RC's laten testen

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Laten jullie je RC's testen? Zo ja, kwamen de resultaten overeen met wat je vendor je heeft verteld?

Ik overweeg 1P-LSD te laten testen. Zegels zouden 100 mcg moeten zijn, maar ik heb hier vraagtekens bij. Kun je deze laten kwantificeren bij het testcentrum?

Rosie

Belezen gebruiker
LSD kun je toch niet laten kwantificeren?
Je krijgt volgens mij alleen te horen of het LSD is of niet.

Weet niet of er verschil zit in 1p-LSD trouwens.

Atwa

Experimenterende gebruiker
Mijn vriendin heeft 2 jaar geleden gewoon te horen gekregen hoe veel micro dots er zat op de LSD die ze had ingeleverd. Dus tenzij dat tegenwoordig is veranderd, zou dat gewoon moeten kunnen.

Of ze dat ook met RCs doen, weet ik alleen niet. Ik weet dat bijvoorbeeld 6-apb alleen op de stof en niet op zuiverheid getest wordt.

acht.zes

Badass junkie
De Leukste Thuis!
@Rosie
Er wordt algemeen aangenomen dat 1P-LSD een prodrug is van LSD. Dat wil zeggen dat 1P-LSD na inname door het lichaam wordt omgezet naar LSD. Ik heb met allebei ervaring, en ik merk in ieder geval geen enkel verschil tussen die 2.

Of je 100ug zegels echt 100ug zijn ligt uiteraard aan de eerlijkheid (maar ook aan de kunde) van je vendor.

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Ik weet dat bijvoorbeeld 6-apb alleen op de stof en niet op zuiverheid getest wordt.
Wat? Dus je krijgt alleen als resultaat ''het is 6-APB'' en niet eens een percentage als ''het is 94% 6-APB'' en al helemaal niet wat de andere 6% dan wel is?

Laatst bewerkt:

Atwa

Experimenterende gebruiker
Wat? Dus je krijgt alleen als resultaat ''het is 6-APB'' en niet eens een percentage als ''het is 94% 6-APB'' en al helemaal niet wat de andere 6% dan wel is?
Dat klopt. Al krijg je bij MDMA bijvoorbeeld ook niet te horen wat de bindmiddelen zijn. Die kan ook maar een maximale zuiverheid hebben van 83% (dacht ik, ik laat me vraag verbeteren door iemand). Je krijgt het alleen te horen als er vreemde stoffen zijn aangetroffen, bijvoorbeeld een vervuiling met een andere drug, of een slechte chemische stof.

Nu kunnen ze bij de vaakst gebruikte stoffen onderzoeken welk percentage werkzame stof is en welk percentage bindmiddel, maar dat is voor een zeldzaam voorkomende (of nieuwe stof) als de meeste RC's niet te doen voor zo'n lab. Dus je krijgt te horen of schadelijke stoffen en de juiste werkzame stof in je poeder of tablet zit, verder ben je je eigen testpersoon.

Dat gezegd hebbende, LSD kun je ook op kwaliteit laten testen (2 jaar geleden deden ze dat in ieder geval), of dat ook geldt voor 1P-LSD weet ik niet. Ik zou gewoon eens bellen naar het testcentrum met die vraag.

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Bij mijn vendor verkopen ze ook test kits om inderdaad de stof te testen.
Niet 100% maar wel goed idee.

O nee dat doen ze daar maar is wel 75€
PB me niet voor vendors svp :)

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Ik heb inmiddels contact gehad met het testcentrum. Drugs worden alle geïdentificeerd én getest op zuiverheid. Hierbij worden nevenproducten in een sample ook geïdentificeerd voor zover mogelijk en wat daarbij geïdentificeerd wordt krijg je ook teruggekoppeld, zéker in geval van gevaarlijke stoffen/vervuilingen/versnijdingsmiddelen. Zegels LSD worden gewoon gekwantificeerd wanneer je twee aaneengesloten zegels aanlevert. Op de vraag of zegels 1P-LSD ook gekwantificeerd kunnen worden kon nog niet direct antwoord worden gegeven. Dat hoor ik volgende week.

