• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

RC Combo - 'Van alles een beetje'

njirem

Belezen gebruiker
Cathinone: 220 mg (100 mg capsule & 2 x 60 mg bommetje)
MBDB: 100 mg
Valeriaan: 1560 mg

( & 1,5 gram amnesia haze, marijuana)
( & 105 ml acohol)

Had een ´xtc pil´ontvangen (grijs, toyota logo), maar de thuistest wees uit dat het zoeizo geen mdma bevatte maar hoogstwaarschijnlijk MBDB. .

Ik besloot een half pilletje te nemen ipv een hele omdat ik nog onbekend was met MBDB. De gecrushde pil leek qua volume ongeveer gelijk aan de helft van de 300 mg Cathinone, dus zo´n 150 mg gok ik, en daar 2/3e deel van dus ongeveer 100 mg. Als dit een achterlijk meet methode is, im sorry, laat het me weten, misschien kan ik dan nagaan hoeveel ik werkelijk heb gehad (ook omdat de pil natuurlijk niet 100% MBDB bevat).

Volgens verschillende verslagen zou MBDB niet bijvoorbaat een drugs zijn waar je zonder bij na te denken zomaar lekker euforisch en spacy van wordt, je down kan worden en een bad trip kan krijgen (in hoeverre je kan spreken over een trip en foutgaan), je moet het tijdens de trip naar een positief gevoel toesturen, omdat bodyload, dysforie en nervositeit kunnen optreden.

Ik heb daarom besloten om het te combineren met Cathinone, een stofje waar ik altijd een intense euforie door ervaar, zo hoopte ik een xtc achtige euforie te ervaren, met een MBDB ervaring along side.
Als tegenhanger voor de 2 speedy achtige stofjes, besloot ik een hoge dosis valeriaan te nemen ( 5 x adh) om me ontspannen te voelen. Of dat onzin was omdat valeriaan een heel subtiel effect heeft, ook in wat hogere doseringen, daar zou ik vanzelf wel achterkomen, en het leek me niet dat het kwaad zou kunnen.

Rond een uur of 19.00, na eerst mn huiskamer te hebben opgeruimd (ik wilde wat ´saais en vervelends´ doen om de latere trip als een beloning te laten voelen) nam ik op een vrijwel nuchtere maag de Cathinone (100mg) samen met ongeveer 100 mg MBDB en 1560 mg valeriaan.
Ik nam er een lekker kopje thee bij, installeerde me op de bank, en legde de 2 bommetjes met elk 60 mg Cathinone goed in het zicht om niet te vergeten dat ik zou bijpakken als alles chill verliep.
Na ongeveer 20 minuten, toen de eerste tintelingen al over mn lichaam vlogen, besloot ik al snel een bommetje te nemen met warme thee, hopend de inslag van de capasule te laten versnellen en versterken.

Enkel minuten later begon de Cathinone zich te openbaren. Een stroom van warme tintelingen leek de ruimte om me heen op te vullen, alsof ik een deken om me heen sloeg, met mij als middelpunt.
Ik ging met gesloten ogen in het midden van de kamer staan en zwaaide mijn armen in het rond, ze leken wel elastiek, en voelde me een draaikolk tenmidden van opkomende euforie en prikkelingen vol zaligheid, waarin ik beland was.
Totale overname, euforie, energie, en pure liefde voor alles kwam als een aanzwellend geluid van een vrachtrein van alle kanten mijn richting op razen.
Plotseling werd het effect als een emmer warm water over me heen gekiept, vermenigvuldigd in kracht, ik leek te worden afgeschoten de lucht in, om vervolgens in het moment te blijven zweven.
De aangename gloed maakt mijn lichaam week, de intensiteit van de vloedgolf vol zalige prikkels maakte me duizelig en ik plofte neer in mijn bureaustoel.
Tot zover was het bekend voor mij, cathinone en 4-FMP deed dit al vaker met me.
Ik nam een 2e bommetje Cathinone, 60 mg.
Vanaf hier kreeg de trip een ander karakter.

