re:drug testers

Hoi iedereen, Ik heb paar dagen geleden XTC, speed en GHB gekocht van iemand ik dacht dat ik kon vertrouwen. Uiteindelijk was alles nep. Ik weet dat jij en tester voor XTC kan kopen, maar heb jij ook testers voor speed en GHB? Ik weet dat het heel stom was wat ik heb gedaan, en ik wil het de volgende keer slimmer aan pakken. Als testers bestaat, kan ik hem in een smart shop vinden? Bedankt!

Mrrow14

Belezen gebruiker
GHB kan je volgens mij niet door een ez test laten testen.(kon niets vinden met google)
Oftewel GHB moet naar het testcentrum.

Ez test Marquis dezelfde die je gebruikt voor MDMA toont ook aan of er (meth) Amphetamine in je goedje zit.

Deze testjes zijn heel oppervlakkig je weet dus nooit zeker hoe of wat er precies in zit. Testcentrum is de enige optie(voor zover ik weet)die je precies kan laten weten wat er in zit.

Bedankt Mrrow14. Zo daar is geen "fool proof" tester te koop.
Volgende keer probeer ik aan een meer betrouwbaar source te gebruiken. Ik was redelijk veel geld kwijt en Ik wil niet dat dat een tweede keer gebeurt. Ik weet dat ik stom was aan iemand zo snel te vertrouwen en ik heb veel geleerd van de ervaring.

Bovenaan