Na mijn benzo's heb ik ook Seroquel/ Quetiapine gekregen om af en toe te nemen als ik niet kan slapen.Naar de dokter gaan en 200 mg seroquel vlak voor het slapen vragen, dat is een uitstekend slaapmiddel zonder gewenning, ik gebruik het al 12 jaar oa. Om te slapen. En niet de XR versie, de gewone, die kickt harder in. Het grote voordeel is dat je dat gemakkelijk kan afbouwen. Zelfs tot je zonder kan, althans das mijn ervaring, ik blijf het wel nemen omdat ik soms nog psychoses krijg.
Misschien een goeie tip, toen ik zelf de benzo's moest afbouwen en van anti psychotica moest wisselen heb ik 's ochtends altijd de douche op koud gezet. Gewoon 30 sec tot een minuut koud douchen is super stimulerend en goed voor stress reductie, weerstand etc. Ik heb er veel baat bij gehad toen ik het nodig had. Wie weet helpt het jou ook. Sterkte!Ik raad denk ik ook aan om te vragen aan de dokter. Heel veel sterkte toegewenst en ik vrees dat je zware tijden te wachten staan.
Ja van kinds af aan slaapproblemen.Had je al problemen met slapen voordat je benzodiazepines ging gebruiken? Gebruik je stimulerende middelen?