Kleuren werden uitvergroot, de paar lampen die ik aanhad in mijn kamer werden afzonderlijke bronnen van flikkerend licht.
Als ik iets bekeek, zoals bijv mijn kop thee, leek het net alof ik het een paar keer tegelijkertijd zag. Moeilijk uit te leggen, alsof je van een compositie foto´s neemt met telkens andere kleurinstellingen, waarna de verschillende versies van de foto doorelkaar heen bewegen om daarna samen te smelten tot 1 plaatje.
Mijn mond stond open, en ik zei een paar keer tegen mezelf ´wow, wtf, dit is echt spacen man´, heb ook hardop zitten lachen, bijna pratend tegen mezelf alsof ik iemand anders was, vol verbazing over waar ik me ineens bevond.
Als ik mijn ogen dichtdeed, zag ik gekleurde patronen als onderdeel van een surrealistisch robotachtig geheel.
De randen van het aanrecht en meubels en kasten om me heen tekenden zich superscherp af tegen de zachte en warm gekleurde muur erachter.
Als ik naar een lichtbron keek zag ik belletjes en stipjes door het beeld schieten.
Het waren geen zware hallucinaties, meer lichte visuals, maar dat was nieuw voor me met Cathinone of 4-FMP.

Het is een uur of 1,5 later en Ik denk dat de MBDB zijn intrede heeft gedaan, maar ik kan niet zeggen of het heeft bijgedragen aan de euforie en trip tot dusver, omdat ik duidelijk de Cathinone herkende en weinig anders merkte, behalve dan de visuals, die ook heel kort duurden trouwens.
Niet lang daarna is het dan ook zo dat het 'warme water uit de emmer gevoel' af begint te nemen.
Deze keer had ik echter weinig last van een crash. Ik was nog steeds erg van de wereld, en het amfetamine gevoel dat altijd na de piek opkomt voelde lekkerder aan dan normaal, ik bleef vrolijk, en ik bleef in de trance van muziek en schonk geeneens aandacht aan het feit dat het wat oppervlakkiger werd.

Na weer zo'n anderhalf uur was het begin van de trip duidelijk over, en werd het moeilijker om me te concentreren,en te genieten van audio en video, maar ik kon teleurstelling voorkomen en de drang naar bijpakken weerstaan.
Ik weet uit ervaring dat bijpakken voor mij persoonlijk geen zin heeft met deze stoffen, omdat de euforie van het begin niet terugkomt en alleen het speedy gevoel word verlengd.

De lichamelijke energie verdwijnd en ik begin me rozig en slap te voelen, mijn gedachten beginnen zich steeds meer op mezelf te richten.
Ik krijg een heel scherp gevoel van besef, alles wat ik doe en denk begin ik te analyseren.
Ik ontleed recente gebeurtenissen en omgang met bekenden, kijk de waarheid recht in de ogen, voer een rechtzitting over mijn daden, veroordeel mezelf en beken schuld.
Ik denk extreem helder en objectief, veel verkeerde dingen in mijn dagelijks leven passeren de revue, en ik ik beloof mezelf en mijn geliefden oprecht beterschap.
Ik merk dat ik al een flinke tijd in een soort droomtoestand zit, onderuitgezakt en starend in het niets, terwijl ik met mijn gedachten een wereldreis afleg.

Ik voel me heerlijk ontspannen en relaxt, niet perse superblij, maar gewoon voldaan.
Had ik eerder nog superveel energie, dat is nu zo'n 3 en een half uur na inname wel anders.
Het lichte gevoel in mijn lichaam heeft plaats gemaakt voor een sloom, zwaar en stabiel gevoel. Geen gekke dingen meer, de rust keer terug in mijn lijf.
Ik herinner me ineens weer dat ik ook een flinke dosis valeriaan heb genomen, wat nu zeker werkzaam zou moeten zijn.
Ik probeer een paar minuten met mijn ogen dicht goed aan te voelen wat er door mijn lijf gaat, waardoor ik afdwaal en bijna op het randje van in slaap vallen verkeer.
Een verbazend gevolg zon 3 a 4 uur na inname van 2 amfetamine achtige stoffen, en ik vermoed dat de Valeriaan zeker zo zijn effect op de trip heeft, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, omdat ik niet weet wat de MBDB nou precies met me doet.