Rosie

Belezen gebruiker
Met inleveren van 2 zegels maak je toch kans op kwantificatie?
Heb ergens gelezen dat ze van alle leverpunten zegels verzamelen van een week, en eentje uitkiezen (1 van 2 zegels) die ze testen.
Kan het nu niet terug vinden.

Chillax

Belezen gebruiker
Ik heb inmiddels contact gehad met het testcentrum. Drugs worden alle geïdentificeerd én getest op zuiverheid. Hierbij worden nevenproducten in een sample ook geïdentificeerd voor zover mogelijk en wat daarbij geïdentificeerd wordt krijg je ook teruggekoppeld, zéker in geval van gevaarlijke stoffen/vervuilingen/versnijdingsmiddelen. Zegels LSD worden gewoon gekwantificeerd wanneer je twee aaneengesloten zegels aanlevert. Op de vraag of zegels 1P-LSD ook gekwantificeerd kunnen worden kon nog niet direct antwoord worden gegeven. Dat hoor ik volgende week.
en? weet je het al?

Heeft iemand al wel eens 1p-lsd pellets/pillen laten testen? Ben benieuwd of die ze die dan ook kunnen opzoeken in de database net zoals met XTC... of dat die zo weinig getest worden dat die er niet in staan...

Laatst bewerkt:

Chillax

Belezen gebruiker
Denk dat ik er toch eens 2 ga opsturen, vooral uit nieuwsgierigheid :sweatsmile:
Ik heb een tijdje geleden zelf eens een 1p-lsd pellet laten testen. Uitslag was dat het geen lsd was (joh) maar waarschijnlijk wel iets dat daar sterk op lijkt. Verder niks. Maar ik vond het een wat wazig verhaal. Ik heb het idee dat ze er nog niet goed op kunnen testen.

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Ik heb een tijdje geleden zelf eens een 1p-lsd pellet laten testen. Uitslag was dat het geen lsd was (joh) maar waarschijnlijk wel iets dat daar sterk op lijkt. Verder niks. Maar ik vond het een wat wazig verhaal. Ik heb het idee dat ze er nog niet goed op kunnen testen.
Het lijkt alsof ze niet echt weten wat ze ermee aan moeten en dat ze bij elk testcentrum wat anders zeggen als je vraagt hoe of wat met betrekking tot testen van rc's. Ik heb het namelijk eens gevraagd bij het testcentrum bij mij in de buurt en daar werd me verteld dat de zegels getest en ook gewoon gekwantificeerd worden indien je twee aaneengesloten zegels aanlevert.

Chillax

Belezen gebruiker
Maar gingen ze er dan niet van uit dat het gewoon LSD was? Want bij mij hadden ze nog nooit van 1p-LSD gehoord....

Benzoboss

Wijs gebruiker
Dat verschilt dan blijkbaar erg , ik merk alleen na 5 tabletten de sederende werking. Als je er goed mee slaapt en het je ook meer happy maakt heb ik niks gezegd :tongueout:
Het lijkt alsof ze niet echt weten wat ze ermee aan moeten en dat ze bij elk testcentrum wat anders zeggen als je vraagt hoe of wat met betrekking tot testen van rc's. Ik heb het namelijk eens gevraagd bij het testcentrum bij mij in de buurt en daar werd me verteld dat de zegels getest en ook gewoon gekwantificeerd worden indien je twee aaneengesloten zegels aanlevert.
Als het goed is moeten ze voor het testen van een drug eerst een sample kopen om de machine te kalibreren.
Zodat het bij nadere tests de resultaten kan vergelijken met de eerste test die gedaan was op een sample van hoge puurheid.

Denk ik.

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Als het goed is moeten ze voor het testen van een drug eerst een sample kopen om de machine te kalibreren.
Zodat het bij nadere tests de resultaten kan vergelijken met de eerste test die gedaan was op een sample van hoge puurheid.

Denk ik.
Neem aan dat ze voor alles eerst referentiestof moeten hebben ja. De allernieuwste of meest vage rc's zullen ze daarom wellicht niet kunnen testen, omdat ze daar geen referentie voor hebben. Voor 1P-LSD hebben ze die naar mijn weten wel. Die stof is ook redelijk common, voor een rc althans.

Bovenaan