo niet zijn antwoorden altijd welkom !

Edit*
Ik begin nu pas te beseffen dat ik ook heftig aan het knarsetandend was daarnet.

Laatst bewerkt:

Incubi666

Belezen gebruiker
Ik heb ook een zeer hoog tolerantie van diazepam iknslik 40mg per dag 2 jaar lang. Cl0kazepam en etizolam moet ik echt veel van pakken om maar iets te voel er n raar dat het bij jou zo anders is.
Elk lichaam is anders dus dat zal de rede welzijn.
20mg smorgens 20mg savonds mag meer pakken als het moet.

inner_search

Badass junkie
Cl0kazepam en etizolam moet ik echt veel van pakken om maar iets te voel er n raar dat het bij jou zo anders is.

Met clonazoPam aan 1 of 1.5 zou ik men dosis broma er met kunnen vervangen.
maar damn , wat hard gisteren avond/nacht.
In de avond lekker chilly en snachts in de zetel alsof ik cold turkey afkick van al men benzo's :hushed:. Moest niet werken en kon dus uitslapen , al ben niet meer brak , voelde men lichaam toen ik net opstond of er een trein over gereden was.
Ik zie een fout in men og post , ik had dus 10mg blotters die ik in 8 gedeeld heb en zou uitkom op 1.225 en niet 0.125 dus ik heb vermoedelijk gisteren 2.5 aan etizolam genomen.

En ik zou van de doc ook 10mg meer diazepam mogen nemen , maar doe dit bewust niet , ik ben al verslaafd aan benzo's en zit nu op een redelijk in mijn ogen "kleine onderhoudsdodis , en vind persoonlijk withdrawl living hell !
Ik heb nog nooit een echte opiod gebruikt en is ook zeker niet het plan..

Daarom heeft een langer werkende benzo mijn voorkeur

Idd , ik ga het slim spelen en de eti laten voor wat het is.
Te veel nadelen om men huidige verslaving in de hand te houden als ik het blijf gebruiken.

Zaterdag word de clona van vendor y getest , wel in een setting van 10 vrienden/vriendinen waarvan de helft compleet uit hun dak gaan (combi van alles) 1/4 hem lam zuipt , en de overige 1/4 gewoon nuchter toekkijkt/fun heeft en genoeg gezond verstand heeft te reageren moest er iets mis gaan :blush: dus ik zal wrs wel over de 2mg :grimacing:

Edit* ik met men edits.. :tearsofjoy:
Ik heb net een flinke dosis proteïne en carbs op , zo een lichte 900 a 1000 cals, had honger als een paard en ben dan ook direct aan het koken geschoten.
Wat ik nu opmerk is dat ik geen valium craving heb maar eerder een soort van , dex achtig gevoel (aan laat ons zeggen 2.5mg)en licht rustig gevoel in men hoofd en geen paniek vanaf ik opsta tot ik men eerste benzo neem , maar zeker geen dex/levo rush.
Ik heb full blown adhd en kan absoluut geen methylfenidaat of coke verdragen ,in verband met een speed verslaving in men jeugd.en is ook de reden waarom ik er gistere bij vermelde dat ik me methyl/coke achtig voelde . Op Dex functioneer ik prima (meer dan prima ! Op). Maar kan deze medicatie onmogelijk nemen omdat ik dan geen auto meer mag rijden.:coldsweat: maar met 10mg dia en 12mg broma mag ik van de doc wel achter het stuur :facepalmman1:.

Laatst bewerkt:
Bovenaan