Minstens anderhalve gram wiet heb ik daarna gerookt, een qua smaak heerlijke soort, en voor mij persoonlijke favoriet:het sterke amnesia haze.
De sensatie van de wiet die inklapt als je aan de 4-fluo of cathinone zit is altijd heerlijk. Het opkomen van de euforie wordt weer een beetje herleefd, en tegelijkertijd weet je dat je vanaf nu echt wasted gaat worden...ik wel tenminste.

De laatste uurtjes (ik ging om 6 uur slapen) heb ik joints gerookt, tv gekeken, gelezen, een bizarre vreetkick gehad (heel stokbrood met kiprollade opgegeten), een warme douche genomen en een fles wijn opgedronken. Ik herinner me bijzonder veel van die periode, normaal gesproken ben ik dan zo van de kaart dat ik in slaap val en het de volgende dag vergeten ben. Alles wat ik deed had duidelijk een eigen karakter, het douchen bijv was zo'n ongelooflijk bijzonder gevoel. Het warme water over je hele lichaam, onder invloed van Cathinone/MBDB/THC, is erg bijzonder, en het gaf me een gigantisch weldaan gevoel, totaal opgekikkerd en met het gebeuren vast geprint in mijn geheugen de volgende dag. Ik voel het nu nog als ik er alleen al aan denk. De sensatie van proeven/zien/voelen,en drinken en blowen is iets wat me echt is bijgebleven.

Een memorabele come-up qua intensiteit, euforie zoals ik dat slechts 1 keer eerder heb ervaren: met paddo's, alhoewel dat wel duidelijk anders aanvoelde.
Visuals, niet gedacht waar te zullen nemen, heeft me verrast maar niet overdonderd, aangezien het erg kalm en vriendelijk van aard was. Mijn vermoeden is dat de MBDB hier de hand in heeft, net zoals het de intense innerlijke gesprekken heeft aangestuurd. Als ik alleen Cathinone gebruik, voel ik me na de euforische beginfase altijd nerveus, teleurgesteld en down. Meestal neem ik dan een grote hoeveelheid vitamine-c, kom tot rust en drink flink wat alcohol daarna om in te slapen.
Deze nacht ben ik helemaal niet gecrashed, geestelijk voelde ik me erg stabiel. Ik heb de eerste helft van de trip best wat nieuwe en onverwachte effecten ondervonden waardoor ik even bij moest komen af en toe, maar omdat ik mentaal erg scherp bleef, kon ik er van genieten in plaats van in een mindfuck te stranden.

De valeriaan? Ik weet niet of het een rol van begrip heeft gespeeld. Misschien heeft het bijgedragen aan de goede nachtrust die erop volgde, of de vermoeidheid tijdens de trip, maar met of zonder maakt denk ik niet zoveel uit.
Ik heb me de gehele nacht prima tot extreem prima gevoeld, diep en lang geslapen, geen probleem met eten gehad tijdens de trip, en de volgende dag was ik nog steeds scherp en vrolijk, zonder brakheid. En nu voel ik me, 3 dagen later, nog steeds prima.
Ik kan alleen maar vermoeden dat MBDB het euforische effect van Cathinone versterkt, en de scherpe randjes van het speedy effect wat verzacht. Het was in ieder geval een Bijzondere en voor herhaling vatbare avond.

Bedankt voor het lezen!

Lood

Experimenterende gebruiker
mooi reportje , maar ik zou persoonlijk niet zo gauw kiezen om een voor jou nieuwe RC waarvan je de dosis alleen (heel grof) kunt schatten te gaan combineren met nog weer andere RC's.
Dit keer is het in ieder geval goed af gelopen, dat is mooi.

Bovenaan