RC Scam

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

mod4fun

Belezen gebruiker
Ik heb het even nagevraagd of ik hier een scammer mag melden, ik mag dit cryptisch omschrijven zodat mensen niet in dezelfde 'val' trappen.

Als je op Research Chemicals zoekt, dan kom je snel een Nederlands/Belgische vendor tegen wat klinkt als P.L. .nl

Deze lui sturen je netjes een order bevestiging (nadat je betaald hebt), en daarna blijft het stil.

Had ik maar eerder op deze site gekeken naar de review van deze vendor: https://www.trustpilot.com
Ook hier zijn de positieve reacties niet altijd te vertrouwen.

ATGC

Belezen gebruiker
Ook door die tent opgelicht, mijn advies is dan ook om vendors eerst grondig onder de loep te nemen.

Op de NL markt gerichte toko's hebben vrijwel allemaal een correct KvK nummer en betrouwbare recensies op TrustPilot.

Ik vermoed trouwens dat deze site is overgenomen om naar info te vissen van klanten. Waarschijnlijk BE overheid gezien hun strengere (RC) wetgeving en actieve vervolging van gebruikers.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Geen idee welke site klinkt als P.L..nl Maar in het algemeen is Trustpilot best wel te vertrouwen hoor.
Hoelang bestaat de site en hoeveel reviews had hij op trust?
Had je voor veel besteld en/of wat?

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
Ik zat vorig jaar met hetzelfde probleem, geen idee waar ik veilig RC's kon bestellen en toen heb ik dat dan ook maar niet gedaan. Heb wel wat zitten googlen destijds en kwam er een paar tegen die zeker scam waren. Zo was er 1 die echt ALLES verkocht, ook alle verboden zaken, en de prijzen waren een stuk lager als wat als normaal wordt bestempeld, en dan is het gewoon te mooi om waar te zijn.

Het probleem loste zich niet veel later vanzelf op, nieuwe vrienden hebben me op betrouwbare vendors gewezen die ook al heel lang in de branche zitten, en ik ben voor degene gegaan die op nog geen 15 kilometer van mij zit, helpt wel mee in de snelheid waarmee bestelde waren in mijn brievenbus komen vallen.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik zat vorig jaar met hetzelfde probleem, geen idee waar ik veilig RC's kon bestellen en toen heb ik dat dan ook maar niet gedaan. Heb wel wat zitten googlen destijds en kwam er een paar tegen die zeker scam waren. Zo was er 1 die echt ALLES verkocht, ook alle verboden zaken, en de prijzen waren een stuk lager als wat als normaal wordt bestempeld, en dan is het gewoon te mooi om waar te zijn.

Het probleem loste zich niet veel later vanzelf op, nieuwe vrienden hebben me op betrouwbare vendors gewezen die ook al heel lang in de branche zitten, en ik ben voor degene gegaan die op nog geen 15 kilometer van mij zit, helpt wel mee in de snelheid waarmee bestelde waren in mijn brievenbus komen vallen.
Gelukkig heb ik nu ook een paar van die nieuwe vrienden :wink: !

mod4fun

Belezen gebruiker
Geen idee welke site klinkt als P.L..nl Maar in het algemeen is Trustpilot best wel te vertrouwen hoor.
Hoelang bestaat de site en hoeveel reviews had hij op trust?
Had je voor veel besteld en/of wat?
Men had een minimum bedrag van 100 euro... Dus van alles en nog wat besteld om eens te testen.

50 reviews waarvan 68% op Bad. De positieve reacties komen van de andere kant van de wereld.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
50 reviews waarvan 68% op Bad. De positieve reacties komen van de andere kant van de wereld.
En dit wist je al voor je ging bestellen? Enkele positieve reacties zegt natuurlijk niks als merendeel slecht is.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Nee, pas achteraf toen ik wel doorhad dat het niet in orde was ben ik op truspilot uitgekomen.
O ik las het ook verkeerd. Ik las: Ik had eerder op deze site gekeken.....maar er staat " had ik maar"
My bad.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb hetzelfde geouwehoer eens mee gemaakt met een Poolse vendor. Op een gegeven moment lieten ze niets meer van zich horen maar wel de site in de lucht staan om geld te vangen. Daar beschermen recensies niet tegen.

Vlaming

Newbie
Ik heb hier zo wat zitten lezen op het forum over rc's. Wat een gekke verhalen dat ik te lezen kreeg op bepaalde sites (bv reddit). Veel oplichters, vele malen het verkeerde product maar wat ik echt zo dangerous vindt was als ik op een bepaalde gerichte sub van sterke verdovende rc's terecht kwam. Daar zit men gewoon met stoffen te expirementeren waarvan ik denk, waarom zo een levensgevaarlijke producten uit proberen. En dan heb ik het over een post dat ik gisteren las over Etonitazene en Isotonitazene. Zelf heb ik zelden graag eens een oxycontin pilletje of wat oramoph om zo eens weg te zakken en te smelten in mijn zetel :). Versta dus echt wel waarom zo velen er snel verslaafd aan geraken en gelukkig heb ik zo goed als geen toegang tot deze pijnstillers. Gebeurd eens om de 2 a 3 maanden of ietsje langer soms dat ik van elk 1 a 2 blisters kan verkrijgen. Maar na wat lezen en Googelen van Etonitazene en Isonitazene hoe overdreven sterk deze stoffen zijn kan ik er echt niet bij om zulke dingen zelfs maar te durven in mijn nabijheid te hebben liggen. Ook gewoon omdat je dan verhalen leest van zeer zware heroine gebruikers met een zeer hoge tolerantie en die al heel wat mee gemaakt hebben in hun leven en die zelfs waarschuwen om er weg van te blijven omdat het hun ergste afkick was na het op was en dat het alles heeft verwoest op enkele dagen/weken tijd. Kinderen kwijt, vrouw kwijt, mentaal en fysiek beneden alle peil en ga zo maar verder. Zeer angstige stoffen dus.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
En dan heb ik het over een post dat ik gisteren las over Etonitazene en Isotonitazene.
Dat spul is duur en zeldzaam ook, zonde! Ik heb Isotonitazene jammer genoeg niet mogen sampelen maar wel een reeks verschillende vrij potente fentanyl analogen welke zogezegd op Etonitazene gebaseerd zijn. Deze kwamen op mij niet meer verslavend over dan Heroïne. De ontwenning van fentanyl analogen is wel net als de effecten intens maar tegelijkertijd ook erg kort van aard. Zodra mensen al extreem potente opioiden naast Heroïne gaan gebruiken en dan tegelijkertijd kort daarop daar de gevolgen van moeten onderzien kan dit de objectiviteit ook wel enigszins aantasten.

Azarius vaporizers and accessories